Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[נסיעת מבחן] 3008 1.2T מול C5 Aircross 1.5HDI


איציק נ.
 שיתוף
עוקבים 16

פוסטים מומלצים

ההורים מחפשים לקנות רכב חדש, והפעם אנחנו (אני ואחי) מנסים להמיר את דתם (אחרי I30 שנקנתה ב 2008 ולאחר מכן SX4 קרוסאובר שהחליפה את ה I30 ב 2014).

 

יצאתי לבדוק ראש בראש איך זה לנהוג על ה 3008 1.2T מול C5 Aircorss דיזל, וחזרתי... המממ... תקראו ותבינו.

 

חשוב לציין שנקודת המבט שלי להשוואה היא גם מול מכונית הערב שלי: פיקאסו קצרה מודל 2017 1.6T.

 

נתחיל עם ה 3008:

רבות נכתב בכל פורום אפשרי על הפלא שנקרא 3008 החדשה.

הקטגוריה הזו מעולם לא היתה אהובה עליי אבל ב 3008 החדשה התאהבתי דיי מהר וזה היה החלום שלי.

השילוב המנצח בשבילי היה טורבו דיזל אוטומטי וזה באמת היה החלום. האוטו נראה נהדר מבחוץ ובפנים, אחלה קוקפיט ואני מת על ההגה הקטן ששידכו לאוטו הזה.

 

על ה 3008 נהגתי בעבר בגרסת ה ACTIVE עם מנוע 1.6HDI ממודל 2017. התרשמתי מהמנוע והגיר ונוחות הנסיעה היתה טובה.

 

הפעם לקחתי נסיעת מבחן על ה 1.2T ובקצרה אסכם:

 

האוטו באופן ברור פחות נוח מה-C5 איירקרוס וגם פחות נוח ממודל 2017 של ה 3008.

המרווח לנוסעים מאחור לוקה בחסר באופן מהותי ביחס לפיקאסו הקצרה שלי. בפעם שעברה שחשבתי לקנות את האוטו הזה - פחות הסתכלתי לבדוק "מה קורה מאחורה" אבל הפעם ישבתי גם מאחורה ולאחר מכן גם על כיסא הנהג.

שני מבוגרים מאחור מצליחים לשבת, אבל לומר לכם שהיה ממש כיף ? אז זהו שלא.

בנוסף לכל הצרות, גרסת האקטיב מגיעה כיום עם ג'אנט 18 אינץ וצמיגים בחתך 55 כאשר בדגם הקודם עם ה 17 היה מדובר בצמיגים בחתך 215/65 - ובאופן מורגש ניכר שיש ירדה בנוחות הנסיעה עם המעבר ל 18" וצמיגים בחתך 55.

תא הנוסעים מרגיש הרבה טוב יותר מזה של ה C5 איירקרוס. משהו בו מרגיש יותר אפוי, מוצק, פשוט אחר.

 

מנוע ה 1.2T לא עושה לי את זה. מבחינתי מדובר ב TURN-DOWN רציני על הרכב הזה !.

למנוע אין מחץ. הוא אומנם מגיב יפה, סוחב יפה, הגיר מעביר הילוכים חלק לחלוטין והוא בפירוש *לא מורגש* בעמידה בסרק - אבל ברגע שלוחצים על הגז, רעש המנוע עם שלושת הצילינדרים זורק אותי 22 שנה אחורה, לתקופה שהייתי בצבא, ויצא לי כמה פעמים לדגום את הפלא היפאני שקרוי בישראל "סובארית". כשלוחצים את המנוע הוא מגיב טוב, אבל כשאתה בא ממנוע 4 צילינדרים ו 165 כ"ס, אתה מרגיש שיש כאן משהו לא אפוי מספיק.

אין לי מושג מה קורה בדגמים האחרים עם המנוע הזה, איך הבידוד, איך תושבות המנוע וכד' - וברור לי שבידוד ותושבות מנועים יכולים להעלים הרבה מאוד ממה שמרגישים ושומעים בתוך האוטו. משהו כאן עם המנוע הזה לא מסתדר לי - וחבל.

