Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[נסיעת מבחן] 3008 1.2T מול C5 Aircross 1.5HDI


איציק נ.
שימו לב! השרשור הזה בן 1367 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חזרתי הביתה בפיקאסו עם חיוך מאוזן לאוזן. הפעם הרגשתי שאני יותר מ"שלם" עם הבחירה שלי בפיקאסו הקצרה, שזה אוטו באמת ראוי, מרווח,חזק,שקט ונוח.

מסכים, אוטו נהדר עם מרווח פנים מבריק.

טוב, בעצם, כשחושבים על זה, תצורת מיניוואן היא דבר מבריק לכשעצמו.

עולם הרכב, לאן...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בשנת 2020 הטויוטה CHR עבר מתיחת פנים קלה שכוללת כמה שיפורים באיכות הנסיעה, בתגובות ההיגוי ובשקט, הבנתי שהCHR עכשיו הרבה יותר שקט ונעים מהדגים הישנים, אפשר להבדיל בין הישן לחדש ע"י כך שבחדש יש פס שחור שמחבר את החלק העליון של שני הבקליות האחוריות, ומקדימה פנסי הערבל הצמטמצמו ועברו יותר למעלה בפינות של הפגוש ולא למטה פנימה.

 

לדעת שווה לנסות, מדובר עדיין ברכב נוח ומוצלח, אך יחידת הנעה לא מהכי חזקות, אך היא בסדר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתחבר בהחלט לדעתו החיובית של הפותח בכל הנוגע לפיקאסו, מה שבכל זאת מעורר אצלי שאלה זה הדגש שהוא שם על איכות וניראות הפלסטיק שעוטף מסביב. דווקא בפיקאסו המצב קצת עגום מבחינה זו, המון משטחי פלסטיק רחבים שמשרים תחושה צעצועית ולא מהסוג של פליימוביל, יותר משהו קצת סיני במראה ובתחושה. ועוד משהו עגמומי, איך זה החליטו שם להפסיק את ייצור הפיקאסו/ספייסטורר, אוטו גאוני בכל הנוגע לתפיסת המרחב הפנימי שבו ולהחליף אותו ב C5 שנראה ומרגיש כמו איזו קקטוס על סטרואידים שתפח בצורה קצת מוזרה ביחס למקור ובכל מקרה נופל באופן ניכר מהפיקאסו שאותה להבנתי הוא מחליף, במיוחד בכל הנוגע לחוכמה שבפנים. מזכיר לי יותר מדי את גורל המולטיפלה, האוטו הכי חכם והכי משפחתי בהיסטוריה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה3008 מבודד יותר טוב מהC5,לא שומעים את הדיזל בכלל בפנים,שלא לדבר על ה1.6 בנזין.

לא ברור לי איך הגעת למרווח של ה3008 מאחורה,אני 1.85מ גם לרוחב,וזה אחד הרכבים הכי נעימים לישיבה מאחורה גם עוד שני אנשים,לציין גם שאין לו את התעלה באמצע,הרצפה שטוחה,אז בכלל נוח לשבת באמצע.

הCHR רכב מסגמנט קטן יותר ומתחרה בכלל ב2008,בכל מקרה הוא צפוף בהרבה מקדימה ועוד יותר מאחורה מה3008 והסיטרואן,ובגלל העיצוב שלו אתה מרגיש בפנים מבחינת ראות כמו בצוללת,הרכב מבודד על הפנים ושומעים את הצמיגים,רוח,ובהאצה רגילה גם את המנוע,אחד הרכבים הכי לא מרשימים שיצא לי לנסוע עליהם ולא בליגה בכלל של ה3008 והC5.

הביצועים של ה3008 עם מנוע 1.2 טובים בהרבה מזה של הטויוטה בכל מקרה גם אם אתה רגיל למנוע הגדול יותר שכמובן חזק יותר.

אם אתה בעניין של רכב בגודל של הטויוטה שווה לחכות לחודש הבא ל2008 החדשה.

