Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים

שואל בשביל חבר שקיבל דוח ממצלמה טקטית.

2000 ש"ח (רכב חברה) ללא נקודות. מהי דרך הפעולה הרצויה?

 

כדאי לבקש את הצילום של העברה ולנסות למצוא כשלים?

כדאי לבקש המרה לאזהרה?

האם אפשר לבקש להסב ולספוג רבע מהסכום?

7258.png

עריכה אחרונה על ידי FARM
פורסם (נערך)

למה המתין 3 חודשים?

 

בודאי שצריך לבחון את תיעוד העבירה, למשל לבדוק אם אכן מדובר בחבר ולא ברכב אחר.

 

וכמובן, לשקול העברת הדוח על שמו, על מנת לחסוך 1500 ש"ח (במחיר רישום בגליון ההרשעות וצבירת נקודות אישיות).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אתה רציני? הקנס גבוה כי הרכב רשום כרכב חברה ללא זיהוי נהג. אתה רוצה להזדהות ולספוג עליך קנס ונקודות? - ברגע שיש נהג מזוהה יש חיוב בנקודות. כואב לך הלב על החבר? תחזיר לו כסף. 

לפני שנים, הבן שלי נהג בפראות, הדוח שולם על ידי החברה, (ניקו לי מהשכר, אחר כך) אבל לא נרשמו נקודות, לא לי ולא לבן שלי. 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

אני רציני לגמרי. הדבר נתון לבחירתו ולבחירת המעסיק. יש מי ש-1500 ש" יותר חשובים להם מהנקודות. יתכן גם שהמעסיק ידרוש זאת משיקוליו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 2 דקות, sperial כתב:

אני רציני לגמרי. הדבר נתון לבחירתו ולבחירת המעסיק. יש מי ש-1500 ש" יותר חשובים להם מהנקודות. יתכן גם שהמעסיק ידרוש זאת משיקוליו.

בהחלט אפשרי, היה דיון לא מזמן על נושא התנהגות עם רכב חברה.

בכל אופן אני מניח שניתן להגיע להבנה עם המעסיק שסכום הקנס ינוכה מהשכר באופן  מסויים (במקרה שלי קיזזו מעמלות מכירה מבלי לגרוע מהשכר השוטף) על מנת להימנע מרישום הנקודות.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

אין נקודות בסעיף הזה, רק קנס כספי.

מדובר בעבירה מסוג קיפוח זכות ( סעיף 7258 )..

כדאי לבקש להעביר את העבירה על הנהג ובמקום 2000₪ לשלם 500₪.

אם הנהג זכאי להמיר קנס להזהרה ( ותק נהיגה 7 שנים ו 5 אחרונות ללא עבירות ), אז גם את זה כדאי לנסות ( אחרי הסבת הדוח ).

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 12 דקות, sperial כתב:

למה המתין 3 חודשים?

 

הדוח הגיע אליו מקצין הרכב רק עכשיו

פורסם

אם אין נקודות, שווה לחסוך. 

https://dochot.co.il/Search/Chapter/4/

image.png.6c5ade58ed6792a9aaecb5b607e3e337.png

  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 14 שעות, FARM כתב:

כדאי לבקש את הצילום של העברה ולנסות למצוא כשלים?

 

קודם כל כן

 

לפני 14 שעות, FARM כתב:

כדאי לבקש המרה לאזהרה?

 

במידה והוא עומד בתנאים, אם כי לא בטוח שימירה לאזהרה כיוון שזו נחשבת עבירה בקטגוריית "בריונות"

 

לפני 14 שעות, FARM כתב:

האם אפשר לבקש להסב ולספוג רבע מהסכום?

 

אפשרי, זה Trade-off בין כסף ובין עבר תעבורתי, מה העבר התעבורתי של החבר? כמה שנים רישיון? כמה עבירות ואילו?

  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מה בערך כולל העבר הזה?

 

יכול להיות ששווה לשלם דוח תאגידי כי בעתיד זה יכול להועיל שיהיה פחות שורה בעבר שלו

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מה זה משנה כאשר אין צבירת הנקודות?
באמת שווה לשלם 1500₪ נוספים בשביל מקרה עתידי דמיוני, בו השופט מחליט על חומרת העונש על סמך כמות העבירות הקודמות, והעבירה הזאת ללא ניקוד מכריעה את גורלו?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תלוי מה העבר.

הסיכון הוא לא הכספי, אלא שהשופט יראה עבר עשיר ויתן שלילה ארוכה. כזו שתשלח אותו לקורס נהיגה נכונה או טסט מחדש.

 

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
מה בערך כולל העבר הזה?
 
יכול להיות ששווה לשלם דוח תאגידי כי בעתיד זה יכול להועיל שיהיה פחות שורה בעבר שלו
לא עבר עשיר. 1000 ש'ח על שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה מלפני חצי שנה.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

פורסם (נערך)

חצי שנה זה יחסית טרי.

לראייתי, החשיבות היא בהתיישנות של העבר התעבורתי.

אם אין עבירות ברצף לתקופת ההתיישנות, העבירות מתיישנות ולבסוף נמחקות. מאידך, כל עבירה מחדשת את מניין תקופת ההתיישנות של העבירות שטרם נמחקו.

כך שאם חברך היה לקראת מחיקה, שווה היה לו לשלם את ה-2000 שח האלה, ובתמורה לקבל עבר נקי.

כאמור, זה לא המצב...

לכן, ומכיוון שהעבירה לא גוררת נקודות, תחת הנסיבות ומהשיקולים האישיים שלי, הייתי בוחר להסב ולשלם 500 שח (לא בהכרח זו הייתה ההחלטה שלי לו היו נקודות בצד העבירה, אבל זה אינו המצב).

 

אגב, לא משלם ישר, אלא לאחר ההסבה מבקש להמיר הקנס באזהרה מסיבות כאלה או אחרות.

עריכה אחרונה על ידי Keyser Söze
×
×
  • תוכן חדש...