Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה קאמיק מעבר לפינה


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 1448 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הקטע לא המחיר של הקאמיק אלא הקטע של הגודל.

הקאמיק הוא כבר כמעט SUV משפחתי. הוא ענקי ביחס לסיאט ארונה או פולקצוואגן T-קרוס.

אז למה לשים אותה בקטגוריה של ארונה והTקרוס? אם כבר אז הקאמיק הוא בקטגוריה משל עצמו.

 

בדיוק היום ישבתי בסקאלה

בהנחה שהקאמיק יהיה מרווח כמוהו

אז זה ממש suv משפחתי לכל דבר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ייתכן והקאמיק הוא למעשה בקטגוריה של T רוק? ואמור להתחרות בקיה X-סיד ומאזדה CX30?

ואולי סקודה מתכננים עוד קרוסאובר קטן יותר?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שהארונה של סיאט נחתה כאן לפני כשנתיים, וה-T-Cross של פולקסווגן ממש בימים אלה, החלק האחרון בטרילוגיה לבית VAG יגע גם הוא לישראל בקרוב הלא הוא הסקודה קאמיק.

 

בניגוד לשני אחיו שהגיעו לכאן רק עם מנוע יחיד ,יגיע הקאמיק עם שני מנועים: מנוע הליטר המוכר, ולזה יתווסף מנוע ה-1.5 עם 150 כ"ס המוכר משאר דגמי הקונצרן.

 

המרחב הפנימי לנוסעים בקאמיק טוב משני אחיו בגלל העובדה שבסיס הגלגלים שלו ארוך בכ-10 ס"מ משמעותיים מזה של הארונה וה-T-Cross.

 

המימדים של הקאמיק מאד מזכירים את אלה של הייטי מנוחתה עדן (חוץ ממימד הגובה – הקאמיק נמוך מהיטי

ב כ-10 ס"מ).

 

הקאמיק עם מפרט בטיחותי מלא כולל זיהוי בשטח נסתר ובקרת שיוט אדפטיבית בכל רמות הגימור.

הגיר בכל הגירסאות הוא ה-DSG7 המוכר עם מצמדים יבשים.

 

לישראל צפויות להגיע שתי רמות גימור Ambition ו-Style.

המחירים צפויים להיות (הערכה המבוססת על ניחוש):

 

קאמיק 1.0 אמבישן - 124990 ₪

קאמיק 1.0 סטייל – 135990 ₪

קאמיק 1.5 אמבישן – 136990 ₪

קאמיק 1.5 סטייל – 146990 ₪

קאמיק 1.5 סטייל + גג 149990 ₪

 

ההבדל בין רמת גימור AMBITION ל-STYLE צפוי להתבטא בגודל מסך המולטימדיה, כניסה הנעה ללא מפתח, הפעלה חשמלית של דלת תא המטען, (ונקווה שגם) קוקפיט ווירטואלי.

 

באירופה משווקת גם גירסת 1.6 דיזל המשודכת ל-DSG7, מעניין אם הגירסה הזאת תגיע בהמשך.

 

צדקת במחיר של ה-1 ליטר אמבישן, בשאר המחירים נמוכים יותר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

שלום חברים.

קראתי בעיון את דעותכם לגבי סקודה קאמיק, סיאט ארונה, יונדאי קונה וטיקרוס.

בדקתי את הרכבים הנ"ל לפי השוואות נתונים לקביעת דרישותי, באיכות, בעיצוב ובתוספות

שעיקרן בטיחות והנאת נהיגה והגעתי למסקנה שבסקודה קאמיק בהפרשי מחיר זעומים

מקבלים כ-90% מפריטי הבטיחות, האיכות,עיצוב והנאת הנהיגה. לכן רכשתי סקודה קאמיק 1.5

אמבישן. אציין כי בעבר הייתי בעליהן של 2 רכבי סקודה ייטי שמאוד נהנתי מהם.

בסקודה קאמיק יש הבדלים מהותיים לטובה, לגבי תיבת ההילוכים, רעשי ותפקוד מנוע,עיצוב חיצוני ופנימי

ובסביבת נהג ונוסעים בכללי.

זו דעתי האישית. מקווה שעזרתי למתלבטים.

אשמח לחלוק דעות אישיות וטכניות .

אפי

 

עריכה אחרונה על ידי efrati
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1448 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...