ישבו מלפנים שני מבוגרים, לא קטנים במיוחד. הכסאות לא ממש היו קדימה עד הסוף ובוודאות אחד מהם (של הנהג) לא היה אחורה עד הסוף.

שוב, קנה המידה שלי הוא ביחס לפיקאסו הקצר, ואם אני צריך להגדיר מה מרווח ומה לא - אז חד משמעית הג'יפונים *לא* מרווחים מאחור. שים לב שלא מדובר במשהו נקודתי ל 3008 או C5 איירקרוס, אלא כל הקטגוריה הזו (שהיא כל כך פופולארית - אבל עבור משפחה עם ילדים אין בה כלום ושום דבר חוץ מפוזה וישיבה גבוהה יותר - וישיבה גבוהה יותר יש לי גם בפיקאסו. חד משמעית מכונית כמו פיקאסו היא פי כמה יותר מרווחת גם בתא הנוסעים וגם בתא המטען - על אותו גודל פיזי של מרכב, ואני חייב לציין שזו איכות חיים אחרת לגמרי ביחס לפרייבט או ג'יפון).

בנוגע ל CHR - הוא ממש עכשיו מתיחת פנים ודובר על כך שעניין בידוד הרעשים שופר משמעותית.

 

לכו לראות גם את הקארוק/אטקה/טיגואן.

מחכים לנסיעת מבחן גם על ה ATECA.

 

בשנת 2020 הטויוטה CHR עבר מתיחת פנים קלה שכוללת כמה שיפורים באיכות הנסיעה, בתגובות ההיגוי ובשקט, הבנתי שהCHR עכשיו הרבה יותר שקט ונעים מהדגים הישנים, אפשר להבדיל בין הישן לחדש ע"י כך שבחדש יש פס שחור שמחבר את החלק העליון של שני הבקליות האחוריות, ומקדימה פנסי הערבל הצמטמצמו ועברו יותר למעלה בפינות של הפגוש ולא למטה פנימה.

לדעת שווה לנסות, מדובר עדיין ברכב נוח ומוצלח, אך יחידת הנעה לא מהכי חזקות, אך היא בסדר.

ידוע.

למען האמת "הוא" אהב את ה CHR ו"היא" לא.

הסיבה שבאמת הסכמתי לשתף פעולה עם הדבר הזה הוא בגלל שקראתי על מתיחת הפנים הזו לפני כמה שבועות, והבנתי שעניין בידוד הרעשים שופר משמעותית.

כפי שציינתי קודם, המרווח מאחורה פחות קריטי עבור הרוכשים - ציינתי את נושא המרווח מאחור באופן כללי.

 

מתחבר בהחלט לדעתו החיובית של הפותח בכל הנוגע לפיקאסו, מה שבכל זאת מעורר אצלי שאלה זה הדגש שהוא שם על איכות וניראות הפלסטיק שעוטף מסביב. דווקא בפיקאסו המצב קצת עגום מבחינה זו, המון משטחי פלסטיק רחבים שמשרים תחושה צעצועית ולא מהסוג של פליימוביל, יותר משהו קצת סיני במראה ובתחושה

ממש לא מסכים עם העניין הזה. זה אולי נראה ככה כשהרכב מלוכלך\מאובק ממבט רחוק.

תיגע בחומרים ותראה שלא הכל פלסטיק קשיח, גם בדשבורד וגם בדלתות.

 

הדשבורד הענקי שמורכב מכמה וכמה חלקים, הוא ברובו עשוי מחלקים רכים ורכים למחצה.

החלקים הקשים הם 2 פאנלים (אחד בכל צד) בין החלון המשולש לדשבורד עצמו ועוד פאנל אחד (שהוא חלק מהדשבורד עצמו) שבעצם נמצא ממש בקצה שלו, קרוב לשמשה הקדמית (בניגוד לדשבורדים המוכרים ממכוניות פרטיות או ג'יפונים שהם "חתיכה אחת", הדשבורד בפיקאסו מורכב מכמה רבדים ו"מסגרת". אותה מסגרת היא הפאנלים מסביב [המאוד מרוחקים] שאתה בכלל לא מגיע אליהם, והם מפלסטיק קשים).

