Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איציק נ.

[נסיעת מבחן] 3008 1.2T מול C5 Aircross 1.5HDI

Recommended Posts

תשמע, צודק, ההבדל בין 2 רמות הגימור משמעותי, גם בנראות, גם באבזור, גם בבטיחות.

לא רואה הצדקה קיומית לדגם, כנראה מיועד לשוק המוניות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הי איציק - לגבי השאלה שלי על תפעול, כתבת הרבה אבל לא אמרת כלום.

 

אני גם לא מבין איך כאשר הרכב מיועד לשני מבוגרים אתם לא בודקים את זה. זה שלך מתאים לא לגעת במערכת זה סבבה. אצלנו עושים בה שימוש כל הזמן (מעבירים בין טלפונים, וייז, מזגנים וכו). ההורים שלך גם לא יגעו במערכת?

 

סירי עוד לא שולטת במזגן או במסכי המערכת, ומניסיון שלי תפעול קולי של מערכות עדיין לא מספיק טוב. לא חשוב לך לדעת כמה פעמים בנסיעה ההורים שלך יורידו מבט למערכת במקום להתרכז בכביש? כשאני בדקתי רכב להורים שלי (לקחו בסוף xv) נושא התפעול היה מאוד חשוב - אבל אולי ההורים שלי מבוגרים יותר אז זה שונה...


מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חייב לציין שלא הצלחתי לגמרי להבין מכל הסיפור מה באמת חשוב לקונים.

הבנתי שרוצים ג'יפון (למעשה ישיבה גבוהה), איכות חומרים טובה, נוחות סבירה (לא קשה להשתדרג מסוזוקי), ביצועים סבירים (שוב, שידרוג מסוזוקי), מרווח טוב מקדימה, תפעול נוח וכמה שיותר פשוט מבלי פשרות על האיבזור.

ציינת שאתם שוקלים לבדוק את ה-ASX, נראה לי שאתה בכיוון לא רע.

מניסיון שלי עם פנסיונרים מתחילים - ASX וסובארו XV עונות על הצרכים שלהם, בלי משחקים ובלי התעסקות בדברים שמעניינים אותם כשלג דאשתקד.

 

נ.ב.

ה-XCEED שצויין קודם הוא גם רעיון טוב בפני עצמו, מעניין מה תהיה התגובה אליו (לפחות הוא עוד נדיר קצת על הכבישים שזה כבר מעניין).


Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול כפי שציינו מעליי נראה לי שאתה מחפש ערך מוסף... אבל שלך (-: , ההורים צריכים לנסיעה יומיומית בתוך העיר עוד הרבה "מחץ"?

כמה פעמים הם ילחצו את הרכב כך שהרעש יפריע להם?

אני מסכים מאוד לגבי נוחות הנסיעה, מה לגבי נירו לא תתאים?

בכל מקרה יפה שהם משתפים אתך פעולה והולכים לכל נסיעות המבחן.

תהנו מהתהליך.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ההורים מחפשים לקנות רכב חדש, והפעם אנחנו (אני ואחי) מנסים להמיר את דתם (אחרי I30 שנקנתה ב 2008 ולאחר מכן SX4 קרוסאובר שהחליפה את ה I30 ב 2014).

...

למה אתם רוצים להמיר את דתם? מה רע במה שהיה להם עד עכשיו?

 

מחזק לגבי ה-ASX, מתאים לחלוטין למבוגרים. כל מיצובישי נוכחי, למעשה. לחמי יש אאוטלנדר שהוא מרוצה ממנו עד הגג, למרות שאני הייתי נמנע אם זה היה עבורי. צריך לכוון אנשים למה שמתאים להם, לא מה שמתאים לך - וזה תופס במיוחד עבור מבוגרים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
חייב לציין שלא הצלחתי לגמרי להבין מכל הסיפור מה באמת חשוב לקונים.

הבנתי שרוצים ג'יפון (למעשה ישיבה גבוהה), איכות חומרים טובה, נוחות סבירה (לא קשה להשתדרג מסוזוקי), ביצועים סבירים (שוב, שידרוג מסוזוקי), מרווח טוב מקדימה, תפעול נוח וכמה שיותר פשוט מבלי פשרות על האיבזור.

ציינת שאתם שוקלים לבדוק את ה-ASX, נראה לי שאתה בכיוון לא רע.

מניסיון שלי עם פנסיונרים מתחילים - ASX וסובארו XV עונות על הצרכים שלהם, בלי משחקים ובלי התעסקות בדברים שמעניינים אותם כשלג דאשתקד.

