Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי בגולף 8 שנת 2020


garicho
שימו לב! השרשור הזה בן 1218 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, garicho כתב:

נסעתי קצת מעל 500 קילומטר, ונכנסתי לתדלק פעם ראשונה אתמול. כרגע נראה שהצריכה 1:12-13, אבל נסיעה רק בעיר בתנאי חורף

ציפיתי לצריכה יותר טובה, במיוחד בעיר, כשהמנוע החשמלי אמור להיות פעיל יותר. 

אולי זה קשור לצורך בחימום פנים הרכב, מה שמצריך פעילות של מנוע הבנזין?

הצבע פשוט יפהפה (כבר כתבתי את זה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

 
ואוו הרכב נראה מדהים!
לא יאמן שב90 אלף ש"ח קנית רכב שבארץ לא ירד מה130 וזה גם עוד ברמת אבזור נמוכה עם התקנות מקומיות שהורסות לך חלקים

דווקא זה לא יאמן? זה סביר.
מה עם רכבים שעולים שם 200 אלף ופה 400? או רכבים שעולים שם 350 ופה מעל מליון שקל?
פעם ראשונה שאני מתלהב  מצבע שהוא לא לבן/שנהב. 
אחד הצבעים המדהימים שראיתי, תענוג לעיניים. מתאר לעצמי אין הרכב ייראה אחרי כמה נגיעות של QD בשטיפות. 
 
תעשה ציפוי איכותי מעל הרכב שישמר הצבע כמו שהוא, וכמובן שטוף לבד לא במכוני שטיפה. (זה ניתן ללמידה)
 

מה יש להתלהב מלבן?

מאה אחוז מסכים עם העצות שלך לפותח השרשור.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כל פעם נדהם מחדש מהצבע! 

 

תודה רבה על הרשמים עד כה, מחכה לשמוע עוד עדכונים עם הזמן.

 

@garicho מוזמן להסתכל בשרשור שפתחתי לפני כשבוע. התהליך זהה ל-MK8, מוזמן לפנות בפרטי לשאלות טכניות.

 

 

 

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, תתחדש!
אני בעלים של גולף 6, וחושב להשתדרג ל 8 כשיגיע. קראתי כמה ביקורות מחו"ל ורציתי לשאול עד כמה זה מפריע... זה אולי יישמע כמו זוטות, אבל מבחינתי די חשוב.
1. עד כמה השליטה על המזגן נפגעת מזה שאין כפתורים. נניח שרוצים להעביר את המיזוג לפתח יציאה אחר (זה משהו שאני נוהג לעשות כשהמזגן מקפיא אותי. מעביר לפתח של החלון הקדמי. בגולף 6 זה לחיצה על כפתור פיזי אחד).
2. שליטה על ווליום מוזיקה. קראתי הרבה ביקורות על שליטה לא נוחה. יש עדיין שליטה מההגה, לא? 
3. לי אישית הכי נוח שהמוזיקה שלי בכרטיס SD. בגולף 6 יש חריץ ממש מתחת לנגן דיסקים. זה עדיין שם או שהועבר לתא כפפות?
4. העברת הילוכים ידנית (בדגם DSG) עדיין קיים? אצלי יש אפשרות גם מידית ההילוכים וגם משני "מנופים" בצידי ההגה. ראיתי שידית ההילוכים הפכה למשהו מיניאטורי אז אשמח להתייחסות לגבי החלפת הילוכים ידנית.

5. קראתי איפשהו שיש "שמירה על נתיב" שמאוד מציקה ויש צורך לכבות את זה כל פעם מחדש? כלומר זה מתאפס למצב ON בכל נסיעה מחדש. זה נכון? או שהיתה "מחלת ילדות" שתוקנה?
6. בגולף 6 במצב נהיגה רגיל האוטו מקפיץ הילוכים למעלה מהר מאוד (מהר מדי) ובצורה לא אידיאלית מצב ספורט לעומת זאת הוא.... מצב ספורט. לא תמיד רוצים לנסוע בסל"ד 5000 (הוטו שלי הוא הדגם של ה 160 כ"ס). איך הנסיעה במהירויות הנמוכות ואיך התגובה לנסיון האצה?
7. ראיתי שיש סוללה גדולה מתחת למושב. קראתי שזה מציק מאוד למי שגבוה ויושב עם הכסא רחוק. אשמח להתייחסות.
8. עד כמה התפעול של מסכי המידע נוח? שוב, קראתי ביקורות שהמחסור בכפתורים פיזיים מחייב חיטוט בהמון תפריטים בשביל פעולות שהיו פעם לחיצת כפתור. זה משהו מורגש?

