Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזל טוב. טסלה הפכה לחברת הרכב עם השווי הגבוה בעולם


מרק10
שימו לב! השרשור הזה בן 1182 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 31 דקות, David17 כתב:

אלון מאסק השקיע מילארדי דולרים במפעל בסין והוא חייב לעמוד בייצור שנתי של רכבים וייצואם לשווקי חול.

זאת אומרת שאם אילון מאסק לא ימכור רכבים לרוסיה, ישראל, יפן, הודו וכו אז המפעל לא יהיה ריווחי ויסגרו אותו.

כי הוא חתם על עסקה עם ממשלת סין והממשלה השתתפה בבניית המפעל הזה מבחינה כספית.

 

 

מאסק לא השקיע שקל, משקיעים וממשלת סין השקיעו מיליארדים.

הסינים לא יסגרו את המפעל, הם יקחו את טסלה לעצמם, בשביל זה מאסק כל כך בלחץ מהקורונה.

חזרו לייצר במפעל אפילו שאנשים נופלים שם באמצע העבודה.

העולם מפסיד טריליונים מהקורונה, לפי דעתי הולכים להשקיע פחות ברכבים חשמלים וכל שאר הירוק.

חברות רכב שמפסידות עכשיו מיליארדים נשארו בלי כסף להשקיע הפיתוח רכבים חשמלים.

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפי ניתוח שעשה דובי בן גדליהו בגלובס, טסלה הפכה ללא אטרקטיבית לשוק המקומי. לא נראה לי שישקיעו מאמצים גדולים להכנס לכאן, בטח לא בשנה הקרובה עם שאר האתגרים שלהם בעולם.

 

הנה כאן ף https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001320548

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד אחד לא מוציאים כסף מיותר אבל מצד שני אני מניח שרוב הטסלות לא יימכרו לאנשים פרטיים אלא לבכירים בחברות השונות. שם כשמסיימים עיסקת ליסינג לרכה של המנכל לוקחים אחר באותו סדר גודל מחיר ודווקא פה לטסלה יש יתרון בגלל עלויות שימוש.

 

בקיצור, הנבואה ניתנה לשוטים.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, ldti כתב:

המפעל בסין הוא לא זה שייצא רכבים לארץ, למיטב ידיעתי, אלא המפעל בברלין. עד שהוא יוקם נקבל את הרכבים במסלול הרגיל של ארה"ב > הולנד > ישראל.

הרכבים שיגיעו לארץ הם יגיעו מהמפעל בסין.

היה ראיון עם אילון מאסק בזמן השקת המפעל והוא אמר בבירור שהמעל יספק רכבים למזרח התיכון ורוסיה. והודו.

לפחות בתור התחלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו נראה אם טסלה העולמית תשרוד את הצונאמי הכלכלי שישטוף את העולם בחודשים הקרובים. (נכון לגבי כל יצרן רכב באשר הוא)

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Night Driver כתב:

מצד אחד לא מוציאים כסף מיותר אבל מצד שני אני מניח שרוב הטסלות לא יימכרו לאנשים פרטיים אלא לבכירים בחברות השונות. שם כשמסיימים עיסקת ליסינג לרכה של המנכל לוקחים אחר באותו סדר גודל מחיר ודווקא פה לטסלה יש יתרון בגלל עלויות שימוש.

 

בקיצור, הנבואה ניתנה לשוטים.

 

בזמנו (לפני מספר חודשים) רץ בפורום אשכול קידום מכירות לטסלה המרמז שאוטוטו מחר נראה טסלות על הכביש בפועל אין אפילו אולם תצוגה או מספר טלפון לברר האם אפשר לרכוש בקרוב טסלה בארץ.

 

דיבורים דיבורים ואין מה לאכול.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא דברים שעושים מהיום למחר. שים לב שאפילו קמפיין בתקשורת עוד לא עלה.

מצד שני בונים צוות. לא סתם משלמים משכורות לאנשים ואם לא פוטרו כולם אז התהליך נמשך.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, David17 כתב:

הרכבים שיגיעו לארץ הם יגיעו מהמפעל בסין.

היה ראיון עם אילון מאסק בזמן השקת המפעל והוא אמר בבירור שהמעל יספק רכבים למזרח התיכון ורוסיה. והודו.

לפחות בתור התחלה.

לא ראיתי את זה. יש לך קישור אולי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אופרציה כזאת לוקח זמן לבנותת ו"מכה הכנף" בצורת מגיפה לא כך מהר גורמת לשינוי תוכנית. מה גם שקהל היעד לא בהכרח יפגע כל כך קשה מהמשבר.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל זאת קיבלו מכה בישבן עם המיסוי החדש. ועכשיו הם כבר בתחרות מאפס מול חשמליים מלאים של יצרנים אחרים שכבר מבוססים כאן. זה כבר יהיה טסלה מול יגואר או אאודי חשמליות. 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלק גדול ממי שקונים רכבים ב 300 הם כאלה שיכולים לקנות גם ב 500 ולא ירצו לרדת ברמה.

אלו שרגילים לקנות ב400 וזה נהיה להם יקר יקנו ב 300

 

שורה תחתונה, טסלה זה "מגניב" ו- "in"  כך שאני לא רואה שום בעיה למכור מהם כמות יפה.

למותגים אחרים אני דווקא צופה ירידה כלשהיא.

עריכה אחרונה על ידי GTאי
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, zaf כתב:

זה כבר יהיה טסלה מול יגואר

אה, זה אתגר כאילו?

  • מצחיק 1
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, David32 כתב:

אה, זה אתגר כאילו?

לא אבל, תחרות ישירה כן.  כל עוד לא היו כאן כלים חשמליים מלאים , טסלה עם מגוון הכלים והטווחים הגדולים היו אטרקטיבים יותר מאחרים . היום זו תחרות ישירה. יעידו בעלי טסלה האמריקאים או הארופים למשל איך האינטריור שלה מול אינטריור של יגואר חשמלי מלא כשרמת המחיר תחרותית.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.3.2020 בשעה 19:59, מרק10 כתב:

רוב עם ישראל לא נע על רכבי מנהלים/פרימיום שעולים 300K שקלים אלא יותר לכיוון של 120-150K שקלים.

 

בתקופה הקרובה גם אלה שמרווחים משכורות גבוהות מאוד יורידו הילוך ברכישת דברים לא הכרחים.

 

זו דעתי.

 

שכירים בוודאי שמקפיאים הוצאות, אולי לאיזה מיליארדר שחיי לו בבונקר לא אכפת

 

 

 

לפני 19 שעות, GTאי כתב:

חלק גדול ממי שקונים רכבים ב 300 הם כאלה שיכולים לקנות גם ב 500 ולא ירצו לרדת ברמה.

אלו שרגילים לקנות ב400 וזה נהיה להם יקר יקנו ב 300

 

שורה תחתונה, טסלה זה "מגניב" ו- "in"  כך שאני לא רואה שום בעיה למכור מהם כמות יפה.

למותגים אחרים אני דווקא צופה ירידה כלשהיא.

 

עיניים גדולות.

יכולתי לקנות וקניתי ב-300, אבל 400 ובטח 500 נראה לי סכום מטורף להוציא על פחית. הרי רוב הכסף אתה משלם כמיסים למדינה. 

 

ב-300 יש מלא רכבים טובים אחרים, המודל 3 הזה עבורי היא רחוקה להיות מסמל יוקרה. 

 

לאמריקאים זה כמו אייפון, אבל אנחנו מדינת אנדרואיד :-)

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1182 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...