Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איציק נ.

[נסיעת מבחן] 3008 1.2T מול C5 Aircross 1.5HDI

Recommended Posts

הספורטאז כבר מיושן לכן נראה פחות מזמין בתוכו, אבל כחבילה הוא מאוד תחרותי, למה לא לחשוב עליו? ואיך הוא ביחס לסיטרואן?

 

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
הונגה HRV הוא רכב במחיר חזירי בשביל 1500 אטמוספירי.

אני זוכר שביקרתי בסוכנות הונדה, לא האמנתי שראיתי את המחיר, לקח לי בדיוק 4 שניות לצאת משם בלי לשאול אף שאלה.

אני מסכים שיחידת ההנעה שלו לא להיט (למרות שאני לא מסכים לאנלוגיה שמנוע אטמוספרי זה דבר שלילי) וגם ובמחיר שלו יש יש רכבים מעיניים יותר (שחלקם נפסלו), אבל זה רכב שקולע לדרישות (מרחב פנים, הנדסת אנוש, אמינות, מותג) של חלק באוכלוסיה ויש מצב שזה המקרה.

לנהג רגוע שחשובה לו פעולת מנוע לינארית וחלקה השילוב הזה יכול מאוד להתאים.


קרדיט ל- misterb על התמונה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אם חושבים בכיוון ה CHR והאקסיד אני ממליץ לבדוק גם את נירו. יש לה מרווח מפתיע מאוד מאחור בלי תחושת הקלאוסטרופוביות של ה CHR. היא מאוד מאובזרת ,תפעול של כל הבקרות הוא על ידי כפתורים (ללא מסכי מגע) וחוץ מהעיצוב המשמים (יש יגידו מאוד מאוד משמים) זה רכב יעיל ושימושי מאוד .

הנירו אכן עברה עדכון לפני שנה והיא נראית הרבה יותר טובה מהקודמת (במיוחד בפנים, אבל גם קצת בחוץ).

סה"כ זו נראית אלטרנטיבה לא רעה בכלל.

לאור הממצאים האחרונים אנחנו נכניס אותה בחשבון למשוואה ונראה איך היא ביחס ל CHR.

הדבר המאוד מטריד ב CHR הוא רעש המנוע (בנזין), נקווה שבנירו הוא לא כזה.

 

אני מבין שאת הסיאט/סקודה/פולקסוואגן לא בדקתם בסוף.

רוצים להגיע גם ל ATECA, מקווה שהשבוע.

 

איציק


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בנירו הוא לא כזה. מניסיון על נהיגה מרובה בנירו הדור הקודם.

הדבר המבאס בנירו זה רעשי גלגלים מאוד חזקים ומושב שלא היה לי נוח


Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קח בחשבון שהאטקה יותר קשיחה מהקארוק (לטוב ולרע).

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

...הוא מחפש מכונית עם מראה צנוע יותר...

איציק

 

ואת ה-CHR זה לא פוסל?

 

אם יש משהו שה-CHR, יותר מכל דבר אחר שקשור אליה, זה שהיא אומרת תסתכלו עלי.

(ללא קשר אם אוהבים או לא)


לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ה CHR כנראה נועדה במקור ל"הוציא עיניים" עם מראה מוחצן וזויתי, אבל הכמויות שנשפכו לכביש הפכו אותה כנראה למשהו המוני ודי בנלי למראה. חבר אגב קנה כזו למשפחה, אוטו קטן וקלאוסטרופובי לטעמי עם תא מטען סימלי ומטרד רעש תמידי הנובע מתיבה רציפה, אבל זה אני. לנירו אגב תיבה דו מצמדית מה שלכאורה מבטיח פעולה יותר שקטה ובעיקר נינוחה של מערכת המכנית, אשר לרעשי דרך וצמיגים לא באמת יודע אבל אם היא דומה מבחינה זו לאיוניק בה ביליתי בנסיעת מבחן לפני שניים פלוס, אז מדובר במשהו שחוק כנוביץ' צריך להדרש אליו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ואת ה-CHR זה לא פוסל?

