Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיץ פטל

מה עושה לכם טוב על הנשמה בנהיגה בכבישי הארץ?

Recommended Posts

לפני 4 דקות, Buki כתב:

אגב סניף KSP באילת נמצא ממש בטיילת והוא הכי גדול בארץ עם איזה 15 עמדות שרות :-)

 

כמו שזה נראה שבוע הבא אני שם,אז אם אתה צריך משהו...:)

  • מצחיק 1

Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אשכול חיובי, זה ממש חיובי.

אוהב נהיגה בלילה,

כבישים עם נוף,

לדוגמא לאחרונה אני נוסע כ180 קילומטר ביום הלוך חזור לעבודה,

ומעדיף את הדרך היפה על פני המהירה.

 

  • אהבתי 2

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, Buki כתב:

זה קיים גם במדינות אחרות אבל רק בחלק מהרמזורים.

 

 

לא מכיר שום מדינה אחרת בה זה קיים ב 100% מהרמזורים כמו שקיים בישראל. לדעתי יש יתרון גדול לשיטה הישראלית. 

 

יש מקרים בהם עדיף שהפניה שמאלה תהיה נגד התנועה, כי זה מאפשר להאריך את זמן הירוק. יש גם צמתים שחלק מהמחזור הפניה שמאלה היא עם תנועה נגדית וחלק מהזמן לא. השיטה הישראלית אכן יותר פשוטה לנהגים אבל מובילה לזמני המתנה גדולים יותר ברמזורים.
 

עריכה אחרונה על ידי eladts
  • מעניין 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעולם לא מצאתי את עניין התנועה ממול בפניה שמאלה (או ימינה באנגליה למשל) כבעייתית.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • מעניין 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נסיעות בלילה - להדליק פלייליסט טוב, לשים מצב ספורט, לפתוח את הגג עד הסוף

 

לא צריך יותר מזה :)

 

 

  • אהבתי 1

Chevrolet aveo 2006 - sold, Seat leon fr 2014- sold, abarth 500c 2015

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 50 דקות, eladts כתב:

כי זה מאפשר להאריך את זמן הירוק

בארץ בהרבה מקומות יש חיישנים השראתיים שלא "פותחים" את הרמזור לפניה שמאלה, אם אין רכב ממתין. כך ניתן יותר זמן ירוק לנסעים ישר. 

 

לפני 37 דקות, robertf כתב:

מעולם לא מצאתי את עניין התנועה ממול בפניה שמאלה (או ימינה באנגליה למשל) כבעייתית.

 

 

נתקלתי לא פעם בסיטואציה כזאת:

רכב או מספר כלי רכב ממתינים לפנות שמאלה, יש תנועה רבה ממול כך שהם ממתינים את כל המופע של הירוק, מתקדמים למרכז הצומת וחוסמים אותו. ורק אחרי שמופיע של האור הירוק לתנועה ממול הסתיים, יש להם אפשרות לפנות. 

 

  • מעניין 1

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 שעות, Asaf-R כתב:

שכמעט כל הכבישים הבינעירוניים בארץ מוארים.

גם בהשוואה למדינות מפותחות מאוד אנחנו במצב ממש טוב מהבחינה הזו.

 

 

האוטובאהנים בגרמניה  ברובם לא מוארים (מפתיע בהתחשב בעובדה שהם גם לא מוגבלי מהירות, ברב המקומות).

כל מה שצריך זה סימני דרך טובים, תמרורים מחזירי אור ברמה גבוהה, ורואים כל מה שצריך לראות על הכביש ובדרך.

כל תאורה אחרת מיותרת ותורמת לזיהום האור (וצריכת אנרגיה מיותרת).

את הגישה המתקדמת הזו לא השכילו לאמץ בארץ שלנו, אז ברמה הזאת אנחנו דווקא מאחור.

 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נהיגה במדבר.

מבערך בהד 1 ועד לאילת, זה אזור מדהים.

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אוהב את המבטים המופתעים של נהגים שנתתי להם זכות קדימה.

חוץ מזה כל כביש בשבת השכם בבוקר כשהשמש מפציעה עושה לי טוב.

 

  • רעיון טוב! 1

I shall explain: dialog it is exactly like monolog, except in the case of monolog, it is one person talking to himself; in dialog - two persons talking to themselves

Shaike Ophir שייקה אופיר

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 42 דקות, Buki כתב:

בארץ בהרבה מקומות יש חיישנים השראתיים שלא "פותחים" את הרמזור לפניה שמאלה, אם אין רכב ממתין. כך ניתן יותר זמן ירוק לנסעים ישר. 