נ.ב.

ה-XCEED שצויין קודם הוא גם רעיון טוב בפני עצמו, מעניין מה תהיה התגובה אליו (לפחות הוא עוד נדיר קצת על הכבישים שזה כבר מעניין).

איכות החומרים בתוך הרכב (וגם העיצוב הפנימי) ב ASX מראים שמדובר ברכב באמת ישן, ביחס לסוזוקי קרוסאובר זה ללכת אחורה בזמן. כרגע הוא ירד מהפרק.

כרגע על הפרק נסיעת מבחן ב CX30. בקיה דיי לוקחים את הזמן עם הנסיעות מבחן על ה XCEED ואני מחפש סוכנות אחרת במרכז שיכולה להתכוונן לזמנים שגם מתאימים לנו (לא הבנתי מה הבעיה, כמו כולם, לעשות נסיעות מבחן גם בימי שישי...רק אצלם לא).

 

הי איציק - לגבי השאלה שלי על תפעול, כתבת הרבה אבל לא אמרת כלום.

 

אני גם לא מבין איך כאשר הרכב מיועד לשני מבוגרים אתם לא בודקים את זה. זה שלך מתאים לא לגעת במערכת זה סבבה. אצלנו עושים בה שימוש כל הזמן (מעבירים בין טלפונים, וייז, מזגנים וכו). ההורים שלך גם לא יגעו במערכת?

 

סירי עוד לא שולטת במזגן או במסכי המערכת, ומניסיון שלי תפעול קולי של מערכות עדיין לא מספיק טוב. לא חשוב לך לדעת כמה פעמים בנסיעה ההורים שלך יורידו מבט למערכת במקום להתרכז בכביש? כשאני בדקתי רכב להורים שלי (לקחו בסוף xv) נושא התפעול היה מאוד חשוב - אבל אולי ההורים שלי מבוגרים יותר אז זה שונה...

מבוגרים... תראה, הם לא בני 90 הם דיי צעירים (61-68 ) ואין להם בעיה עם טכנולוגיה.

לא הבנתי מה הקטע עם המשחק במזגנים תוך כדי נסיעה ? אתה סובל מגלי חום ? אתה עם יד על ההגה ויד על הכפתור של המזגן ?

מזגן טוב מספיק לכוון פעם אחת והוא עושה את העבודה. אם המזגן דרעק (או מערכת בקרת האקלים) זה סיפור אחר.

בנוגע לטלפונים\וויז, כמה הם כבר נוסעים שהם "עושים טלפונים" בנהיגה ? מעט מאוד.

מספיק שזה יתחבר ל BT ואפשר לענות עם כפתור על ההגה או לחיצה על הצג, מה הבעיה ?

היום ברוב הרכבים אלו דברים שמתממשקים באופן אוטומטי ואין איתם בעיה.

 

יש להם היום אנדרואיד מעפן שהיבואן דחף בזמנו כשידרוג במכוניות. יש בו WAZE וכל מיני שטויות.

האמת היא שהם לא מתלוננים ומתרגלים דיי מהר. אני יותר ממשוכנע שהם יתרגלו דיי מהר למשהו שהוא קצת שונה ממה שהורגלו כי דיי ברור שברכב הבא כנראה שזה כבר לא יהיה אנדרואיד מובנה אלא שיקוף של הטלפון.

 

למה אתם רוצים להמיר את דתם? מה רע במה שהיה להם עד עכשיו?

 

מחזק לגבי ה-ASX, מתאים לחלוטין למבוגרים. כל מיצובישי נוכחי, למעשה. לחמי יש אאוטלנדר שהוא מרוצה ממנו עד הגג, למרות שאני הייתי נמנע אם זה היה עבורי. צריך לכוון אנשים למה שמתאים להם, לא מה שמתאים לך - וזה תופס במיוחד עבור מבוגרים.

רוצים, לשם שינוי, לגוון להם במשהו אחר. משהו שיש בו קצת יותר טעם ומעט ערך מוסף (ולא שיהיה *רק* אמין).

ללכת על הבנאלי זה הכי קל, יש המון בנאלי בשוק הרכב. מחפשים משהו שבאמת ירגיש קצת אחר ביחס למה שהם רגילים אליו.

 

אני מאמין שאם ה CX30 לא תאכזב מבחינת נוחות (למרות שהבנתי שהיא על הצד הקשיח, אבל עדיין), נראה שהיא הכי תתאים.

 

איציק


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
...