 

אם יש משהו שה-CHR, יותר מכל דבר אחר שקשור אליה, זה שהיא אומרת תסתכלו עלי.

(ללא קשר אם אוהבים או לא)

 

חוזר לעדכן בעניין ה CX30 ומוסיף:

 

ה CHR מקדימה נראית כמעט כמו כל טויטה אחרת בת זמנה.

אחזור על מה שכתבתי בפוסט אחר (אתמול):

לכולם יש מכוניות יפות. משקיעים המון בנראות בחוץ ומתחילים לאט לאט לזנוח את הפנים.

פעם האירופאים היו באמת מספר 1 בתא הנוסעים (היית נכנס לתא נוסעים מפנק) אפילו בגרסאות הכניסה, היום זה כבר לא ככה.

מאזדה עשתה צעד ענקי בתחום הזה, אני סופר מופתע. האמת שגם טויוטה (ולא ביאריס, אלא במשפחתיות ומעלה) עשתה גם כמה צעדים מאוד רציניים ושיפרה באופן משמעותי את הניראות של הדשבורד (מבחינת איכות) ותא הנהג. זה לא שיש שם דברים מיוחדים, אבל הרמה עלתה.

 

בגדול, כולם היום רוצים להיות מיוחדים.

מוסיפים קימורים, פנסים, לדים, עוד זווית, עוד ספויילר, העיקר למשוך תשומת לב.

אני חושב שבסופו של דבר רק כמויות הרכבים שיש על הכביש מאותו הסוג יקבעו כמה הוא מיוחד, כי מעבר לזה באמת לא נתקלתי במכונית שנראית פח אשפה (אני לא מדבר על מכוניות מיני או סופר מיני, אלא מכוניות בקטגוריה של משפחתיות או כאלה שעולות מעל 120-130K שח). לכל אחת יש באמת (אבל באמת) יופי מסויים שאי אפשר להתעלם ממנו.

 

הקוריאנים כל הזמן מעלים את הרמה. רק בשנה האחרונה מתחו כמה דגמים ושם זה פשוט זועק: אנחנו רוצים לשדר יוקרה.

העיצוב (החיצוני והפנימי), התאורה, המרקמים... (תא הנהג באיוניק החדשה נראה פשוט רמה אחרת, מדהים).

זה עדיין לא אומר שהכל הכל עשוי מחומרים איכותיים ו"אמיתיים", בחלק מהמקרים זה באמת "ליצור את התחושה דרך העין", אבל זה עובד.

לדעתי אם הם ימשיכו כך הם יקטפו את ראש הקטגוריה דיי מהר ודיי בקלות.

 

בעניין ה CX30:

זו גם מכונית (אולי בגלל שיתר הדגמים של החברה דומים בחזית אחת לשניה) שאומרת בגדול "תסתכלו עליי" כמו ה CHR... ב CHR זה בגלל החלק האחורי, ב CX30 זה בגלל הפרונט.

אומנם רוכבת על ג'אנט 18, אבל הנוחות בתוך הרכב דיי בסדר ברוב המקרים.

נסיעה מהירה על חריצים עבים לרוחב הכביש בהחלט תניב התרסקות לא נעימה, אבל בכל מקרה אחר - גם הודות לבידוד רעשים שהם גם כן דיי טוב - סה"כ האוטו מרשים בהחלט ונוח ברוב המקרים. האמת ? קשה למצוא מכוניות נוחות היום. הנורמה הפכה לקצת דרעק (גם בגלל הג'אנטים).

 

המנוע הוא מנוע אטמוספרי לטוב ולרע, 165 כ"ס, נוסע בסדר גמור. אי אפשר להתעלם מגודלו: בבוקר שהוא קר אתה מרגיש שאתה מניע רכב עם מנוע 2 ליטר שקצת רועד יותר ממנוע קטן מתורבת, וגם בלחיצה על הגז הוא מייצר צליל מורגש יותר ביחס למה שאני רגיל (רגיל מה-1600 טורבו בנזין שלי).

תיבת ההילוכים פלנטרית עובדת חלק וללא בעיות.

תא הנוסעים שקט ואיכותי. המרווח לרגלי הנוסעים מאחורה, כיאה לסגמנט, חרא.

