Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יבוא מקביל: יאריס ידנית ב 80 אלף ש״ח.


yulianx
שימו לב! השרשור הזה בן 421 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 10 דקות, davemustaine87 כתב:

לקנות רכב מיושן , עם אבזור של רכב מלפני 10 שנים, במחיר מופקע

רק בגלל מוניטין אמינות כשהוא יגיע ל-300 אלף קילומטר, כאשר התכנון להיות רכב שני במשפחה. 

1. המחיר כלל לא מופקע

2. מוניטין אמינות הוא פרט חשוב מאוד ברכישת רכב (אלא אם ישנו מוסך בבעלותך)

3. אני אישית לא קונה רכב כדי להחליפו תוך שנתיים וכן חשוב לי שייסע ללא בעיות כמה שיותר ק"מ.

4. התעלמת משמירת הערך שלו.

5. התכנון להיות רכב שני מובן מאליו, אתה תקנה למשפחה איביזה ידנית?

ליעד

2007 TOYOTA Corolla 1.6L Runx

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא איביזה למשפחה? אלא אם מדובר על שני תינוקות או שלושה ילדים.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, Mr.Hybrid כתב:

1. המחיר כלל לא מופקע

 

המחיר מופקע. ה-VFM גרוע.

80 אלף ש"ח על רכב סופר מיני מיושן (כנראה הכי מיושן בקטגוריה או בין המיושנים בקטגוריה), חלש ולא הכי מאובזר זה הרבה.

זה לא שהאיביזה רפרנס מאוד מאובזרת, אבל לפחות היא יותר מודרנית והביצועים שלה עדיפים משמעותית על היאריס.

חוץ מזה בניגוד למה שאתה אומר, 1.0TSI לא נחשב מנוע בעייתי והוא מספיק ותיק כדי שתתקבל תמונה כללית לגביי האמינות שלו.

גם בפורום וגם מחוץ לו, לא ראיתי תלונות על צריכת שמן מוגברת.

 

לפני 2 דקות, yulianx כתב:

למה לא איביזה למשפחה? אלא אם מדובר על שני תינוקות או שלושה ילדים.

וגם אם מדובר על המקרה שציינת, גם היאריס תהיה כנראה קטנה מדי.

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

1. המחיר מאוד מופקע. לא מבין איך אפשר לטעון אחרת. אתה משלם על הסמל נטו.

איביזה הנוכחית עולה 79 אלף. כמה היית משלם על אותה איביזה עם פחות איבזור ומנוע 1.0 של הסיאט מיי? 70 אלף לכול היותר? קיבלת את התשובה למה 80 אלף זה מחיר מופקע. 

2. נכון.

3. מסכים.

4. האם עשית חישוב תיאורתי בכמה הירידת ערך השקלית תהיה נמוכה יותר מאיביזה או סוויפט או רכבים שזולים יותר ב-10-13 אלף כמו הפיקנטו ו-I10? תעשה. תיראה מה הפער. יכול להיות שתופתע מאוד. 

5. לא. הייתי כניראה נכנס לקטוגריה של ה-98% שקונים רכב אוטומט והייתי קונה פיקנטו/ספארק/ספייסטאר. אבל אם הייתי נכנס ל-2% הנותרים, I10 מציע תמורה טובה יותר ב-10 אלף פחות. וסוויפט מציעה תמורה פי כמה טובה יותר באותו מחיר. אולי אפילו שוקל גם איגניס ידנית . היאריס הזאת לא הייתה נכנסת לשום שיקול. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מופקע או לא זו בעיקר שאלה של כמה כמה מוכנים לשלם על תדמית אמינות וסחירות. מי שמוכן לשלם על זה, לא רואה את המחיר כמופקע.

 

אני מסכים שאמינות היא פרמטר חשוב. למי יותר ולמי פחות, אבל אף אחד לא אוהב רכב שכל חודשיים נמצא במוסך ועולה אלפי שקלים. אפילו @lanosforce נשבר בסוף.