רוצים, לשם שינוי, לגוון להם במשהו אחר. משהו שיש בו קצת יותר טעם ומעט ערך מוסף (ולא שיהיה *רק* אמין).

ללכת על הבנאלי זה הכי קל, יש המון בנאלי בשוק הרכב. מחפשים משהו שבאמת ירגיש קצת אחר ביחס למה שהם רגילים אליו.

...

אני מבין שאתם רוצים, השאלה היא מה הם רוצים.

 

קח דוגמא מהשכן שלי, שנסע בזמנו בביואיק לה-סייבר והיה מאושר, עד שהבן שלו שיכנע אותו להחליף בסיטרואן C5, ומאז הוא מקלל אותה (ואולי גם את הבן שלו).

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ישבתי במושב האחורי ב-3008, c5 איירקרוס והטויוטה chr, לדעתי אין מה להשוות, התחושה במושב האחורי בטויוטה קטן וקלסטרופובי משמעותית מהצרפתיות.

 

מבחינת הסעת נוסעים אני מסכים שהפיקאסו היא בליגה משל עצמה, אבל ה-c5 איירקרוס מכל רכבי הפנאי לדעתי הכי מתקרב לזה בגלל תא מטען הענק והמושבים אחוריים נפרדים מתכווננים.

בחלק הקדמי ההרגשה ב-c5 פחות מרווחת בגלל הקונסולה האמצעית הגדולה שגוזלת מקום רב.

 

העניין הוא, ולדעתי זה גם מה שגרם לך לא מעט אכזבה, הוא שניסית את הגרסה הבסיסית, שכבר כתבתי בעבר שההבדל בינה לבין הדגם המאובזר הוא משמעותי מאוד ברמת האבזור וגם ברמת ההרגשה והנראות של הרכב שמרגיש איכותי יותר.

אם היית מנסה את גרסת הבנזין המאובזרת, במיוחד בדגמים שמגיעים עם תא נוסעים בהיר (שחור מטאלי, טורקיז ואפור) התרשמותך הייתה משתנת לטובה.


2018 CITROEN CACTUS

2010 CITROEN C4 SX

2002 SUZUKI JIMNY

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם היית מנסה את גרסת הבנזין המאובזרת, במיוחד בדגמים שמגיעים עם תא נוסעים בהיר (שחור מטאלי, טורקיז ואפור) התרשמותך הייתה משתנת לטובה.

שאלתי וגם ביקשתי, אבל לא היתה כזו בשילוב הזה.

ה 3008 1.2T אגב לא היתה ACTIVE, אלא דווקא הגרסה המאובזרת (גג שמש ענק, מעין ריפודי עור במושבים הקדמיים וכד').

שילוב הצבעים נקודתית לרכב ההדגמה היה "לא משהו" בלשון המעטה.

 

(יצא לי לראות את ה 5008 פרמיום של חבר פורום באחד המפגשים של CF, ושם היה שילוב צבעים הרבה יותר יפה - לדעתי זה אכן השחור-טורקיז-אפור או משהו שקרוב לזה. בהחלט עולם אחר).

 

איציק


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם חושבים בכיוון ה CHR והאקסיד אני ממליץ לבדוק גם את נירו. יש לה מרווח מפתיע מאוד מאחור בלי תחושת הקלאוסטרופוביות של ה CHR. היא מאוד מאובזרת ,תפעול של כל הבקרות הוא על ידי כפתורים (ללא מסכי מגע) וחוץ מהעיצוב המשמים (יש יגידו מאוד מאוד משמים) זה רכב יעיל ושימושי מאוד .


...Our necessities are few but our wants are endless

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יום שישי נסיעת מבחן על ה CHR וה-XCEED, מבטיח לחזור ולעדכן עם התרשמות ותובנות.

(עדיין ממתין לתיאום נסיעת מבחן על ה CX30).

 

איציק.


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעדכן - בצורה תמציתית:

 

ה XCEED חביבה ביותר.

נוחות הנסיעה טובה לטעמי בהתחשב בכך שמדובר בצמיג 235/45 R18.

מבחינת שילוב מנוע גיר - אין הרבה מה לחדש. הרבה רע במנוע 1.4T עם גיר כפול מצמדים 7 הילוכים - אין. נוסע סבבה לגמרי.

גם בידוד הרעשים בתוך הרכב טוב.

אבל... זה בפירוש לא קרוסאובר. זה פרייבט לחלוטין.

 

ה CHR היתה הפתעה מבחינתנו.