 

בעניין ה C5 איירקרוס:

 

יש לי 2 אכזבות עיקריות מהרכב הזה:

א. שמנוע הדיזל (1.5HDI) מורגש בתוך הרכב. זה בפירוש לא זכור לי ממה-3008 בגרסת ה 1.6HDI ויכול להיות שמדובר ברעש "טבעי" למנוע החדש הזה, או שמה בידוד הרעשים או תושבות המנוע מעט לוקה בחסר. ציפיתי ליותר שקט (הוא לא רועש כמו חלק מהמתחרות שלו עם מנוע דיזל - אבל בחייאת, מנוע 1.5HDI חדש מודל 2019-2020 צריך להיות מורגש פ-ח-ו-ת מזה).

ב. הפלסטיקה בתוך הרכב. אפילו שמדובר בגרסה הכי זולה (גם אם משווים מול ה 3008) - הפלסטיקה בדלתות היא פשוט זולה מאוד (פלסטיק בצבע אחיד, קשיח, פשוט מאוד). זה סעיף מאוד מאוד מאכזב כי אתה מצפה להיכנס לג'יפון צרפתי (על כל המשתמע מכך) ופתאום עשו עליך כיפה אדומה ואתה מרגיש בספורטאז' אורבן. באסה !

לזכותה ייאמר שהיא מאוד חסכונית בדלק ונוחות הנסיעה טובה מאוד. כשלוחצים אז פשוט מרגישים דחיפה חזקה והמנוע מספק את הסחורה כמו שרק דיזל יודע לספק.

לרעתה - כל החסרונות שיש לג'יפונים מהקטגוריה הזו: צפופה מאחורה ובאופן כללי לא מדובר בכלי רכב מרווח.

 

אח"כ קפצנו לסוכנות ליד ונכנסו ל CHR.

למרבה הפלא - מכונית הרבה יותר קטנה אבל... מרווח הפנים לא שונה מהותית מג'יפון - אלא להפך.

ישבנו מאחורה 2 מבוגרים והיה יותר מרווח לרגליים ממה שהיה ב 3008 וב C5 איירקרוס.

אומנם הגג נמוך וצבעו הכהה לא תורמים לתחושת המרווח - אבל עניין צבע הגג (הפנימי) הוא פתיר.

 

קבענו נסיעת מבחן בשבוע הבא על ה CHR ובמקביל אני מנסה לתאם ASAP גם על ה CX30 (שוב, בהמלצת חבר שכבר נהג עליה), אטקה ואולי ASX.

 

בעניין אנשי המכירות: בפג'ו עפו על ה 3008 ודאגו להזכיר שהיא הטובה ביותר בקטגוריה בהרבה מאוד הזדמנויות. ב C5 איירקרוס דיזל ידעו לכוון אותנו ליתרונות ולאופי המנוע ה"ייחודי" (כי זה דיזל) והנוחות הטובה.

דווקא בטויוטה - לא לחצו אותנו בכלל. קיבל אותנו נציג מכירות מ-א-ו-ד נחמד (לא ילד, להערכתי באיזור הגיל 50~), רגוע, הסביר בצורה מ-א-ו-ד יפה על כל המערכות שיש ברכב, שליטה מלאה בכל הגרסאות (ויש הרבה גרסאות איבזור לדגם הזה) ובכל פרט קטן.

משהו בהתנהלות עם איש המכירות נתן לנו תחושה שאנחנו בידיים טובות. היה חשוב לו שניקח נסיעת מבחן לפני שבכלל מדברים על כל דבר אחר שהוא לא פרט טכני יבש - "קודם כל תיסעו על הרכב". יצאנו משם בהרגשה ממש ממש (!) טובה ואנחנו מחכים בכיליון עיניים לשבוע הבא לבחון את ה CHR.

 

שורה תחתונה:

חשבתי שאני אביא את הבשורה עם ה C5איירקרוס וה-3008 1.2T ושהם יתאהבו בהן דיי מהר - אבל גם אני יצאתי קצת מאוכזב ואין לי אפילו רצון פנימי לדחוף אותם ל 3008 1.2T (לצערי ה 1.6T זה קפיצה של עוד 20K שח) והאמת שה-C5 איירקרוס עם הפלסטיקה הפנימית בדלתות יהיה שינמוך מה- SX4 קרוסאובר ולא שידרוג כמו שרציתי.

