נכון מאוד, תקלה ידועה שקיימת ברכב (כזאת שצריך לטפל בה פעם באף פעם ) לא תמנע ממני לרכוש אותו.
לדוגמה לאבא שלי יש הונדה גאז 2008 ויש לה בעיה ידועה של בעיות בסלילי ההצתה.
יש מדינות שהיבואנית לקחו על זה אחריו אבל בארץ לא.
הבעיה הזאת היתה משמעותית אצלו וגם בעיה של סטארט קלאץ דפוק שגם היא ידועה יחסית.
עם טיפולים כאלה (החלפה חד פעמית כמו נניח רצועת טימינג בפיגו 208,לא תמנע ממני לקנות את האוטו)
אבל אם יש בעיות חוזרות על עצמן והן ידועות אין לי סיבה לקנות את האוטו