גם בדלתות ה"פלסטיק השחור" בחלק העליון הוא רך-למחצה ואינו עשוי פלסטיק קשיח.

גם הרובד אחריו (השילוב עם האפור) הוא רך.

החלק התחתון הוא פלסטיק קשיח אבל עדיין המרקם שלו אינו חלק והוא לא נראה זול כמו ב C5 איירקרוס.

דווקא ב 3008 וב C5 איירקרוס, עם דגש על ה איירקרוס, כל הפאנל של הדלת עשוי פלסטיק קשיח ללא רבדים, לא נעים למראה ולא נעים בתחושה.

זה יפתיע אותך אבל הפלסטיק בפיקאסו הקצר הרבה יותר טוב מ C5 איירקרוס.

 

תודה על הסקירה!

תוכל להתייחס באמת לנושא התפעול ברכבים השונים? מזגן דרך מסך מגע וכו.

ת'אמת ? לא נפלנו מהרגליים בשביל להמשיך לשבת ולהתעמק בדברים האלו.

מהניסיון שלי, אני יודע שהתיפעול במסכי המגע האלו - לא להיט (וגם קצת איטי בחלק מהמקרים...)

אבל....

מבחינת מזגן - מהיכרות עם PSA הימרתי שמדובר בדיוק באותו המזגן כמו שיש לי בפיקאסו 2017 - ואכן לאחר בדיקה צדקתי, המזגן בפיקאסו הקצר וב-3008 זהה.

מהניסיון שלי המזגן בפיקאסו הוא יוצא מן הכלל, הטוב ביותר שהיה לי עד היום (עם בקרת אקלים). מדובר במזגן חזק, שקט מאוד ויעיל. זה האוטו היחידי שבאמת כיוונתי את הבקרת אקלים על הטמפ' שאני רוצה כבר לפני 4 חודשים, ומאז אין לי קשר יום-יומי איתו וזה לא משנה אם זה חורף או קיץ (למעט הימים שהאישה מתלוננת, ואז אני משחק ב 0.5 מעלות צלזסיוס לכאן או לשם [שזה אומר בד"כ 21.5 מעלות, ולפי הצורך אני מעלה ל 22 או מוריד ל 21 , זהו !).

בדגמים אלו מצב "אוטומט" בבקרת אקלים ניתן לויסות ב-3 מצבים: SOFT, NORMAL,FAST. במצב SOFT אתה לא שומע כלל את המזגן, כאילו הוא לא קיים. ב NORMAL הוא גם מאוד שקט ובלתי מורגש. ב FAST הוא מקרר\מחמם את הרכב מאוד מהר, הוא קצת יותר רועש אבל אבסלוטית מדובר ברעש באמת נמוך ביחס למה שהכרתי עד היום.

 

אני חושב שהודות לחיבור שיש היום לאפל ואנדרואיד (אפל קאר פליי ואנדרואיד אוטו) התיפעול שיהיה לבצע במסכים הללו הוא מאוד מינימאלי, ואם הרכב טוב ויש פשרת תיפעול על המסך, זה זניח מבחינתנו - אנחנו לא חיים על המסך אלא בסופו של דבר על מה שהאוטו נותן.

לי באופן אישי יותר חשוב הרכב מאשר המסך הזה, ואני מנסה גם כן לכוון אותם להבין את זה.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישבו מלפנים שני מבוגרים, לא קטנים במיוחד. הכסאות לא ממש היו קדימה עד הסוף ובוודאות אחד מהם (של הנהג) לא היה אחורה עד הסוף.

שוב, קנה המידה שלי הוא ביחס לפיקאסו הקצר, ואם אני צריך להגדיר מה מרווח ומה לא - אז חד משמעית הג'יפונים *לא* מרווחים מאחור. שים לב שלא מדובר במשהו נקודתי ל 3008 או C5 איירקרוס, אלא כל הקטגוריה הזו (שהיא כל כך פופולארית - אבל עבור משפחה עם ילדים אין בה כלום ושום דבר חוץ מפוזה וישיבה גבוהה יותר - וישיבה גבוהה יותר יש לי גם בפיקאסו. חד משמעית מכונית כמו פיקאסו היא פי כמה יותר מרווחת גם בתא הנוסעים וגם בתא המטען - על אותו גודל פיזי של מרכב, ואני חייב לציין שזו איכות חיים אחרת לגמרי ביחס לפרייבט או ג'יפון).