 

מצד שני, כמה אנשים באמת הולכים לקנות רכב חדש, לנסוע בו 30,000 ק"מ בשנה ולהחזיק אותו לעשר שנים? בערך אף אחד. ולמי שנוסע נסועה ממוצעת או פחות, כמה תקלות יהיו בקליאו או איביזה ידניות בנניח, חמש שנים של אחזקה? כנראה אפס. אולי אחת. האם זה מספיק בשביל להעדיף את היאריס הזו על פניהן? לדעתי ממש לא, אבל יכול להיות שיש אנשים שעבורם אפילו תקלה אחת פוטנציאלית בחמש שנים שווה את הבאסה של לנהוג ברכב כזה כל יום במשך אותן חמש שנים. הנה, יש לפחות אחד כזה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהתחשב במכירות היאריס הידנית עוד כשהיא הגיעה לכאן בייבוא ישיר (אפסיות , ברמה של בודדות עד עשרות בשנה) , אני מפקפק בסחירות של זו , עם מנוע חלש משמעותית. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי סחירות, מילא, המנוע החלש, אבל בשוק החופשי הדרישה לגיר רגיל היא נמוכה, עד אפסית. תוסיפו לזה את המחיר ההתחלתי הלא הגיוני, וקבלתם "פסל" שיעמוד והתייבש בשמש.[או יירטב בגשם].

כנראה שה"סמל" לבד, במקרה הזה, לא יוכל למכור את עצמו, כמו בדגמים האחרים של המותג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

די עם ההמצאה הזו.

יש דרישה ערה למשומשות ידניות.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה המצאה? על מה אתה מדבר? 

אם אתה חי בישראל,{וסביר שכן}, המגמה שהייתה פעם לגבי זה שמעדיפים ידני על אוטומטי, התהפכה כבר לפני הרבה שנים.

אז להבדיל ממני, וממך, ומעוד הרבה כמונו, גם בפורום שמתים על גיר ידני,כאשר נהגנו לרוב ברכבים כאלה, יש להם את הקהל שלהם. אבל הוא כרגע מאוד מצומצם.

כבר די מזמן, מורים לנהיגה, מלמדים רובם על גיר אוטומטי.

ולכן גם הנהגים הללו ,לאחר קבלת הרשיון,  לא ייקנו רכבים עם גיר ידני.

תנסה ללכת עם רכב בעל גיר ידני לטרייד, או מגרש, או סוכנות רכב, במטרה להתקדם לרכב אחר,וספר על התגובות והתשובות שתקבל מהסוחרים, או מהסוכנויות.

עם העלייה בכמות הפקקים, ועומסי התנועה בשנים האחרונות, גם המושבעים הוותיקים ביותר מתחילים לוותר על רגל שמאל לכיוון הקלאצי.

מה גם שאפילו חלק מהיבואנים עצמם אינם ממהרים להביא לארץ רכבים ידניים, מחשש להיתקע

איתם.

בקצור , אחוזי הרכבים הידניים הפרטיים, שנעים על כבישי ישראל הם מזעריים.

מכאן, לגבי הסחירות, מגיעים לנושאי הייצע והביקוש. 

 

אז בוא נחזור לרגע לנושא הכותרת: אתה היית קונה את הטויוטה הזו? ב-80000 שקל?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיברת על סחירות - הכוונה למכירה כיד שניה.

אין הרבה רכבים חדשים שעולים לכביש ידניים.

הביקוש לידניות משומשות ער, וההיצע נמוך מה שמביא למכירה מהירה ביותר. ואת זה אני אומר מנסיון של קונה ומוכר. תכנס בחתימה שלי לשרשור על הפיאסטה ותבין כמה מהר רכבים במצב זבל נמכרים, אפילו כשהם ידניים.

לעומת זאת הנסיון שלי עם רכבים אוטומטיים, גם כאלו מחברות אמינות ונחשבות, הן שהם נמכרים בקושי בגלל שיש כל כך הרבה היצע, וביקוש דומה לשל הידני.

כבר הרחבתי על זה פה אין ספור פעמים, אבל אנשים מתעקשים להמשיך ולהגיד שאין דרישה לרכבים ידניים.

אגב, עבדתי תקופה באולמות מכירה של רכבים מסויימים והיו לא מעט ששאלו על דגם ידני, רוב הפעמים נענו שאין דגם ידני בייבוא, ובמקרים בודדים הבינו שהדגם הידני מגיע עם המנוע החלש או בלי האבזור, לכן ויתרו וקנו אוטומטי.

עריכה אחרונה על ידי EliC25
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, yossiaviel כתב:

אז בוא נחזור לרגע לנושא הכותרת: אתה היית קונה את הטויוטה הזו? ב-80000 שקל?

