Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי גטס 2006 - בעיית הנעה אקראית


Mister_Vlad
שימו לב! השרשור הזה בן 1373 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים,

יש ברשותי יונדאי גטס אוטומט 1.4 GLF. לאחרונה הופיעה תקלה מאוד מוזרה וקשה לאבחון.

מדי פעם הרכב לא מניע, החשמל פועל, יש רעש של נסיון הנעה אך לא מניע.

הבעיה קורת בצורה אקראית לגמרי, יכול להיות יום שלם ללא בעיות, בלי קשר למנוע חם \ קר.

מצבר חדש לגמרי הוחלף לא מזמן.

קודן נותק.

האבחון בעייתי, כל פעם שהבעיה מופיעה, יום למחרת כשהמוסכניק מודיע שהוא יגיע לבדוק - הרכב מניע מצויין.

 

מה הבעיה לדעתכם ?  איך להתמודד עם זה?

 

תודה רבה לעוזרים !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החיישנים האלו מתקלקלים בשלב מסויים. על מנת להניע מחשב מנוע חייב לקבל אות סנכרון מהחיישן, אם האוט לא מגיע, אין התנעה. 

 

אחרי שהמנוע הניע הוא כבר מסתובב בסל"ד יותר גבוה והמחשב מצליח לקבל אות. 

 

כמון זה רק הימחר, יכולות להיות עוד סיבות

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 15.7.2020 בשעה 17:19, Audi-T כתב:

האם המנוע נכבה פעם בעמידה ?

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 

לא. רק לאחר עמידה בחניה - וגם רק לאחר נסיעה.

 

אחד המוסכניקים העלה שיכול להיות מדובר באנטנה שבמכלול ההנעה.

האם אפשרי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקלות באימובלייזר מקורי נדירות. אם אין זיהוי מפתח (האנטנה לא קולטת את הצ'יפ שבמפתח) נורה עם סמל "מפתח בתוך האוטו" בלוח שעונים לא כבית, היא מהבהבת בזמן ההתנעה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 36 דקות, Buki כתב:

תקלות באימובלייזר מקורי נדירות. אם אין זיהוי מפתח (האנטנה לא קולטת את הצ'יפ שבמפתח) נורה עם סמל "מפתח בתוך האוטו" בלוח שעונים לא כבית, היא מהבהבת בזמן ההתנעה.

אז זה קורה, כשהאוטו לא מתניע, הנורית הזאת דולקת בזמן נסיון ההתנעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תנסה לעטוף את המפתח בכמה שכבות של נייר כסף, רק הלהב בחוץ. זה חוסם את הקליטה לגמרי. תנסה להניע, האם התופעה בדיוק אותה תופעה? 

 

האם הקודנית נותקה ופורקה באופן מלא? 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Buki כתב:

תנסה לעטוף את המפתח בכמה שכבות של נייר כסף, רק הלהב בחוץ. זה חוסם את הקליטה לגמרי. תנסה להניע, האם התופעה בדיוק אותה תופעה? 

 

האם הקודנית נותקה ופורקה באופן מלא? 

נוסי מעניין! עשיתי את מה שאמרת. לקחתי 2 מפתחות, אחד עטוף בנייר כסף והשני לא. המפתח ללא הנייר כסף - מתניע, כאשר עם סיבוב הסוויטץ' נדלקת נורית המפתח. כאשר מנסה להתניע עם המפתח העטוף בנייר כסף, סוויטץ לא מציג נורית מפתח וגם לא מתניע.

 

האם ניתן להסיק שכשהרכב במצב האקראי הזה שלא מתניע, והנורית של המפתח כן דולקת - אין בעיה במפתח \ אנטנה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1373 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...