Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מחפש משפחתומטית יפנית/קוראנית לאישתי, בתקציב עד 65K, לפני התקציב נכנסים שנתונים 2016-2017.

חשוב לה בעיקר בטיחות, נוחות, מצלמה וחשייני רוורס ויכולת סחיבה סבירה בכבישים מהירים.

מתלבט בין האופציות הבאות:

מיצובישי לאנסר ספורטבק 2016-2017

יונדאי אלנטרה 2016-2017

קיה פורטה 2017

 

אשמח לדעות בעד/נגד האופציות האלה.

תודה.

עריכה אחרונה על ידי shayBB

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

אני חייב לשאול מאחר וזה השרשור השני היום באותו נושא שמציין שהרכב לאישה (אפילו התקציב דומה).

למה ספציפית לציין שהרכב לאישה? מה ההבדל?

פורסם

ואני חייב לשאול איך הגעת למועמדות הלחו אם שמת בראש סדר העדיפיויות את נושאי הבטיחות והנוחות? 

היות ובתקציב הזה יהיה קשה למצוא רכב עם מערכות בטיחות מקוריות (.אולי מאזדה 3? ). 

הייתי מוסיף את ניסן סנטרה בתור רכב נוח (יחסית, כן?!) וזול לרכישה. 

את נושא המצלמה והחיישנים ניתן לפתור בכמה גרושים בכל רכב. 

 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם (נערך)

מה אתם אומרים על סובארו איפרזה 2 ליטר 2017 (הדגם האחרון אחרי מתיחת פנים) לעומת הפורטה/אנטרה?  ראיתי שאפשר להשיג כאלה בטווח התקציב...

הבנתי שגרסת ה1.6 די עגלתית, האם דגם ה2 ליטר משפר את עניין הסחיבה/זמינות כח?

 

אגב, מי ששאל למה צוין זה שרכב לאישה(אישתי), אין סיבה להוספת המידע הזו.. בסופו של דבר מדובר ברכב שני במשפחה שישמש בעיקר את אישתי וגם אותי לעיתים..

עריכה אחרונה על ידי shayBB

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

החיסרון של האימפרזה מול המתחרות מאותן שנתונים הוא שהיא מגיעה ללא מערכות בטיחות, אבל בתקציב הזה מקבלים רכב חדש יחסית, מרווח ונוח והמתחרות ישנות יותר ולא מציעות מעבר לזה.

שים לב שרוב ה-2 ליטר הגיעו במרכב האצ'בק עם תא מטען קטן ולא שימושי במיוחד (רצפה גבוהה) ושהמחיר של ה-2 ליטר יקר משמעותית מאשר 1.6 יוצאות ליסינג.

×
×
  • תוכן חדש...