למרות שרכב המבחן היה מהדגם שלפני המתיחה, שלושתנו הסכמנו פה אחד ש:

נוחות הנסיעה בעיר טובה, האוטו מבפנים משרה תחושה איכותית(יותר מקדימה, פחות מאחורה) ונראה שנעשתה קפיצת מדרגה (במותג) מבחינת איכות החומרים בדשבורד ובעיצוב בכלל.

מבחינת שאון הגלגלים - מורגש מאחורה כבר מ 60-70 קמ"ש.

מקדימה מורגש פחות (הבידוד מקדימה לגלגלים יותר טוב) אבל אם העניין הזה שופר בדגם המתוח, זה מצויין.

לרעתה:

רעש המנוע (בנזין) מורגש בצורה מאוד מעצבנת. מאוד. לא ברור מה עבר להם בראש או שהם פשוט שכחו לשים כמה יריעות בידוד שם.

מאחורה התחושה קלסטרופובית אבל אפשר להתגבר על זה. עד שהתחלפנו במהלך הנסיעה - ישבתי בהתחלה מאחורה ולא סבלתי.

 

במקרה שלי - גילוי נאות:

זוהי הבחירה הראשונה "עם הלב" של בעל המאה שקונה את הרכב.

אנחנו קצת קטלנו אותו לאור המבחנים, אבל לאחר נסיעת מבחן אני יכול להבין למה אוהבים אותו. הוא סה"כ נוח, נעים לנהיגה ושופרו בדגם החדש דבר או שניים שיכולים לשפר עוד יותר את מה שהיה.

סה"כ לאחר נסיעת המבחן אני בהחלט לא אצביע "נגד" הרכישה שלו. זה רכב טוב גם אם תגידו שהוא יקר וכד'.

אם הוא טוב בהחלטה עם הלב - וגם ברציונל הוא מספק עבורם את הסחורה, למה לא ?

 

על הדרך:

הודות לחבר יקר מהפורום הגענו לסוכנות קיה, ושם "על הדרך" גם התפנקנו בנסיעת מבחן בקיה ספורטאז' דיזל.

למה ?

כי "סתם" היא נכנסת לנו בתקציב ורצינו "למשש" את הדופק שם.

שורה תחתונה:

תמורה פ33ה לכסף. נוסע נהדר. הודות לצמיגים בחתך 70 וג'אנט 16, חסכנו מאיתנו הרבה כאבי גב. באופן יחסי לג'יפון האוטו בהחלט נוח (יותר מ 3008 עם ג'אנט 18).

האוטו מבפנים חביב ביותר. ללא ספק לקוריאנים יש עוד ללמוד מהיפאנים (טויוטה, מאזדה) בכל מה שקשור לאיכות החומרים. זה לא שהם גרועים אבל ביחס לאחרים האוטו מבפנים פחות "יוקרתי" אם לומר זאת בעדינות אבל ללא ספק אחלה אוטו !!! במחיר שלו.

מעצבן: אין התנעה בכפתור. רק מפתח, בכל הדגמים.

 

ללא ספק רואים שהמגמה של כמעט כל יצרני מכוניות הלחם והחמאה הוא להשקיע המון בחוץ ולהזניח את הפנים.

חוץ ממאזדה.

 

ה CX30 לקחה מקום ראשון באיכות ונראות תא הנוסעים.

מוקפד, נקי, שילוב עור עם תיפורים, הכפתורים והכל נופל ליד בדיוק כמו צריך.

בהחלט רמה אחת לפחות מעל כולם.

המראה החיצוני שנוי במחלוקת - אני הייתי מתרגל אליו. לבעל המאה קשה. הוא מחפש מכונית עם מראה צנוע יותר וה CX30 עם הגריל הענק והחזית המוחצנת פחות עוברים לו בגרון כמו לאחרים (לגריל הקדמי נתנו את הכינוי "גריל פרסי" כי אחי טוען שזה הטעם של הפרסים בארה"ב במכוניות היוקרה שהם קונים :-P ). קבענו נסיעת מבחן ביום ראשון (מחר) על ה CX30.

 

איציק


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין שאת הסיאט/סקודה/פולקסוואגן לא בדקתם בסוף.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה בנוגע להונדה HR-V ?

נשמע שיכולה להתאים מאוד לבעל המאה.


קרדיט ל- misterb על התמונה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הונגה HRV הוא רכב במחיר חזירי בשביל 1500 אטמוספירי.

אני זוכר שביקרתי בסוכנות הונדה, לא האמנתי שראיתי את המחיר, לקח לי בדיוק 4 שניות לצאת משם בלי לשאול אף שאלה.


Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...