Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שאלה לגבי הבולמים למכסה מנוע והלינק שנתת מאלי אקספלרס  - 

 

זה יכול להתאים לסיאט איביזה 2019?

 

 

עריכה אחרונה על ידי hondacivic02es
פורסם

תודה על המידע בנושא בולמי הגז. מסתבר שיש לא מעט אביזרי קוסמטיקה ללאון MK3 .

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

נראה כמו אחלה רכב!
אהבתי גם את התוספות שהוספת, נראה בטוב טעם [emoji3]

הרכב שלי עם מנוע זהה ומאמין שגם עם אותו הגיר.
עניין אותי לדעת, האם החלפת השמן גיר תקנה במשהו לפעולתו / שינוי מורגש כלשהו? כששאלתי במוסך רון הוא אמר שאין טעם להחליף אותו... מעניין לשמוע ממישהו שכן עשה את זה.

עוד דבר בנוגע לטיימינג, לפי מה שאני יודע במנוע הזה יש שרשרת ולא רצועה, ובמידה ואין בה תקלה אין צורך להחליף אותה, יכול להיות שיש כמה גרסאות של המנוע הזה?


Sent from my iPhone using Tapatalk

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם
לפני 5 שעות, shakedi כתב:

נראה כמו אחלה רכב!
אהבתי גם את התוספות שהוספת, נראה בטוב טעם emoji3.png

הרכב שלי עם מנוע זהה ומאמין שגם עם אותו הגיר.
עניין אותי לדעת, האם החלפת השמן גיר תקנה במשהו לפעולתו / שינוי מורגש כלשהו? כששאלתי במוסך רון הוא אמר שאין טעם להחליף אותו... מעניין לשמוע ממישהו שכן עשה את זה.

עוד דבר בנוגע לטיימינג, לפי מה שאני יודע במנוע הזה יש שרשרת ולא רצועה, ובמידה ואין בה תקלה אין צורך להחליף אותה, יכול להיות שיש כמה גרסאות של המנוע הזה?


Sent from my iPhone using Tapatalk

לי יש את אותו הרכב, דגם מנוע cxs

מדובר ברצועה

Chevrolet aveo 2006 - sold, Seat leon fr 2014- sold, abarth 500c 2015

פורסם

רכב חתיך, אחד העיצובים המוצלחים של סיאט במיוחד בגרסת ה 3 דלתות. שקלתי גם קניית אחת בגרסת ה 150 כ"ס איפשהו לפני הברז.

תמשיך להנות.

פורסם
בתאריך 23.3.2020 בשעה 01:41, noknok כתב:

לא יצא לי כ״כ לנהוג על הלאון עם לוחית רישוי ישראלית - אבל בלוחיות זרות יצא לי לנהוג ב3 כאלו.

 

1.לאון סטיישן אקסלנס 1.5tsi ידנית רמת גימור בשוויץ

2.לאון 1.5tsi fr ידנית באירלנד.

3.לאון אקסלנס האצ׳בק 1.0tsi ידנית מהניילונים(הראשון שקיבל אתה בהשכרה) בגראן קנריה(ספרד).

 

בתאלכס, יכול להבין מאוד את הבחירה שלך - תמיד שמח לקבל רכב כמו הלאון בהשכרה:

תנוחת הנהיגה מעולה, ההגה נוח ונעים, הנדסת האנוש פשוט מעולה, ומדובר ברכב שקט וב1.5 לא חסר כוח(אם כי הוא קצת משעמם , ה1.4 כמו שיש לך ויש לי בגולף יותר מהנה).

 

גם העיצוב שלה לא רע - בעיקר הכחול הכהה יושב עליה ממש טוב.

 

 

IMG_20170813_113537.jpg

IMG_20190425_115211.jpg

20191207_100307.jpg

תודה רבה, אין ספק שדגם מוצלח. תמונות מדהימות! 

בתאריך 23.3.2020 בשעה 07:14, Anatoli999 כתב:

עשו אותה דמוי "קופרה" ככה קניתי

הבנתי, יפה!

בתאריך 23.3.2020 בשעה 09:38, hondacivic02es כתב:

שאלה לגבי הבולמים למכסה מנוע והלינק שנתת מאלי אקספלרס  - 

 

זה יכול להתאים לסיאט איביזה 2019?

 

 

לא יודע לגבי הלאון אבל אם אני לא טועה ראיתי איפשהו שאלו של הארונה מתאימים לאיביזה.

בתאריך 23.3.2020 בשעה 09:58, zaf כתב:

תודה על המידע בנושא בולמי הגז. מסתבר שיש לא מעט אביזרי קוסמטיקה ללאון MK3 .

 

אכן כן.

בתאריך 23.3.2020 בשעה 10:31, shakedi כתב:

נראה כמו אחלה רכב!
אהבתי גם את התוספות שהוספת, נראה בטוב טעם emoji3.png

הרכב שלי עם מנוע זהה ומאמין שגם עם אותו הגיר.
עניין אותי לדעת, האם החלפת השמן גיר תקנה במשהו לפעולתו / שינוי מורגש כלשהו? כששאלתי במוסך רון הוא אמר שאין טעם להחליף אותו... מעניין לשמוע ממישהו שכן עשה את זה.

עוד דבר בנוגע לטיימינג, לפי מה שאני יודע במנוע הזה יש שרשרת ולא רצועה, ובמידה ואין בה תקלה אין צורך להחליף אותה, יכול להיות שיש כמה גרסאות של המנוע הזה?


Sent from my iPhone using Tapatalk

אני מאמין שכן, ברור שלא מחליפים כל טיפול אבל לעתים רחוקות מחליפים. 

לא יודע אם יש כמה דגמים למנוע אבל אצלי ובלאון סטייל בשנתון הזה זה בוודאות רצועה.

בתאריך 23.3.2020 בשעה 18:53, itaimoto כתב:

רכב חתיך, אחד העיצובים המוצלחים של סיאט במיוחד בגרסת ה 3 דלתות. שקלתי גם קניית אחת בגרסת ה 150 כ"ס איפשהו לפני הברז.

תמשיך להנות.

תודה רבה!

ה-ברז הצגה, חבר בדיוק קנה עכשיו את התאומה GT86 ידנית, חלום.

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...