בנוגע ל CHR - הוא ממש עכשיו מתיחת פנים ודובר על כך שעניין בידוד הרעשים שופר משמעותית.

 

 

מחכים לנסיעת מבחן גם על ה ATECA.

 

 

ידוע.

למען האמת "הוא" אהב את ה CHR ו"היא" לא.

הסיבה שבאמת הסכמתי לשתף פעולה עם הדבר הזה הוא בגלל שקראתי על מתיחת הפנים הזו לפני כמה שבועות, והבנתי שעניין בידוד הרעשים שופר משמעותית.

כפי שציינתי קודם, המרווח מאחורה פחות קריטי עבור הרוכשים - ציינתי את נושא המרווח מאחור באופן כללי.

 

 

ממש לא מסכים עם העניין הזה. זה אולי נראה ככה כשהרכב מלוכלך\מאובק ממבט רחוק.

תיגע בחומרים ותראה שלא הכל פלסטיק קשיח, גם בדשבורד וגם בדלתות.

 

הדשבורד הענקי שמורכב מכמה וכמה חלקים, הוא ברובו עשוי מחלקים רכים ורכים למחצה.

החלקים הקשים הם 2 פאנלים (אחד בכל צד) בין החלון המשולש לדשבורד עצמו ועוד פאנל אחד (שהוא חלק מהדשבורד עצמו) שבעצם נמצא ממש בקצה שלו, קרוב לשמשה הקדמית (בניגוד לדשבורדים המוכרים ממכוניות פרטיות או ג'יפונים שהם "חתיכה אחת", הדשבורד בפיקאסו מורכב מכמה רבדים ו"מסגרת". אותה מסגרת היא הפאנלים מסביב [המאוד מרוחקים] שאתה בכלל לא מגיע אליהם, והם מפלסטיק קשים).

גם בדלתות ה"פלסטיק השחור" בחלק העליון הוא רך-למחצה ואינו עשוי פלסטיק קשיח.

גם הרובד אחריו (השילוב עם האפור) הוא רך.

החלק התחתון הוא פלסטיק קשיח אבל עדיין המרקם שלו אינו חלק והוא לא נראה זול כמו ב C5 איירקרוס.

דווקא ב 3008 וב C5 איירקרוס, עם דגש על ה איירקרוס, כל הפאנל של הדלת עשוי פלסטיק קשיח ללא רבדים, לא נעים למראה ולא נעים בתחושה.

זה יפתיע אותך אבל הפלסטיק בפיקאסו הקצר הרבה יותר טוב מ C5 איירקרוס.

 

 

ת'אמת ? לא נפלנו מהרגליים בשביל להמשיך לשבת ולהתעמק בדברים האלו.

מהניסיון שלי, אני יודע שהתיפעול במסכי המגע האלו - לא להיט (וגם קצת איטי בחלק מהמקרים...)

אבל....

מבחינת מזגן - מהיכרות עם PSA הימרתי שמדובר בדיוק באותו המזגן כמו שיש לי בפיקאסו 2017 - ואכן לאחר בדיקה צדקתי, המזגן בפיקאסו הקצר וב-3008 זהה.

מהניסיון שלי המזגן בפיקאסו הוא יוצא מן הכלל, הטוב ביותר שהיה לי עד היום (עם בקרת אקלים). מדובר במזגן חזק, שקט מאוד ויעיל. זה האוטו היחידי שבאמת כיוונתי את הבקרת אקלים על הטמפ' שאני רוצה כבר לפני 4 חודשים, ומאז אין לי קשר יום-יומי איתו וזה לא משנה אם זה חורף או קיץ (למעט הימים שהאישה מתלוננת, ואז אני משחק ב 0.5 מעלות צלזסיוס לכאן או לשם [שזה אומר בד"כ 21.5 מעלות, ולפי הצורך אני מעלה ל 22 או מוריד ל 21 , זהו !).