בתודה מראש....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, mgabby כתב:

קודם כל, תתחדש!
אני בעלים של גולף 6, וחושב להשתדרג ל 8 כשיגיע. קראתי כמה ביקורות מחו"ל ורציתי לשאול עד כמה זה מפריע... זה אולי יישמע כמו זוטות, אבל מבחינתי די חשוב.
1. עד כמה השליטה על המזגן נפגעת מזה שאין כפתורים. נניח שרוצים להעביר את המיזוג לפתח יציאה אחר (זה משהו שאני נוהג לעשות כשהמזגן מקפיא אותי. מעביר לפתח של החלון הקדמי. בגולף 6 זה לחיצה על כפתור פיזי אחד)

זה שתי לחיצות. אחת על תפריט המיזוג והשני על פתח יציאת המיזוג. אבל, בגלל שיש בקרת אקלים די טובה הרכב שולט לבד על היציאות. יכול להיות שיש דרך נוספת לשלוט עם פקודות קוליות וכאלה, אבל אני לא משתמש בהן.
2. שליטה על ווליום מוזיקה. קראתי הרבה ביקורות על שליטה לא נוחה. יש עדיין שליטה מההגה, לא? 

יש שליטה מההגה. גם ווליום וגם העברת שירים. גם הווליום זה סליידר מובנה מתחת למסך, אז לא בעיה להשתמש גם בו.
3. לי אישית הכי נוח שהמוזיקה שלי בכרטיס SD. בגולף 6 יש חריץ ממש מתחת לנגן דיסקים. זה עדיין שם או שהועבר לתא כפפות?

אפל קאר פליי וספוטיפיי. לא יודע אם יש פתח לכרטיס SD או משהו. אנסה לבדוק מחר. בטוח שזה לא במקום שרואים. או מוחבא טוב טוב או לא קיים.
4. העברת הילוכים ידנית (בדגם DSG) עדיין קיים? אצלי יש אפשרות גם מידית ההילוכים וגם משני "מנופים" בצידי ההגה. ראיתי שידית ההילוכים הפכה למשהו מיניאטורי אז אשמח להתייחסות לגבי החלפת הילוכים ידנית.

יש מנופים מאחורי ההגה אם צריך. יותר כמו כפתורים מאחורה. פחות משתמש בזה האמת. אין על ידית ההילוכים אופציה.

5. קראתי איפשהו שיש "שמירה על נתיב" שמאוד מציקה ויש צורך לכבות את זה כל פעם מחדש? כלומר זה מתאפס למצב ON בכל נסיעה מחדש. זה נכון? או שהיתה "מחלת ילדות" שתוקנה?

השמירה על הנתיב מאוד מאוד עדינה. אפילו יותר מידי עדינה הייתי אומר. נסעתי בכמה רכבים שהיא הייתה הרבה יותר אגרסיבית. אבל יש פרופילי נהג עם יוזר, ויכול להיות שאפשר להגדיר ליוזר ספציפי איך היא תעבוד (אם בכלל). 
6. בגולף 6 במצב נהיגה רגיל האוטו מקפיץ הילוכים למעלה מהר מאוד (מהר מדי) ובצורה לא אידיאלית מצב ספורט לעומת זאת הוא.... מצב ספורט. לא תמיד רוצים לנסוע בסל"ד 5000 (הוטו שלי הוא הדגם של ה 160 כ"ס). איך הנסיעה במהירויות הנמוכות ואיך התגובה לנסיון האצה?

