Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת? נראית ממש אחלה, ממש.

 

אני מניח (ומקווה) שהיא תצליחח במבחן הריסוק - בכל זאת, היא מבוססת על הקליאו, פרט לסטיה מנתיב לא אמור להיות הבדל משמעותי.

 

הימור שלי - החל מ-60-65 לסנדרו ידנית אטמוספרית בלי כלום, ועד ל-90 לסטפוואי אוט' מאובזרת. מעבר לזה זה כבר טווח מחירים של הקליאו, ששם היא כבר לא מתמודדת בכבוד.

 

איפה @PriceDevil כשצריכים אותו...

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

לדעתי היא תגיע עם המנוע האטמוספרי וגרסה ידנית (או אולי טורבו בנזין הקטן יותר) ב85~ אלף, והליטר אוטומטי במעל ל90 אלף שקל. אין מצב שיהיה אפשר למכור אותה באותו איזור כמו הסנדרו הישנה.

פורסם (נערך)

ב-81.5 אתה קונה C3 מאפס ק"מ (גרסת הליסינג). דאצ'יה לא מוכרים באפס ק"מ למיטב ידעתי, הם חייבים להתחרות עם מחיר כזה. אין שום סיבה בעולם לקנות סנדרו ידנית ביותר ממה שאפשר לקנות C3 אוטומטית באפס ק"מ. ב-90 אתה קונה i20 באפס ק"מ, בפחות מ-95 מאזדה 2, וב-96 קורסה.  אם הדאצ'יה הזו תעלה אותו דבר, אפשר להשאיר אוה ברומניה, חבל לשלם על ההובלה.

 

בטמקא מעריכים 65 לסנדרו -80 לסטאפווי, לא כתוב באיזו גרסה.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear
  • רעיון טוב! 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

כמה חבל על מנוע הדיזל, נהגתי על הסטפוואי דיזל שהייתה לי מהעבודה והמנוע היה פשוט תענוג ,סוחב מכל סל"ד, דופק עליות בקלילות שהביכה משפחתיות והכול עם ממוצע של 17 ק"מ לליטר

  • מעניין 1
פורסם
לפני 15 שעות, pooh-bear כתב:

הימור שלי - החל מ-60-65 לסנדרו ידנית אטמוספרית בלי כלום, ועד ל-90 לסטפוואי אוט' מאובזרת. מעבר לזה זה כבר טווח מחירים של הקליאו, ששם היא כבר לא מתמודדת בכבוד.

 

איפה @PriceDevil כשצריכים אותו...

 

אינני מצוי בשיקולים העיסקיים של קרסו - אם לשפוט על פי העבר, יקח זמן עד שנראה אותה על כבישי ישראל. כשאדע פרטים - אפרסם.

 

פורסם

מצד שני הוא גם תומכר בפחות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...