Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית רכב לסטודנט


Ariel444
שימו לב! השרשור הזה בן 1459 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מתחיל ללמוד בקרוב וחושב אולי לרכוש רכב סופר מיני.
ההתלבטויות הן בין פאביה 2015  לפולו 2012(בערך )לאיביזה 2015 
לאחר שקראתי כמהחוות דעת על פיזו 208(למרות הבעיה הידועה של רצועת הטיימינג)  ועל רנו קליאו אז החלטתי לקחת אותן בחשבון גם.
ישנן את השמועות הידועות לשמצה על הרכבים הצרפתיים,הייתי שמח לשמוע מבעלי נסיון אם אלו סתם שמועות או שבאמת אין סיבה להתקרב לרכבים האלה.
האוטו ישמש לנסיעות יום-יומיות במהלך השבוע מראשלצ לבר אילן ובסופי שבוע לטיולים
אשמח להמלצות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם מתכוון לדגמים האוטומטים?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי חושש יותר מהבעיות ב DSG או במוח גיר של רנו שבאות בהפתעה ומאוד יקרות לתיקון, לעומת רצועת הטיימינג בפיג'ו שקל לבדוק, לאבחן ולהחליף טרם תחילת ההתפוררות. כל זה בהנחה ואנחנו מדברים על גיר אוטומטי.

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר נקודת החולשה בגרמניות, מנגד השילוב של הגיר לצד מנוע הטורבו מספקים ביצועים טובים.

אם בכול זאת אתה מעדיף אותם לפולו איכות חומרים הטובה ביותר, מושב נוח ומרווח טוב, איביזה בסוף 2015 עברה מתיחת פנים וקיבלה את המנוע החדש בנפח 1.0 ליטר, דשבורד מעודכן לצד שיםור באיכות החומרים.

החיסרון של הפולו שהוא תהיה יקרה יותר לאותו שנתון.

 

הקליאו חזקה, מאובזרת ונראית טוב לטעמי, בעיר נוקשה ומושבים פחות תומכים במאשר בפולו או איביזה.

יש תלונות לגבי מח גיר, לדעתי הפעולה שלו גם פחות חלקה מאשר ב dsg.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכללי שמעתי על הבעיות המרובות ברכבים הצרפתיים. מנגד, הרנו קליאו היא סופר מיני הנמכרת באירופה והפיזו 208 היא אוטו השנה.
אשמח לדעה אובייקטיבית לגני הרנו והפיזו (הרי גם הפאביה והפולו עם גיר בעייתי,אז מה ההבדל)


ואם אלו בעיות שאם מטפלים בהן אחת  ל3-4 שנים זאת לא אמורה להיות בעיה.

מבחינת מחיר האיביזיה והצרפתיות יותר זולות אך אם ההבדל של הפולו שווה את הכסף אז אשקיע עוד קצת.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיר זאת הנקודה העיקרית ברנו, זה לא אומר שהגיר יתקלקל כול שנתיים, אבל צריך לקחת בחשבון שאולי בזמן שהרכב אצלך, תקרה בעיה.

 

האם הפולו שווה תוספת מחיר? קשה לומר, מציע שתשב בה ותיראה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לך מה לדאוג, מעבר ל"מחלות" הידועות של כל דגם - לסטיגמות של ההורים והסבים שלנו אין כל תוחלת.

לגבי ההשוואה בין המחלות של דגם אחד לאחר - צריך לדעתי גם לקחת בחשבון את אופי התקלה, שיכול להיות אחד משני סוגים:

אם אין סימנים מקדימים שניתנים לזיהוי ע"י נהג ממוצע, והתקלה היא תקלה משביתה שמגיעה במפתיע (גיר שלא נכנס לדרייב או רוורס, צינור מים מתפוצץ וכו') - התקלה היא מסוג אחד.

סוג תקלה זה שונה במהות מתקלה שלפחות בטווח הקצר אינה משביתה וניתנת לגילוי מוקדם (כמו פיח על השסתומים, דלק בשמן או רצועה מתפוררת).

מן הסתם עדיף לבחור רכב שאין בו אף אחת מה"אי נעימויות" שהזכרתי. אבל, אם זה פחות מפריע לבעלים (וזה משתנה מאדם לאדם) אין מניעה לדעתי מלהחזיק רכב כזה ולשמור כמה אלפיות בצד לכל מקרה שהוא.
אם התרשמתי נכון, אתה משתייך לקבוצה שמוכנה לקבל שגרה תחזוקתית מעבר ל"שמן מים" כסבירה ומבחינתו יתקבל גם טיפול כזה או אחר, עם עלות ידועה מראש פעם-פעמיים בתקופת האחזקה.

לכן, נשאר לך להבין עם איזה אופי תקלה אתה מוכן להתמודד ב"מצב הגרוע ביותר". אני למשל הייתי מוכן לנהוג ברכב שאצטרך לטפל בו בקפדנות יתר, אבל לא באחד שיצריך ממני להזמין גרר כשאני 200 ק"מ מהבית או ממהר לעבודה.




שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון מאוד, תקלה ידועה שקיימת ברכב (כזאת שצריך לטפל בה פעם באף פעם ) לא תמנע ממני לרכוש אותו.
לדוגמה לאבא שלי יש הונדה גאז 2008 ויש לה בעיה ידועה של בעיות בסלילי ההצתה.
יש מדינות שהיבואנית לקחו על זה אחריו אבל בארץ לא.
הבעיה הזאת היתה משמעותית אצלו וגם בעיה של סטארט קלאץ דפוק שגם היא ידועה יחסית.
עם טיפולים כאלה (החלפה חד פעמית כמו נניח רצועת טימינג בפיגו 208,לא תמנע ממני לקנות את האוטו)
אבל אם יש בעיות חוזרות על עצמן והן ידועות אין לי סיבה לקנות את האוטו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף לרצועת טיימינג שמעתי על הממיר הקטליטי שהוא גורם בעייתי.
 האם היבואן לקח אחריות עליו או שזה על חשבון הנהג?
והאם זאת החלפה של פעם בחיים ואז יש ראש שקט?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הממיר היה בעייתי בהתחלה והוחלף בזמנו. מאז לא שמעתי על בעיות בממירים.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1459 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...