 

נתקלתי לא פעם בסיטואציה כזאת:

רכב או מספר כלי רכב ממתינים לפנות שמאלה, יש תנועה רבה ממול כך שהם ממתינים את כל המופע של הירוק, מתקדמים למרכז הצומת וחוסמים אותו. ורק אחרי שמופיע של האור הירוק לתנועה ממול הסתיים, יש להם אפשרות לפנות. 

 

 

חיישנים זה טוב לצמתים גדולים עם נתיבים יעודיים לפניה שמאלה. בכאלו צמתים יש בד"כ פניה מוגנת בלי תנועה ממול. בצמתים קטנים, עם נתיב אחד בכל כיוון, זה לא יעבוד. צמתים כאלו בשיטה הישראלית יעכבו את התנועה והיום בישראל המגמה היא פשוט להסב כאלו צמתים למעגלי תנועה.

 

לגבי השיטה שציינת, היא נחשבת לגיטימית, במסגרת הטעם הטוב. אין בעיה להשתמש בה אפילו אם יש ניידת משטרה מאחוריך. יש מקומות בהם היא די הכרחית ונהג שלא משתמש בה יחטוף צפירה. ראיתי כבר כשרונות שמסתכלים בטלפון תוך כדי פנייה שמאלה בטכניקה הזו.

עריכה אחרונה על ידי eladts
  • אהבתי 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מתחבר לכל אלו שכתבו על ההנאה מעצם הנהיגה, בנסיעות עבודה וסתם טיול לאילת.

אין לי בעיה לנהוג שעות (ברכב נורמלי כהגדרתי), ובהחלט נהנה מנסיעה לאילת ושוקל לחיוב פעמים רבות להגיע דרומה על מנת לרכוש מוצרי אלקטרוניקה.

 

אפשר גם לומר לחיוב שלרוב נסיעה ב-10-15 קמ"ש מעל המהירות המותרת לא תהווה סכנה לדו"ח כואב. אבל זה כבר דיון ארוך אחר.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 29 דקות, Shay_u כתב:

 

 

האוטובאהנים בגרמניה  ברובם לא מוארים (מפתיע בהתחשב בעובדה שהם גם לא מוגבלי מהירות, ברב המקומות).

כל מה שצריך זה סימני דרך טובים, תמרורים מחזירי אור ברמה גבוהה, ורואים כל מה שצריך לראות על הכביש ובדרך.

כל תאורה אחרת מיותרת ותורמת לזיהום האור (וצריכת אנרגיה מיותרת).

את הגישה המתקדמת הזו לא השכילו לאמץ בארץ שלנו, אז ברמה הזאת אנחנו דווקא מאחור.

 

 

בפלורידה וג'ורג'יה בארה"ב מתיחסים ככה גם לתאורה ברחובות עירוניים. למעט רחובות ראשיים אין תאורה ברחובות. פשוט אין. בהרבה מקרים גם אין מדרכות.

  • מעניין 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שנתת למישהו להשתלב לפניך, הוא אומר לך תודה על ידי הבהוב ב 4 מאותתים.

 

סופר נדיר לראות את זה בארץ, אבל כשאני רואה את זה, זה עושה ממש טוב על הנשמה.

 

אני גם מקפיד להודות כך למנגים אחרים, בתקווה שהם מבחנים את הסימן הזה.

  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 3

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צמיגי סמי סליקס

  • מעניין 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 דקות, Buki כתב:

אחרי שנתת למישהו להשתלב לפניך, הוא אומר לך תודה על ידי הבהוב ב 4 מאותתים.

 

סופר נדיר לראות את זה בארץ, אבל כשאני רואה את זה, זה עושה ממש טוב על הנשמה.

 

אני גם מקפיד להודות כך למנגים אחרים, בתקווה שהם מבחנים את הסימן הזה.

 

מעולם לא שמעתי על המשמעות הזו לאורות המצוקה. ברכב עם פנסי איתות אחוריים אדומים (שמותרים לפי התקינה האמריקאית) זה עלול לבלבל את הנהג מאחור.

בארה"ב מקובל לסמן בהבהוב האורות הגבוהים כשאתה רוצה לוותר על זכות הקדימה שלך. למשל אתה נוסע בכביש בפקק גדול ורואה מישהו מנסה נואשות לצאת מחניון. אתה מאט, משאיר לו מקום לצאת ומהבהב באורות הגבוהים כדי שיבין שעשית את זה בכוונה וויתרת לו על הזכות.  משתמשים בסימון הזה הזו גם כדי לתת לרכב שמנסה לפנות שמאלה מולך להשלים את הפניה.

  • מעניין 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...