Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

הייתי רוצה לשמוע את דעתכם לגבי רנו קוליאוס החדש, מחפש רכב באזור 160 אלף.

צריך רכב חסכוני, אמין, סחירות טובה. רוצה להחזיק ברכב 3-4 שנים.

מצד אחד לא רוצה רכב באנאלי, מצד שני לא רוצה להכנס להרפתקאות מיותרות.

אני רגיל ליפניות, וצרפתיות מפחידות אותי מהבחינות שציינתי מעל. פוזל לכיוון הרנו כיוון שזה בעצמם ניסן אקס טרייל במעטפת מעניינת יותר לדעתי.

 

אשמח לשמוע את דעתכם.

פורסם

את נושא האמינות לא ניתן לדעת (דגם חדש, יחידת הנעה חדשה). אבל כן, מאמין שתהיה טובה כמו שאר דגמי הקונצרן מהשנים האחרונות. 

הבעיה עלולה להיות בסחירות העתידית. רנו קאדג'אר סובל מירידת ערך גבוהה בהרבה מהקשקאי התאום. כנראה שהקולאוס לא יהנה משוק טוב יותר. במיוחד שמדובר ברכב גדול שלא מציע שורת מושבים שלישית (לדעתי "נופל בין הכיסאות" = לא מספיק משכנע). 

הייתי בודק 3008 דיזל (160k ₪) או ניסן אקסטרייל 7 מושבים. 

 

  • רעיון טוב! 1

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

אנחנו משפחה עם 3 ילדים ולכן זקוקים לרכב מרווח.

ניסאן אקס טרייל בהחלט אופציה, אבל באותו מחיר הוא פחות מאובזר ופחות מעניין לדעתי כמובן, 2 הכיסאות מבחינתי מיותר.. 

הפזו אותו כסף פחות אוטו.. אז למה בעצמם...  

פורסם

לדעתי, הרכב המתאים לצרכים שלך הוא סיטרואן C5 איירקרוס.

בנזין או דיזל בסיסיים נכנסים לתקציב. הייתי מעדיף את הדיזל.

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 20 שעות, markb205 כתב:

את נושא האמינות לא ניתן לדעת (דגם חדש, יחידת הנעה חדשה). אבל כן, מאמין שתהיה טובה כמו שאר דגמי הקונצרן מהשנים האחרונות. 

הבעיה עלולה להיות בסחירות העתידית. רנו קאדג'אר סובל מירידת ערך גבוהה בהרבה מהקשקאי התאום. כנראה שהקולאוס לא יהנה משוק טוב יותר. במיוחד שמדובר ברכב גדול שלא מציע שורת מושבים שלישית (לדעתי "נופל בין הכיסאות" = לא מספיק משכנע). 

הייתי בודק 3008 דיזל (160k ₪) או ניסן אקסטרייל 7 מושבים. 

 

הקאדגאר עם נתונים טובים (יד וקלומטרג' סביר) נסחר הטוב במחירים קרובים למחירון,

אתה אולי מתייחס לרוב האקזמפלרים שחיו הליסינג ולכן המחיר שלהם בהתאם.

פורסם

השאלה היא מה מחיר המחירון שלו, כמה הוא מאבד מערכו בשנים הראשונות? 

 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

המנוע והגיר בקוליאוס זהים לקשקאי. הקוליאוס זול בכ-20K מהאקסטרייל.

אם אתה רוצה ללכת על בטוח, ולקבל רכב מאובזר קנה אאוטלנדר פרמיום מ-0 ק"מ.

 

לגבי הרנו - קשה לדעת.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לאורך השנים שמתי לב שרכבים יפנים מצליחים לשמור על מחירון, ורכבים צרפתיים צונחים ממש.

מה שאני לא מבין, מי האנשים שקונים רכבים צרפתיים ומצפים שישמרו על המחירון?

נכון שפזו הצליחו לאחרונה עם הסדרות 3008 ו 5008 וסיטרואן עם הקקטוס, אבל זה הישג נדיר בתחום הצרפתיות.

אם אתה מחפש סחירות טובה כפי שציינת, כנראה כדי לך ללכת על ניסאן ולא על רנו.

או שיש פה משהו שפספסתי

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

עוד דבר מאד קריטי ל(אי) שמרית ערך של הקוליאוס היא היעדר 7 מקומות. לך אולי שני המקומות הנוספים לא רלוונטיים - למי שירכוש ממך את הרכב הם יהיו מאד רלוונטיים.

 

יש 5008 דיזל ב-0 ק"מ ב-165500.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 22 שעות, markiz669 כתב:

 

הפזו אותו כסף פחות אוטו.. אז למה בעצמם...  

 

ממש לא פחות אוטו. אלא אם אתה מתייחס ליחס שקל למטר. 

הפיג'ו מצויין וגם שומר ערך. 

אם אתה מחפש משהו שונה ושומר ערך יחסית. אז 3008.

אם בכל זאת חשוב לך שהרכב יראה גדול, אז פולקסוואגן טיגואן (חדש 170k, אפס קילומטר 155k).אופציה מצויינת. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

לא ממש מסכים עם מה שנכתב לעיל לגבי שמירת הערך של הקולאוס. 

אמנם אני גם לא אופטימי שהשמירת ערך תהיה כמו של המקבילות היפניות/קוריאניות אבל לגבי ה5 מושבים זה דווקא לא מה שיפגע ברכב. 

קולאוס חדש נמכר באזור ה160 שזה מחיר דומה לרוב הגיפונים 5 מקומות ולמרות שהוא גדול מהם פיזית בסופו של דבר קהל היעד שלו יהיה אותם לקוחות ששוקלים קשקאי/3008/ ספורטג וכו' 

 

מקריאה וביקורות נשמע רכב מאוד מעניין, מנוע חזק, חסכוני, מרווח מאוד, אמינות כנראה דומה לאקסטרייל. 

מניח שאם תשווה אותו לאאוטלנדר, ההפרש שצפוי להיות נניח 10 אלף שח בעוד 3 שנים יהיה שווה את זה, זו דעתי בכל אופן.

 

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם (נערך)

אבל יש משהו שאני לא מבין, אוטלנדרים יש מיליון, מליסינג או מפרטי.. השוק מוצף בהם, לעומת זאת הרנו כנראה לא יהיה כך כך נפוץ.. אז למה אתם חושבים שהוא לא ישמור על מחירון כמו אוטלנדר, זה לא אמור להיות הפוך....

עריכה אחרונה על ידי markiz669
טעות כתיב
פורסם

כי זה עלול להיות שידור חוזר של הקולאוס הקודם ששווק כאן בין 2008 ל-2013.

כמעט כל רוכשי הרכב לא מכירים את הדגם ולא מכניסים אותו לסל המועמדים שלהם. 

 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם (נערך)
בתאריך 13.4.2020 בשעה 20:47, markiz669 כתב:

אבל יש משהו שאני לא מבין, אוטלנדרים יש מיליון, מליסינג או מפרטי.. השוק מוצף בהם, לעומת זאת הרנו כנראה לא יהיה כך כך נפוץ.. אז למה אתם חושבים שהוא לא ישמור על מחירון כמו אוטלנדר, זה לא אמור להיות הפוך....

 

שהרכב הופך להיות משומש אז יש זמינות חלפים גבוהה ויותר מוסכים שמכירים את הרכב.

עריכה אחרונה על ידי itsik170
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...