כמו תיבת DSG רגילה. מכויל יותר לנוחות וחסכון בדלק לעומת נסיעה אגרסיבית. אבל, לא הרגשתי שחסר לי כח כשהייתי צריך להאיץ באופן מיידי. תגובה מאוד מהירה. 
7. ראיתי שיש סוללה גדולה מתחת למושב. קראתי שזה מציק מאוד למי שגבוה ויושב עם הכסא רחוק. אשמח להתייחסות.

אני מטר תשעים, ויושב די רחוק, עד שאמרת לי שיש מתחת למושב משהו אפילו לא חשבתי לבדוק. בכל מקרה, לי זה לא מציק, אבל כנראה זה משהו אינדיבידואלי? כשיגיע לארץ תוכל לראות האם זה מציק לך אישית.
8. עד כמה התפעול של מסכי המידע נוח? שוב, קראתי ביקורות שהמחסור בכפתורים פיזיים מחייב חיטוט בהמון תפריטים בשביל פעולות שהיו פעם לחיצת כפתור. זה משהו מורגש?

לא בנהיגה רגילה ושוטפת. לא יכול לחשוב על משהו שפעם היה כפתור פיזי ועכשיו דורש שימוש בתפריטים ותת תפריטים. אולי המיזוג, אבל גם זה לא נורא בכלל. 99% מזמן הנהיגה אין צורך להוריד ידיים מההגה, כי כל השליטה על הכל כמעט אפשרית משם. כמובן, יש עכשיו הרבה יותר תפריטים ואפשרויות, ולכן אפשר בהחלט לבלות בחיטוטים. אבל זה לא היה פעם בכל מקרה במכוניות. 

בתודה מראש....

 

באדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Fraysa כתב:

mgabby, ממליץ לך להתקדם לקארפליי. אתה לא יודע איזה עולם שלם אתה מפספס. 

כן... מחכה שתגיע לארץ כבר. מתלבט עדיין בין גולף 8 ל A3. השאלה אם זה אותו אוטו כמעט לחלוטין למעט ה "יוקרתיות" של הסמל של אאודי. כי סמל הסטטוס ממש לא מעניין אותי. אולי אפילו להפך. והשאלה האם יש באמת ערך מוסף ב A3 שמצדיק איזה 60,000 שקל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגולף טרם הושקה בישראל והמפרט עדיין בגדר נעלם, אבל זה של האאודי כבר ידוע, והוא מאוד מאכזב. האבזור ממש קמצני ובדגם הבסיסי אין בקרת שיוט אדפטיבית. באופן כללי במותגי יוקרה אף פעם לא באמת מקבלים תמורה מלאה לתוספת המחיר וברור שחלקה הולך על הסמל. במקרה של A3 החדשה לדעתי היבואן הלך צעד אחד רחוק מדי.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, garicho כתב:

 

באדום

תודה רבה על התשובות!
לגבי ה כרטיס SD, ברור שאפשר שילובים של ספוטיפיי ואייפון, אבל 1. אין הכל בספוטיפיי 2. יותר נוח לי להעתיק בשניה מה שרוצה לשמוע לכטיס זכרוןמלעדכן מוזיקה באייפון, שזה גובל בסיוט. בגולף 7 נדמה לי שהפתח לכטיס כבר הועבר לתא כפפות (ואם לא שם אז בטיגואן?)

שוב תודה על הפירוט!

לפני 2 דקות, Mike808 כתב:

הגולף טרם הושקה בישראל והמפרט עדיין בגדר נעלם, אבל זה של האאודי כבר ידוע, והוא מאוד מאכזב. האבזור ממש קמצני ובדגם הבסיסי אין בקרת שיוט אדפטיבית. באופן כללי במותגי יוקרה אף פעם לא באמת מקבלים תמורה מלאה לתוספת המחיר וברור שחלקה הולך על הסמל. במקרה של A3 החדשה לדעתי היבואן הלך צעד אחד רחוק מדי.

