Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הערכת מחיר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הממ... התלבטתי אם להעלות את ההודעה הזאת...

 

אבל בסוף חשבתי שאולי יש פה מישהו שהתנסה בזה...

 

יש לי 2 דלתות עם מעיכה יפה מאוד, ועוד שלל שריטות,

בבירור אצל פחח... עלות התיקון סביב ה 1500 שקל

אז חשבת לעצמי אולי אני אמצא דלתות ישנות בפירוקית,

ושהוא ירכיב לי בלבד... (צביעה במקרה הצורך)...

גם הפחח... שהוא חבר של אבא אמר שזה זול בהרבה!

 

היום עשיתי סבב טלפונים למספר פירוקיות,

ביררתי מחירים לדלתות...

 

בכל מקרה... המחיר שהציאו לי הוא 500 שקל לדלת !

הדלת אגב לפג'ו 205, שנת 94...

מה שגורר מחיר זהה לפחחות מלאה...

 

האם לדעתכם המחיר מוגזם ?

האם מישהו התנסה בכזה דבר בעבר ?

ו... אם אני אגיע למקום עם מזומן... הוא יעשה לי הנחה רצינית ?... :?

 

תודה.

פורסם
הממ... התלבטתי אם להעלות את ההודעה הזאת...

 

אבל בסוף חשבתי שאולי יש פה מישהו שהתנסה בזה...

 

יש לי 2 דלתות עם מעיכה יפה מאוד, ועוד שלל שריטות,

בבירור אצל פחח... עלות התיקון סביב ה 1500 שקל

אז חשבת לעצמי אולי אני אמצא דלתות ישנות בפירוקית,

ושהוא ירכיב לי בלבד... (צביעה במקרה הצורך)...

גם הפחח... שהוא חבר של אבא אמר שזה זול בהרבה!

 

היום עשיתי סבב טלפונים למספר פירוקיות,

ביררתי מחירים לדלתות...

 

בכל מקרה... המחיר שהציאו לי הוא 500 שקל לדלת !

הדלת אגב לפג'ו 205, שנת 94...

מה שגורר מחיר זהה לפחחות מלאה...

 

האם לדעתכם המחיר מוגזם ?

האם מישהו התנסה בכזה דבר בעבר ?

ו... אם אני אגיע למקום עם מזומן... הוא יעשה לי הנחה רצינית ?... :?

 

תודה.

 

לפני שנה הבאתי דלת ל DL ממוחמד ב 200 שח, מטאלית... (אפילו הגוון התאים, לא צריך לעשות צבע :D :D).

פחחים בתוך הקו הירוק (;-)) ביקשו 650 שח על הדלת + עלות צבע מטאלי (עוד 300-350 שח).

 

המחיר לדלת שלך נשמע הגיוני .

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

ל-BX , לעומת זאת ,אפשר לסגור עניין ב-250 ש"ח כולל מנגנון חשמל.

 

אתה יודע מה ? נסה את איתני 6876376-03. אולי במקרה יש לו.

פורסם
ל-BX , לעומת זאת ,אפשר לסגור עניין ב-250 ש"ח כולל מנגנון חשמל.

 

אתה יודע מה ? נסה את איתני 6876376-03. אולי במקרה יש לו.

 

זה הכל?!?!? לי נאמר בזמנו 450!

רגע, כמה צריכים לעלות טמבון וכנפיים?

פורסם
ל-BX , לעומת זאת ,אפשר לסגור עניין ב-250 ש"ח כולל מנגנון חשמל.

 

אתה יודע מה ? נסה את איתני 6876376-03. אולי במקרה יש לו.

 

זה הכל?!?!? לי נאמר בזמנו 450!

רגע, כמה צריכים לעלות טמבון וכנפיים?

 

אתה יודע מה ? נסה את איתני 6876376-03. :twisted:

פורסם
ל-BX , לעומת זאת ,אפשר לסגור עניין ב-250 ש"ח כולל מנגנון חשמל.

 

אתה יודע מה ? נסה את איתני 6876376-03. אולי במקרה יש לו.

 

זה הכל?!?!? לי נאמר בזמנו 450!

רגע, כמה צריכים לעלות טמבון וכנפיים?

 

אתה יודע מה ? נסה את איתני 6876376-03. :twisted:

 

זאת הנקודה, באיתני נאמר לי שטמבון עולה 250 אז אני לא מבין איך טמבון יכול לעלות כמו דלת?!

פורסם
ל-BX , לעומת זאת ,אפשר לסגור עניין ב-250 ש"ח כולל מנגנון חשמל.

 

אתה יודע מה ? נסה את איתני 6876376-03. אולי במקרה יש לו.

 

זה הכל?!?!? לי נאמר בזמנו 450!

רגע, כמה צריכים לעלות טמבון וכנפיים?

 

אתה יודע מה ? נסה את איתני 6876376-03. :twisted:

 

זאת הנקודה, באיתני נאמר לי שטמבון עולה 250 אז אני לא מבין איך טמבון יכול לעלות כמו דלת?!

 

The lord works in mysterious ways...

פורסם

הכל שאלה של היצע וביקוש.

 

דוגמא: לפני כחודש החלפתי זוג פנסים ראשיים לרכבי בעלות של 180 ש"ח.

השבוע נשבר לי פנס אח', בירור מחיר לגביו העלה עלות של 140 ש"ח :shock:

ויתרתי על החדש ופניתי לפירוקית, ומתברר כי הם מוכרים אותו ב-120 ש"ח.

 

*המחירים לחלפים החדשים הינם מחירים לחנויות ולא לצרכן.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מצאתי לך זוג ב-500 תחזור אלי ב-ICQ

רק תגיד איזה צבע הרכב אולי כבר יש צבע מתאים.

וכמה דלתות?

פורסם

טוב, אחרי שכנראה מצאתי זוג דלתות...

 

יש למישהו בפורום ניסיון עם הרכבת דלתות ?...

אפשרי להתקין לבד ?...

 

או אולי יודע בערך מה תחום המחירים שיקחו על עבודה כזו ?

×
×
  • תוכן חדש...