דוושת הבלם לא הפגינה חדות ורכות (הרכב שנהגנו עליו עבר רק 1600 קמ) אבל הרכב בולם טוב כשאתה לוחץ חזק על הדוושה, יש שיאהבו ויש שלא (לדעתי זה רק עניין של הרגל).

 

בשיקלול כל הפרמטרים שאספנו, כולל הייעוד של הרכב עבורנו, אני חושב שזה הרכב הטוב ביותר בתקציב הנתון: חדש מאוד, ציוני בטיחות ב EURO NCAP מעולים (!), קרוסאובר, הכי איכותי מבפנים ביחס לכל מה שבחנו עד עכשיו, חבילת בטיחות נאה ביותר (רמת איבזור בטיחות 7 מתוך 8 ), מנוע אטמוספרי עם ביצועים טובים וגיר פלנטרי (לדעתי יתן להם שקט תעשייתי להרבה זמן). לפי מבחני דרכים, הוא גם חסכוני.

 

איציק


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מבחן רכב בין chr ל- cx30 ל- אקסיד, שבו האקסיד ניצחה, כמובן שיש לקחת בערבון מוגבל את הממצאים ואין כמו התרשמות אישית:

 

https://www.ynet.co.il/wheels/article/rk5pX6WxI

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

^

אני הייתי שולל את האקסיד בגלל גיר רובוטי כפול מצמד, והמולטימדיה, בחו"ל מוכרים מולטימדיה גדולה איכותית ומתקדמת, בארץ אחת שלקחו מהמחסן לפני עשור בזמן פיתוח, פשוט איכס.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אותי, מה ההבדלים בין ה אקסיד לcx30, ומה עדיף לדעתך, הספורטאז או ה c5 דיזל?

 

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איציק ממליץ לך לבצע נסיעה על גירסת ה2.5 של הcx30

אני ביצעתי נסיעות מבחן על שני הגירסאות והבכירה עדיפה משמעותית.

המנוע הרבה יותר גמיש ונמרץ ומורגש שמשקל המכונית מתאים לו.

הבעיה זה המחיר :(

 

בנוסף גם התרשמתי מאד מהאטקה, תא נוסעים נעים עם ופשוט כיף לנהוג

עריכה אחרונה על ידי roy007

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בנירו הוא לא כזה. מניסיון על נהיגה מרובה בנירו הדור הקודם.

הדבר המבאס בנירו זה רעשי גלגלים מאוד חזקים ומושב שלא היה לי נוח

 

 

היה לי את הדגם הקודם ומחזיק כרגע את הנוכחי,

מושב סביר לחלוטין (אכן ברנו גרנד קופה יותר נוח),

רעש שופר בצורה משמעותית אבל עדיין לא מושלם, סה"כ כפי שציינתי לטעמי הנירו לא רעה בכלל עם צריכת דלק מצויינת.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מושב זה מאוד סובייקטיבי, אני בחור גדול והחלק העליון של המושב (מרכז הגב) פשוט צר לי ויוצר כאבי גב די מהר בנסיעות ארוכות.

לגבי הרעש, אם זה שופר - דיינו.

הנירו בהחלט רכב יעיל וטוב וצריכת הדלק שלו מעולה.

אגב בעיה נוספת בנירו - מערכת המולטימדיה כל הזמן מתנתקת מהאפל קר פליי ואני נדרש לנתק את הכבל ולהחזירו לטלפון - מעניין אם יש פתרון לדבר הזה


Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל לבלבל עוד יותר, מבחן בין ה- cx30 מנוע 2 ליטר לבין ה- 3008 מנוע 1.2 ליטר:

 

 

https://www.icar.co.il/מבחני_רכב/מבחן_השוואתי:_פיג'ו_3008_מול_מאזדה_CX-30/#.Xh148zfUKZM.whatsapp

 

מה שמעניין הוא שהביצועים של המאזדה היו טובים יותר (ופחות גמיש) אבל גם צריכת הדלק הייתה טובה יותר משמעותית.

עריכה אחרונה על ידי green

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...