Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2276 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב אמין מאוד וזריז, אבל צפוף ולא ממש חסכוני.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

זהו בדיוק הרכב השני שלנו בבית (שנתון ורמת אבזור).

אמין, זריז, התנהגות כביש טובה, ציון בטיחות מקסימלי (בזמנו) בדגם שאתה מדבר עליו.

צריכת דלק לא מרשימה, אנחנו מקבלים 1:10 בקושי.

לבדוק תושבת מנוע- רעידות יתר בזמן עצירה.

ממליץ לעשות ניקוי מצערת (סל"ד לא יציב בעצירה).

 

סך הכל רכב תדלק וסע חביב.

פורסם

תודה רבה

לפני 5 שעות, o.r כתב:

זהו בדיוק הרכב השני שלנו בבית (שנתון ורמת אבזור).

אמין, זריז, התנהגות כביש טובה, ציון בטיחות מקסימלי (בזמנו) בדגם שאתה מדבר עליו.

צריכת דלק לא מרשימה, אנחנו מקבלים 1:10 בקושי.

לבדוק תושבת מנוע- רעידות יתר בזמן עצירה.

ממליץ לעשות ניקוי מצערת (סל"ד לא יציב בעצירה).

 

סך הכל רכב תדלק וסע חביב.

 

לפני 14 שעות, vladclar כתב:

רכב אמין מאוד וזריז, אבל צפוף ולא ממש חסכוני.

 

פורסם
לפני 14 שעות, vladclar כתב:

רכב אמין מאוד וזריז, אבל צפוף ולא ממש חסכוני.

צפוף ביחס לאיזה רכבים?

מתלבטים ברגע האחרון אולי ללכת על יאריס אוט 2012...

פורסם

יאריס יותר חסכונית, אמינה באותה המידה, קצת יותר מרווחת ( חוץ מבגאז'), פחות נוחה ומרגישה יותר מיושנת מבחינת החומרים מפנים.

אם לא נוסעים הרבה בעיקר בתוך העיר, הייתי בוחר במאזדה.

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 56 דקות, vladclar כתב:

יאריס יותר חסכונית, אמינה באותה המידה, קצת יותר מרווחת ( חוץ מבגאז'), פחות נוחה ומרגישה יותר מיושנת מבחינת החומרים מפנים.

אם לא נוסעים הרבה בעיקר בתוך העיר, הייתי בוחר במאזדה.

 

 

תודה רבה

×
×
  • תוכן חדש...