Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזל טוב. טסלה הפכה לחברת הרכב עם השווי הגבוה בעולם


מרק10
שימו לב! השרשור הזה בן 1193 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בתאריך 27.7.2020 בשעה 15:52, ch2856 כתב:

 GM וקרייזלר כבר החזירו מזמן את הכסף למשלם המיסים האמריקאי. חילוץ של חברות בסדר גודל כזה זו שמירה על עשרות אלפי מקומות עבודה, קריסה לעומת זאת זה הפסד כסף לכולם (למעט כמובן המנהלים הבכירים, הם תמיד מרווחים). 

 

לא בדיוק. אחרי החילוץ GM וקריזלר התייעלו על ידי העברת הרבה מפעלי יצור מחוץ לארה"ב, בעיקר למקסיקו. למעשה המכוניות של טסלה הן יותר אמריקאיות מרוב התוצרת של שלושת הגדולות.

 

https://www.washingtonexaminer.com/weekly-standard/even-after-bailout-gm-and-chrysler-invest-billions-abroad

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אין באמת שום מהלך שמוריד את המחיר של טסלה. ספליט, עניין טכני בלבד, בלי שום קשר נונווטסואבר לחברה עצמה ו/או להכנסות שלה, מעלה את המניה היום בכמעט 15%.

 

איפה כמגיא כשצריך אותו...

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרעיון הוא שמשקיעים קטנים, כלומר מעריצים של טסלה ומאסק יוכלו להרשות לעצמם לקנות מניות. כי במחיר של 1300$ למניה בודדת, סף הכניסה היה גבוה מידי. אחרי פיצול ל5, גם מי שיש לו רק 1000$ ופחות יוכל להרשות לעצמו לרכוש מניה או שתיים ולהצטרף בתור משקיע שלא ימהר להיפטר מהמניות.

עריכה אחרונה על ידי bobi
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, בוא, טסלה היא לא בדיוק הראשונה לבצע ספליט. זה לא רעיון גאוני וחדשני של אדון מאסק.

 

לדעתך זה שווה 13% משווי החברה? כאילו, באמת? "משקיעים שיש להם פחות מ-1000$", זה באמת קהל היעד הרלוונטי?

 

סתם בשביל הרפרנס, הווליום היום היה 21.5 מיליון מניות. כמה משקיעים כאלו, שקונים 2-3 מניות, צריך כדי להחזיק שבוע מסחר? וכמה כאלו יש? ולמה זה משנה לחברה בסד"ג של טסלה?

 

כשזה נראה כמו בועה (מכפיל מעל 800!!) נשמע כמו בועה (עליה של 13% אחרי הודעה על ספליט) והולך כמו בועה (חברת הרכב הגדולה בעולם ביי פר מבחינת שווי שבקושי מרוויחה) - זו חתיכת בועה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה קורה שם באמת ? בכירים שהתקבלו לעבודה עוזבים ? למה ?

 

טסלה בישראל? השקה מקומית שוב נתקלת בבעיות

 

מותג הרכב החשמלי אמור היה להשיק את הפעילות בישראל כבר בחודש ינואר, אבל בעיות שונות לרבות מגיפת הקורונה מנעו זאת. כעת נתקלת החברה בבעיה חדשה.

 

אודי עציון

פורסם: 20.08.20 , 10:27

 

אילן בננו, לשעבר בכיר במחלקות השירות של כלמוביל וצ'מפיון, גויס כדי להקים מערך שירות אך עזב את החברה

השקת מסודרת של המותג אמורה הייתה להתבצע בינואר, אך תדחה לפי הערכות עוד זמן רב

חדשות טובות למתחרות הגרמניות אודי וב.מ.וו שסוגרות במהירות את הפער.

 

 

https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/r16LYcjMv

 

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נשמע תלוש מהמציאות שהקמת מרכז שירות של מותג רכב חדש תתקל בבעיות ועוד של רכב חשמלי שאין לו עדיין הרבה כוח אדם מיומן בארץ שניתן לגנוב ממוסכים של חברות אחרות. 

וגם יש עניין קטן, של מגיפה עולמית שמשתוללת..

 

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הניחוש שלי שזה יותר המגיפה מאשר חוסר באנשים. זה לא רכב שאפשר להסתפק בהכשרה מקומית ובתקופה הזו אי אפשר לשלוח להכשרות בחו"ל.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

השאלה הנשאלת מהי הרמה המקצועית הנדרשת מהמכונאים/חשמלאים ומהי רמת השכר המובטחת לאותם מכונאים שיעברו הכשרה בטסלה ?

 

* עכשיו אפשר לשלוח אנשים ללא שום בעיה להכשרות בחו"ל למדינות ירוקות.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו באמת מגיע מזל טוב! טסלה הפכה לחברה הנסחרת ה-10 בשווי השוק שלה בארה"ב! והמכפיל שלה זינק מעל ל-1000...

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התמחור הזה נותן לכל רכב שטסלה מוכרת שווי של מיליון דולר בערך.
השווי של כל רכב שGM מוכרת לפי השווי של GM הוא 10K$ בקושי.

טסלה מקתדמים הרבה יותר בהיבט של תוכנה/ממשק/נהיגה אוטונומית.
השאלה אם זה מצדיק את השווי הזה, והשאלה אם המתחרים לא יצמצמו את הפער בעזרתן של חברות טכנולוגיה אחרות...

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1193 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...