Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ה I30N חוזרת והפעם עם גיר רובוטי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בס"ד

בדר"כ, הגירים הרטובים, אמינים מאוד ביחס ליבשים, מאמין שהתיבה לא תגלה בעיות אמינות.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם (נערך)
לפני 37 דקות, kobi_g כתב:

https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/rkmTWeQO8

האם הם אימצו את הגיר הרובוטי לתמיד? מעניין איך ישרוד מבחינת אמינות כי ראינו כבר חברות שהתגלחו עם גירים כאלה (פורד ופולקסווגן למשל) וחלקן יצא ניזוק.

אני לא מבין למה אתה שואל את השאלה הזו עכשיו, כשיונדאי משווקים פה מכוניות עם גיר רובוטי עוד מ2011 (וולוסטר) וקיה מ2013 (סיד). 

פה מדובר בוורסיה מותאמת ביצועים , אז על כמה וכמה הגיר הספציפי שמותקן בוולוסטר ואני מניח שיותקן בI30N צריך להיות יותר עמיד.

 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם
לפני 17 דקות, yoav911gt2 כתב:

אני לא מבין למה אתה שואל את השאלה הזו עכשיו, כשיונדאי משווקים פה מכוניות עם גיר רובוטי עוד מ2011 (וולוסטר) וקיה מ2013 (סיד). 

פה מדובר בוורסיה מותאמת ביצועים , אז על כמה וכמה הגיר הספציפי שמותקן בוולוסטר ואני מניח שיותקן בI30N צריך להיות יותר עמיד.

 

על זאת נאמר Time will tell.

לכולם יש בעיות כאלה או אחרות וגם הגירים הרטובים לחלק מהם יש תופעות.

  • אהבתי 1

קובי

:-)

פורסם (נערך)

הזמן כבר עבר.

אמנם חוו פחות תקלות ביחס לגירים של וואג, גטראג (רנו ופורד ) בימי השיא שלהם , אבל גם להם היו מקרים פה ושם של תקלות או תקיעות מהתחממות (ולקח להם זמן להוסיף התראה על התחממות). 

להתגלח הם כבר התגלחו והגיר הרובוטי מוטמע ברוב המוצרים שלהם לשוק האירופאי. 

 

ובעניין המקורי, מעניין אם כלמוביל תמשיך לשווק את הוורסיה הידנית לאחר שהI30N האוטומטית תגיע לפה או שתיפטר ממנו בסוף השנה. 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם
לפני 5 שעות, yoav911gt2 כתב:

הגיר הספציפי שמותקן בוולוסטר

 

היה פח אשפה עם 2 מצמדים

 

או כמו שבוס לשעבר (ומדריך נהיגה מתקדמת עוד יותר לשעבר) אמר אחרי שנהג בוולוסטר הידנית שהייתה לי ובוולוסטר האוטומטית של קולגה - "בחיים לא הרגשתי הבדל כזה ברכבים בגלל תיבה"

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/HkqH7QnuU

יונדאי i30N אוטומטית - מבטיחה להיות מהירה מהונדה ורנו

יונדאי מציגה תיבת שמונה הילוכים כפולת-מצמד חדשה וייעודית עבור דגמי חטיבת הביצועים הצעירה. ראשונה לקבל אותה היא הוולוסטר N שלא תשווק כאן, ובהמשך גם ה-i30N המשווקת אצלנו. הערכות: נתון התאוצה יהיה המהיר בקטגוריה

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

בס"ד

את האמת, בגלל שזה פיתוח חדש, הייתי נותן לטכנולוגיה להתבשל קצת ורק אז שוקל אם לקנות או לא

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

אז כרגע נשארנו רק עם סיוויק טייפ אר ואימפרזה STI שלא מציעות אופציה אוטומטית.

מעניין מתי גם הן ייכנעו ויציגו גרסאות אוטומטיות - WRX כבר מוצעת עם גיר רציף.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
אני לא מבין למה אתה שואל את השאלה הזו עכשיו, כשיונדאי משווקים פה מכוניות עם גיר רובוטי עוד מ2011 (וולוסטר) וקיה מ2013 (סיד). 
פה מדובר בוורסיה מותאמת ביצועים , אז על כמה וכמה הגיר הספציפי שמותקן בוולוסטר ואני מניח שיותקן בI30N צריך להיות יותר עמיד.
 

יש הבדל תהומי באמינות בין גירים כפולי מצמדים ״יבשים״ לבין ״רטובים״.
גם יונדאי וגם קיה נהנו מאמינות טובה יוצר בגיר הפלנטארי מאשר בזה של המצמדים היבשים.
×
×
  • תוכן חדש...