Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

 

לא אמרתי שאפשר ולא אמרתי שבאמת ימותו עוד מליונים

אני כבר תקופה אומר שרוב האנשים לא באמת מסתכלים על כמה מתים וכמה חולים יש פה כל יום בדיוק כמו שאני לא עוקב כמה מתים מתאונות דרכים בכל יום. עצוב מאוד אבל זה חלק מהחיים וזהו

נותנים לו קרדיט כי הוא דיבר על זה ומדובר בבנאדם שיש לו זמן כסף ורצון לחקור כל מיני דברים שקשורים לאנושות, זה לא איתמר גרוטו או ליצן בסגנון הזה.

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אף אחד לא אמר שאתה אמרת,

דעתך לא  שווה יחס ברמה הגלובלית כי היא לא משנה שום דבר.

 

אבל הדעה שלו כן...בעיקר כי מעורב שם המון כסף שבין היתר הוא מזרים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

 

בוא נעבור אחד אחד על הבכירים:

משה בר סימן טוב - עשרות אלפי מתים באפריל

5000 מונשמים עד סוף יוני

1000 מונשמים עד סוף יולי

איתמר גרוטו - בתי מלון שומרים על כל ההנחיות, אחרי שבועיים גילינו את האמת

נתעלם מכל השטויות שהוא דיבר בין לבין..נתתי לך תקציר

יולי זבלשטיין: עשה התערבות עם גדי סוקניק על מספר החולים והחולים קשים, הפסיד כמובן

 

ולא הבנתי איך אנחנו משווים את הליצנים האלה לביל גייטס?

  • רעיון טוב! 1
פורסם

ליצנים זה לא מילה
ניהול כושל - זועקים את זה מחודש מאי - 0 הערכות לשנת הלימודים ולחגים - עדיין מתדיינים במה ומי כנראה קלטו שאין זמן להתעסק בתכנית ועכשיו מכינים אותנו לסגר בשלבים
בחגים אנחנו נראה את מספר הבדיקות צונח , איתו מספר הנדבקים, ואחרי זה אלוהים גדול

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
לפני 57 דקות, Transporter כתב:

ולא הבנתי איך אנחנו משווים את הליצנים האלה לביל גייטס?

 

אין שום השוואה.

יש דעות של אנשים בעלי השפעה ואנחנו דנים בהן.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אני אעדכן כי אתם אוהבים,

 

הייתי עכשו במאה שערים,רחוב דיי עמוס בהולכי רגל גם בערב.

א-פ-ס מוחלט של מסיכות,לא ראיתי אף אחד עם מסיכה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 3 דקות, nimrod7676 כתב:

נו, אז מה גילינו? שמדובר בשקר העשור שנועד לחלץ מואשם בפלילים מבית הדין. 

א. אתה הולך להדליק פה את ליאור מחר בבוקר.

ב. תגיד באירופה זה גם נגד ביבי? בשאר העולם?

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

זה לא שקר זה קיים ויש אנשים בגילאים מאוד ספציפים במצב בריאותי מאוד ספציפי שיכולים למות מזה

 

אם אמורים לעשות מזה רעש כמו שעושים ? לא

אם אמורים לעצור את החיים בגלל זה ? לא

אם זה הגיוני שאני ומאות אלפי אנשים נפסיד את הסכומים שהפסדנו ? ברור שלא !

 

צריכים לעשות הסברה מסודרת ולהציע לאנשים לשמור על עצמם כמו שמבקשים לא לשכוח ילדים באוטו. מי שיחליט לשמור על עצמו לבריאות. מי שלא ישמור וידבק בעיה שלו.

יש הפרה של ההנחיות בכל המדינה וזה לא נראה שזה מעניין מישהו

 

 

×
×
  • תוכן חדש...