אין לי ספק שאם היה מדובר ב 1.6T בנזין, היה יכול להיות עם ה 3008 חיבור יותר טוב שהיה יכול להוביל לעסקה.

 

חזרתי הביתה בפיקאסו עם חיוך מאוזן לאוזן. הפעם הרגשתי שאני יותר מ"שלם" עם הבחירה שלי בפיקאסו הקצרה, שזה אוטו באמת ראוי, מרווח,חזק,שקט ונוח. אז נכון - הוא לא נראה כמו ג'יפון, אבל הוא פי כמה וכמה יותר טוב מכל ג'יפון אחר בטווחי המחירים הללו.

היה נעים לגלות שה"חלום" שחלמתי עליו כל הזמן, לא היה כזה מוצלח כמו שחשבתי - ובחיים טוב שיש חבר טוב שלפעמים נותן מילה טובה ויודע לכוון אותך או "לפקס" אותך למקום הנכון (תודה מיוחדת במיוחד לאביעד אבל גם לדיסקוTD5 שלא מעט בזכותם הגעתי לכלי הנכון והראוי !).

 

אמשיך לעדכן.

 

איציק

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

מקפיץ לצורך סיכום: נתחיל מהסוף, בסופו של עניין נבחרה ספורטאז' 1.6 טורבו בנזין PREMIUM. כן, החיבור עם הדיזל היה מהוסס, ולא בגלל שהוא דיזל, אלא בגלל הגודל. לא יודע, כנראה שעברו מספיק מים בנהר בשב

אני עדיין לא מסכים איתך. הפיקאסו (קצר) עדיין הרבה יותר מרווח מאחור מהספורטאז'. התיכנון בפיקאסו (ה"דשבורד" שנמצא ממש על חצי מתא המנוע, מה שמשאיר המון מקום בתא הנוסעים) +  מרחק סרנים של 2.67 בספורטאז'

אז תשב. אני ביצעתי את הבדיקה מול פיקאסו 5 מושבים וספורטאז' 1.6 של חבר. כמו כן גם הבאתי תמונות של פיקאסו 5 מושבים מול ספורטאז' 1.6.   התמונה שהבאת היא של פיקאסו 7 מושבים. אין לי מוש

תמונות שפורסמו בשרשור

איציק, אז למה לא לשלב את הטוב מ2 הרכבים, פיגו דיזל ולסגור את הפינה? לדעתי אם המאזדה לא נמוכה מידי היא יכולה להיות אחלה בחירה. ת"א הנוסעים שלה מאוד מושקע. מ הטויוטה אתה תתאכזב. האוטו ממש עגלה. האטקה אחלה רכב אבל כבר מתחיל להתיישן.

 

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה קטנה,

מה השימושים לרכב והאם אתה שופט אותו בעיניים והצרכים שלך או של ההורים?

 

לגבי ה 3008 הוא נחמד אבל חוץמעיצוב שונה לא הבנתי אף פעם מה עפים עליו כל כך. הוא יפה, היי טקי ומרשים אבל תפעול מסורבל ונוחות לא מספיק טובה ממה שאני מצפה מרכב ברמות המחיר האלה

 

מה שחסר לי בסקירה זה נוחות התפעול של המערכות השונות. בעידן מסכי המגע ההבדלים בין הרכבים השונים לא קטן וחלק מהם מאוד מאתגר את הנהגים המבוגרים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה שה 3008 דיזל מתחילה רק מ 160K לגרסת ה ACTIVE ובשילוב החתך של צמיגי ה 18" נפגעה נוחות הנסיעה שלה באופן משמעותי.

אגב - אין כאן חובה לרכב חסכוני נטו, סהכ מדובר ב 1000 קמ לחודש, זה הכל.

הלכנו לראות את הדיזל ב C5 קרוסאייר בגלל שהוא מוצע במחיר סופר אטרקטיבי לג'יפון דיזל, זהו.