בדגמים אלו מצב "אוטומט" בבקרת אקלים ניתן לויסות ב-3 מצבים: SOFT, NORMAL,FAST. במצב SOFT אתה לא שומע כלל את המזגן, כאילו הוא לא קיים. ב NORMAL הוא גם מאוד שקט ובלתי מורגש. ב FAST הוא מקרר\מחמם את הרכב מאוד מהר, הוא קצת יותר רועש אבל אבסלוטית מדובר ברעש באמת נמוך ביחס למה שהכרתי עד היום.

 

אני חושב שהודות לחיבור שיש היום לאפל ואנדרואיד (אפל קאר פליי ואנדרואיד אוטו) התיפעול שיהיה לבצע במסכים הללו הוא מאוד מינימאלי, ואם הרכב טוב ויש פשרת תיפעול על המסך, זה זניח מבחינתנו - אנחנו לא חיים על המסך אלא בסופו של דבר על מה שהאוטו נותן.

לי באופן אישי יותר חשוב הרכב מאשר המסך הזה, ואני מנסה גם כן לכוון אותם להבין את זה.

 

איציק

לא מרחוק, דווקא מקרוב מאוד ובמשך מספר ימים בהם ניתן לי פיקאסו קצר כרכב חלופי. ועיקר הבעיה היא המראה, פחות מכך רכות החומרים. גם בת משפחה שנוהגת יומיומית בספורטאז' חדשה וקיבלה פיקאסו ארוך כרכב שכור באילת לא הפסיקה להתלהב מהורסטיליות, המרחב, הנוחות, כוח המנוע, בקיצור מהכל, למעט ה"פלסטיקיות" המופרזת של האוטו מבפנים, כדבריה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איציק,

 

הCHR רכב בינוני מינוס ,הוא צפוף מאד,לא נוח,רועש,וחלש.

 

אני ממליץ לך לחכות לחודש הבא שה2008 החדשה תגיע לארץ.

 

בעניין ה CHR - בוא נראה איך נעבור את הנסיעת מבחן על הדגם שלאחר מתיחת הפנים והשיפורים, ואז נראה.

 

אני כבר בא בלי ציפיות בכלל כי גם ל 3008 1.2T באתי עם ציפיות וגם ל C5 איירקרוס, ויצאתי מבולבול ומאוכזב.

 

בעניין ה 2008 - לא שולל, הכל פתוח.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא נשמע שה-CHR הכי מתאים לדרישות. הוא אמין, מגיע עם מערך בטיחות לא רע, קל להתנהל איתו בעיר, עלויות האחזקה נמוכות וכבונוס הוא גם יהיה הכי חסכוני מכל האופציות.

אני הייתי בודק גם את הנירו שקצת יותר מרווח ושימושי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לגבי האופל גרנדלנד? יש סיכוי לא רע שהוא ממוצע לא רע בין אחיו הצרפתיים מבחינת מחיר וגימור ואני מעריך שניתן לקבל באופל הנחות יפות יותר מאצל המותגים הצרפתיים. כבונוס תפעול המערכות לא מתבצע דרך מסך המגע.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש ספייסטורר 1.5 דיזל מאובזר עד הגג, מאמין שניתן לקבל עליה הנחות יפות (מאוד)

שווה לבדוק

ספייסטורר או גרנד ספייסטורר (קצר או ארוך)?

אם אני לא טועה לא הביאו ספייסטורר (קצר) מאובזר עם מנוע דיזל.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת לא הגרסה המאובזרת (Exclusive) אלא גרסת Comfort Pk הפחות מאובזרת.

ההבדל המשמעותי לטעמי, אם אני לא טועה, הוא שמותקן בה השיקוץ המצפצף במקום מערכות בטיחות בהתקנה מקורית של היצרן.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1367 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...