צודק לגמרי. הלכתי לאולם תצוגה ופשוט הייתי בשוק שרכב של 200,000 שקל לא כולל מצלמת רוורס ועוד הרבה דברים שנמצאים בדגמים הזולים של הקבוצה (סקודה למשל...). אז כן, נחכה לראות מה בדיוק נכלל בגולף כי לשלם 60,000 עבור 4 טבעות ניקל שמודבקות לחרטום האוטו לא נראה לי הגיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, mgabby כתב:

תודה רבה על התשובות!
לגבי ה כרטיס SD, ברור שאפשר שילובים של ספוטיפיי ואייפון, אבל 1. אין הכל בספוטיפיי 2. יותר נוח לי להעתיק בשניה מה שרוצה לשמוע לכטיס זכרוןמלעדכן מוזיקה באייפון, שזה גובל בסיוט. בגולף 7 נדמה לי שהפתח לכטיס כבר הועבר לתא כפפות (ואם לא שם אז בטיגואן?)

שוב תודה על הפירוט!

צודק לגמרי. הלכתי לאולם תצוגה ופשוט הייתי בשוק שרכב של 200,000 שקל לא כולל מצלמת רוורס ועוד הרבה דברים שנמצאים בדגמים הזולים של הקבוצה (סקודה למשל...). אז כן, נחכה לראות מה בדיוק נכלל בגולף כי לשלם 60,000 עבור 4 טבעות ניקל שמודבקות לחרטום האוטו לא נראה לי הגיוני.


כניסת כרטיס ה-SD נמצאת במחשב המולטימדיה (MIB) שנמצא בתא כפפות. בדגמים של אאודי החדשים (MIB3) זה כבר לא קיים, חלק מדגמי פולקסווגן החדשים השאירו את זה אך זה גם ייעלם. 

 

התמחור של ה-A3 8Y הוא אכן הזוי ובמחיר הזה כבר קונים מרצדס A Class. לגבי האבזור - אין קשר ליבואן. באאודי כל דבר הוא אופציונלי. אני ראיתי בחו״ל RS5 שהגיעה בלי מצלמה כי לא הוסיפו לה בהזמנה. 

 

״לשלם 60,000 עבור 4 טבעות ניקל״ זה קצת

מוגזם. נכון, יש למותג השפעה על המחיר, אך יש גם הבדלים גדולים באיכות החומרים וההרגשה הכללית של הרכב. אני אומר לך את זה בתור מישהו שהחזיק גם A3 וגם גולף. 

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, mgabby כתב:

6. בגולף 6 במצב נהיגה רגיל האוטו מקפיץ הילוכים למעלה מהר מאוד (מהר מדי) ובצורה לא אידיאלית מצב ספורט לעומת זאת הוא.... מצב ספורט. לא תמיד רוצים לנסוע בסל"ד 5000 (הוטו שלי הוא הדגם של ה 160 כ"ס). איך הנסיעה במהירויות הנמוכות ואיך התגובה לנסיון האצה?

 

כבר בגולף 7 הגיר עובד אחרת, פחות ממהר להעלות הילוכים ב-D, ופחות מתעכב בהילוך גבוה ב-S. ניתן בהחלט לנהוג ב-S בשוטף, בלי שזה מטריד.

עם זאת, אני מוצא שהחלפת הילוכים מאחורי ההגה היא הדרך היעילה לנהוג עם DSG. כשצריך, אני עובר לידני, וכשמסיים לתמרן, חוזר לאוטומט (משיכה ארוכה בידית ההעלאה). עדיף להוריד הילוך לפני תמרון, ולא לחכות לקיק-דאון, למשל.

 

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעולה! לא ידעתי שכבר בגולף 7 עובד אחרת. אני היום כבר בלי לחשוב אפילו מעביר לידנית כשנכנסים למשל לכיכר. האוטומט ישאיר את האוטו בהילוך חמישי! למרות שהמהירות היא נניח 40, ואז בסוף הכיכר אתה פשוט בלי כוח באוטו. אז זה או להוריד ידנית להילוך שלישי או להעביר למצב S. ולענין הזה המנופים בהגה הם פשוט MUST.
מצד שני, אי אפשר באמת לנסוע בעיר במצב S.
האוטו אצלי 10 שנים (יד ראשונה....) ואשכרה אני פעם ראשונה שומע שמשיכה ארוכה תחזיר לאוטומט :-( הייתי ממשיך לנסוע ידנית עד שהאוטו לבד חוזר לאוטומט, או מעביר את ידית ההילוכים ימינה ומחזיר שמאלה....... 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1218 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...