 

ה CHR מדווחת על 11 שניות מ 0 ל 100 קמ"ש, זה לא שהסוזוקי קרוסאובר שיש להם היום הוא חורך אספלט מצוי - אבל נראה לי שאם תגובת הדוושה תמצא חן בעיניהם, זה לא משנה אם זה יהיה 9 שניות ל 100 או 11. סה"כ מדובר בנהג פנסיונר אתה יודע... אין לו לאן למהר כ"כ ;-)

 

המאזדה CX30 נראית מאוד מעניינת - במיוחד נראה שתא הנוסעים נראה יותר איכותי ופחות פלסטיקי מזה של ה C5 איירקרוס וה-3008 ACTIVE.

 

איציק

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה אדיוטית. למה לא דגמתם את הפיקאסו הקצר?

אם אני לא טועה הוא נמכר במחיר אטרקטיבי מאוד לגרסה האובזרת.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שאלה קטנה,

מה השימושים לרכב והאם אתה שופט אותו בעיניים והצרכים שלך או של ההורים?

 

לגבי ה 3008 הוא נחמד אבל חוץמעיצוב שונה לא הבנתי אף פעם מה עפים עליו כל כך. הוא יפה, היי טקי ומרשים אבל תפעול מסורבל ונוחות לא מספיק טובה ממה שאני מצפה מרכב ברמות המחיר האלה

 

מה שחסר לי בסקירה זה נוחות התפעול של המערכות השונות. בעידן מסכי המגע ההבדלים בין הרכבים השונים לא קטן וחלק מהם מאוד מאתגר את הנהגים המבוגרים.

 

בשביל זה אני לא הולך לנסיעות מבחן לבד, אלא כל הפמליה (אני ואחי - והם).

בסוף אנחנו שואלים אותם מה אהבו ומה פחות ולפי זה מנסים להבין לאן לכוון.

בגדול הם נוסעים ברכב הזה כ 1000 קמ בחודש, כמעט תמיד בגוש דן. תכל'ס אין חשיבות למושב האחורי כי המקסימום שישבו שם זה הילדים שלי או של אחי - פעם ב 200 שנה.

 

הדרישות שלהם מאוד מינימאליות, אבל אנחנו מנסים לגלות להם קצת עולמות חדשים ומנסים לכוון למשהו קצת יותר מעניין.

המטרה שלנו היא שהם יקנו משהו שלא רק יהיה איך להגיע מנקודה א' ל ב', אלא שיהיה בו משהו עם ערך מוסף כלשהו.

 

איציק

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שאלה אדיוטית. למה לא דגמתם את הפיקאסו הקצר?

אם אני לא טועה הוא נמכר במחיר אטרקטיבי מאוד לגרסה האובזרת.

 

כן, הוא נקרא ספייסטורר.

 

לצערי מגיע רק עם 1.2T עכשיו. למה "לצערי" ? כי אם ההתרשמות שלי מה 1.2T ב 3008 תהיה זהה לזו - אז חבל על הזמן.

יש מצב שבידוד הרעשים מתא המנוע בספייסטורר יותר טוב מזה של ה 3008, ואז הוא יהיה פחות מורגש.

 

באולם התצוגה ראיתי את הספייסטורר. לדעתי זה "קומפורט" כי הוא זהה 1:1 לשלי (2017) העתק מושלם, אין שום שינוי (לא שזה רע, אבל אין 1.6T).

 

איציק

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תכלס, אח שלי אחרי נסיעת מבחן על ה1.2T וה1.6T הוא התחבר יותר ל1.6T, להבדיל מהרבה בוחנים שטענו שהמנוע הגדול יותר מיותר.

 

אני אישית אהבתי מאוד ה3008, אך בחיבור ראשוני היה לי קצת מוזר, לא ברמה הסטירית שכזו שאי אפשר לתפעל, אך הרגיש טיפה מוזר, אחרי כבר 2 נסיעות התחברתי יותר ודי אהבתי, בכל מקרה אין רכב שמתאים לכולם, אם זה מבחינת גודל/טעם/נוחות/תפעול/ראות/מרווח/כח/שקט והרשימה עוד ארוכה, לכן חשוב לבצע נסיעת מבחן על כל רכב שאתה שוקל לרכוש, ולא לעשות את הטעות שלי עם הרכב הידוע לשמצה שקניתי לפני 4 שנים שאם הייתי עושה נסיעת מבחן לא הייתי מתקרב.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אולי להחליף גלגל + ג'אנט ב 3008 ? משהו מפירוקייה מ3008 אחרת ... גם הצמיג יצא יותר זול להחלפה בעתיד. ה 18" לא זול .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

^

באמת? אתה קונה אוטו חדש ב 150 אלף שקל ומחפש גלגלים בפירוקיות?