 

יש מצב שהייתי קונה למרות שהמנוע החלש קצת מפריע.

 

איזה רכב אחר עונה על כל הדרשיות הבאות:

1. ידני

2. אטמוספרי.

3. בלי התקנות מקומיות.

4. לא מיני, אלא סופר מיני.

5. בלי Stop@Start.

6. פשוט, בסיסי, לא מתוחכם, קל לטיפול.

 

אם זה היה מנוע 1.3 וגיר ידני 6 הילוכים, הייתי קונה בשמחה גם במחיר יותר גבוה.

 

 

  • רעיון טוב! 2

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.6.2020 בשעה 10:28, yulianx כתב:

אז החל מחודש הבא יהיה שיווק של יאריס ידנית, נשמע טוב, אבל המנוע בנפח 1.0 עם 72 כ״ס די מוריד את החשק.

לא רואה סיבה לרכוש אותה כאשר יש רכבים כמו הקליאו ב 84 שמציעה יותר.

שיווק יאריס ידנית

מה דעתכם? העם ילך בעקבות השם?

לידני עם נפח מנוע נמוך לא נשמע זוהר בכלל...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, Buki כתב:

 

יש מצב שהייתי קונה למרות שהמנוע החלש קצת מפריע.

 

איזה רכב אחר עונה על כל הדרשיות הבאות:

1. ידני

2. אטמוספרי.

3. בלי התקנות מקומיות.

4. לא מיני, אלא סופר מיני.

5. בלי Stop@Start.

6. פשוט, בסיסי, לא מתוחכם, קל לטיפול.

 

אם זה היה מנוע 1.3 וגיר ידני 6 הילוכים, הייתי קונה בשמחה גם במחיר יותר גבוה.

 

 

הרכב שעונה על הדרישות הללו, היה הסיאט איביזה 1400 ידנית שהייתה לי. 

קניתי אותה חדשה בסוכנות, בשנת 2014, והחזקתי אותה כמעט 4 שנים.

עכשיו השנה היא 2020, ומן הסתם אני{ואולי עוד כמה}, מצפים לקצת יותר.

ואם לא בצד המיכני של הרכב, אז לפחות במחיר.

האיביזה, עלתה לי על הכביש, 69700. בסוג של "מבצע" מתמשך של כמה חודשים, שהיה בזמנו.

במחיר של 70000 היאריס יכלה להיות להיט. גם ב-72000.

תראה רק מה המחיר עשה ב-2009. הלקוחות פשוט "וויתרו" על הנוחות של הגיר האוטומטי, ופשוט הסתערו על סוכנויות סוזוקי וקנו את האלטו. זה כבר הגיע למצב של המתנה של חודשים ארוכים לחידוש המלאי. 60000 שקל. בזמנו הם עשו מהפיכה של ממש עם תמחור הרכב הזה. 

רק אחר כך עוד יבואנים, "נזכרו" שהתמחור שלהם גבוה מדי והורידו גם כן.[פיגיו 107, פיקאנטו ועוד..].

 

להזכירך, היו לי רק רכבים ידניים. השתדלתי להתרחק מאוטומט. [פגיו 206+, פיאסטה ידנית 2013, ] והיו עוד לפני כן, גם ידניות שנקנו חדשות מהיבואנים.

כרגע אנחנו נוסעים על רכבים אוטומטיים, כדי שאשתי תוכל לנהוג גם. בגלל הרשיון כמובן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, Buki כתב:

 

יש מצב שהייתי קונה למרות שהמנוע החלש קצת מפריע.

 

איזה רכב אחר עונה על כל הדרשיות הבאות:

1. ידני

2. אטמוספרי.

3. בלי התקנות מקומיות.

4. לא מיני, אלא סופר מיני.

5. בלי Stop@Start.

6. פשוט, בסיסי, לא מתוחכם, קל לטיפול.

 

אם זה היה מנוע 1.3 וגיר ידני 6 הילוכים, הייתי קונה בשמחה גם במחיר יותר גבוה.

 

 

למה לקנות היום משהו בינוני?

הרי הדור הקודם של הקליאו למשל, איביזה הציגו אמינות די טובה.

היום בסיסי לדעתי לא יספק את רוב הלקוחות.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 421 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...