Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Golf MK4,המלצות


Casper_2001
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7745 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר המון לילות ללא שינה (סתם),החלטנו (אני ואשתי) שהרכב הבא שלנו יהיה מתוצרת VAG,ואם להיות יותר ספציפי - גולף דור 4.

בהתחלה חשבתי דווקא ללכת לצד הספורטיבי של הדגם (GTI),אך לאחר כמה בירורים פה ושם,כולל חוות דעת של איתי (KOMPY) - דרך אגב,תודה על הכל :wink: - ירדתי מהרעיון...לא הכי זול,אתם יודעים..במיוחד אחזקה.

אז אנחנו הולכים לכיוון המנועים האטמוספריים של היצרן.וההתלבטות היא בין 1.6 ל-1.8 (גיר ידני בשניהם).

האמת,אני קצת חושש מ-1.6,כי עדיין הייתי רוצה שהיא תהיה זריזה ומהנה לנהיגה.

אשמח לשמוע את דעתכם,חברי פורום בכלל ובעלי נסיון בפרט.

תודה מראש.

איגור.

עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.
פורסם

אם אתה תהיה מוכן לסבול את הגיר האוטו תוכל למצוא גם את ה V6

אולי קיים מ''ס מצומצם בארץ עם גיר ידני אבל אני בספק...

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

תגיד, קראת את ההודעה שלו בכלל?

 

הוא מדבר על גיר ידני, אתה על אוטומטי.

 

הוא רשם שהוא מוותר על הGTI בגלל אחזקה גבוה ואתה מפנה אותו לV6?

אם הכוונה לV5, הוא לא מוצלח במיוחד, בטח לא למי שרוצה הוצאות נמוכות. GTI שמורה תהיה זולה יותר לתחזוקה, וגם בעלת צריכת דלק נמוכה יותר.

 

 

 

 

לפותח השירשור - תריץ חיפוש על הודעות של shays בפורום ייעוץ ברכישה, היתה לו גולף 1.6 ועכשיו GTI, צריכת הדלק אצלו למשל, זהה כמעט. הבעיה תהיה למצוא GTI שמורה... לי יש ניסיון עם 1.8 אוטומטית, לדעתי אם אתה מחפש הנאה מנהיגה, ופחות תא נוסעים מאובזר וכו', פוקוס ידנית תהיה עדיפה (אם כי נדירה מאוד...)

 

אגב לKOMPY קוראים עמית.

 

גיא

פורסם

1800 ידנית היא הדגם הכי מוצלח , בין השנים 97-99.

 

השאלה היא איזה מודל אתה מחפש ?

נהגתי על ה1.6 הידנית והיא ממש לא זריזה כמו שאתה רוצה.

 

כפיר

פורסם

גיא,לא צריך להגזים...למצוא GTI שמורה זה לא עד כדי כך בעיה.

לא מדובר פה על איזה זן נכחד כמו פיאט קופה...

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

לGOLF 2.0 - הוא מדבר על הגולף מהדור החדש יותר (אחד לפני החדשה ביותר, קרי MK4 כפי שהוא רשם),בארץ היא שווקה משנת 99 ומעלה עד הגעתה של החדשה ב05. 1.8 נמכרה אך ורק בשנת 99 בדגם הזה, מנוע 20V עם 125HP שנמצא בA3 ובסיאט ליאון.

 

ל VW RACING (אגב, תשנה את השם, יש לך אימפרזה טורבו קצת מוזר לא?) לא אמרתי שמאוד קשה כמו פיאט קופה, סה"כ אמרתי שבעיה למצוא אחת שמורה, וזה די נכון, בטח כאשר מחפשים 99-00, ובטח כאשר מדובר ברכבים ספורטיבים יותר, אשר יש סיכוי שעברו חיים קשים יותר.

 

גיא

פורסם

מנצל תשרשור מכיוון שהנושא דיי דומה:

 

מה אתם אומרים על אאודי a-3 ?

נכון שהיא יקרה אבל האם היא שווה את המכיר?

למי תיהיה פחות ירידת ערך לאאודי a3 משנתון 2001 או לרכב חדש בכ100K?

אני יודע שאתם לא מגדת עתידות.... אבל מי תיהיה שווה יותר בעוד כ3 שנים?

פורסם
מנצל תשרשור מכיוון שהנושא דיי דומה:

 

מה אתם אומרים על אאודי a-3 ?

נכון שהיא יקרה אבל האם היא שווה את המכיר?

למי תיהיה פחות ירידת ערך לאאודי a3 משנתון 2001 או לרכב חדש בכ100K?

אני יודע שאתם לא מגדת עתידות.... אבל מי תיהיה שווה יותר בעוד כ3 שנים?

זה תלוי איזה אוטו חדש ב100K אתה רוצה לקנות.

בסך הכל, לכל אוטו יורד הערך השאלה לדעתי היא השוק של האוטו

אוודי A3 ועוד כל מיני גרמניות יהיו יותר קלות למכירה בשעת הצורך

פורסם

בהתחלה חשבתי דווקא ללכת לצד הספורטיבי של הדגם (GTI),אך לאחר כמה בירורים פה ושם,כולל חוות דעת של איתי (KOMPY) - דרך אגב,תודה על הכל :wink: - ירדתי מהרעיון...לא הכי זול,אתם יודעים..במיוחד אחזקה.

מנסיון גם עם גולף 1.6 ידנית וגם GTI (הGTI אפילו יותר ישנה).

 

צריכת דלק: אצלי הצריכה כמעט דומה לחלוטין, כנראה שבגלל המאמץ על מנוע 1.6 החלש הוא צרך הרבה דלק, 1-9/9.5, צריכה דומה בGTI

 

ביטוח: הביטוח יקר בגלל השם GOLF ופחות בגלל הGTI, על שניהם שילמתי ועדיין משלם בסביבות 4K למקיף.

 

טסט: מעט יקר יותר בGTI בגלל קבוצה 4 לעומת 3/2

 

טיפולים תיקונים: עד כה לא היו לי תקלות משמעותיות בגולף, בעיקר טיפולים רגילים ובלאי טבעי (צמיגים, בלמים וכו)

אין ספק שהGTI יותר יקרה לתחזוקה אבל לדעתי ההפרש לא כזה גדול.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

×
×
  • תוכן חדש...