בסכום כזה אתה קונה מה שתפור למידותיך ולא מחפש לעשות התאמות.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לדעתי, כנס גם לקיה לראות את האקסיד

 

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

 

הקדמתי אותך, כבר שלחתי להם פניה לנסיעת מבחן וגם ל CX30.

 

 

אולי להחליף גלגל + ג'אנט ב 3008 ? משהו מפירוקייה מ3008 אחרת ... גם הצמיג יצא יותר זול להחלפה בעתיד. ה 18" לא זול .

 

גם מה ש ASIX אמר וגם:

האוטו וכל המחשבים כבר מכויילים לצמיגים במידה מסויימת, ואני בטח שלא אתחיל לחפש גלגלים בפירוקיות וצמיגים לרכב חדש מהניילונים רק בשביל לשפר בו משהו שהיה צריך להיות טוב מלכתחילה.

 

אגב, גם אם הייתי רוצה לעשות את זה - אין לי מושג אם במחשבי הרכב הללו יש אפשרות לשנות את מידת הצמיגים (בעבר היה אפשר ואז זה היה פותר לך בעיות של זיוף מהירות בספידומטר כתוצאה משינוי קוטר הגלגל).

 

איציק

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם הספייסטורר 1.2 ליטר עונה על הצרכים שלהם ובעלת בידוד רעשים טוב הייתי שוקל אותה בחום לאור הנסיון עם הרכב שלך. כמו שאמרת , זוג פנסיונרים שלא אכפת לו אם יגיע ל 100 ב 9 או 10 שניות . אני משוכנע שאם המנוע הצנום הזה סחב יפה 3008 הוא יסחב גם את הסיטרואן.

גילוי נאות, אני משוחד מאד בכל מה שקשור לרכב הזה. מאד אוהב את איך שהוא נראה מבפנים ומבחוץ.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ה3008 מבודד יותר טוב מהC5,לא שומעים את הדיזל בכלל בפנים,שלא לדבר על ה1.6 בנזין.

 

לא ברור לי איך הגעת למרווח של ה3008 מאחורה,אני 1.85מ גם לרוחב,וזה אחד הרכבים הכי נעימים לישיבה מאחורה גם עוד שני אנשים,לציין גם שאין לו את התעלה באמצע,הרצפה שטוחה,אז בכלל נוח לשבת באמצע.

 

הCHR רכב מסגמנט קטן יותר ומתחרה בכלל ב2008,בכל מקרה הוא צפוף בהרבה מקדימה ועוד יותר מאחורה מה3008 והסיטרואן,ובגלל העיצוב שלו אתה מרגיש בפנים מבחינת ראות כמו בצוללת,הרכב מבודד על הפנים ושומעים את הצמיגים,רוח,ובהאצה רגילה גם את המנוע,אחד הרכבים הכי לא מרשימים שיצא לי לנסוע עליהם ולא בליגה בכלל של ה3008 והC5.

 

הביצועים של ה3008 עם מנוע 1.2 טובים בהרבה מזה של הטויוטה בכל מקרה גם אם אתה רגיל למנוע הגדול יותר שכמובן חזק יותר.

 

אם אתה בעניין של רכב בגודל של הטויוטה שווה לחכות לחודש הבא ל2008 החדשה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נסעת בסיטרואן Feel או Shine PK?

ה-Feel אכן מרגיש פשוט ומאכזב. ב-Shine PK, ביחוד בגרסת הריפוד הבהירה, האווירה בפנים הרבה יותר נעימה ואיכותית. גם אני התאכזבתי מה-Feel דיזל, ומאוד התלהבתי מה-Shine PK בנזין. עולם אחר.

נסענו גם בספייסטורר 5 דלתות החדש. רכב מעולה, המנוע 1.2 סוחב לא רע, שקט וכמעט ללא רעידות. לא יודע איך זה ב-3008, אבל בהחלט טוב בכל קנה מידה. כמובן שמנועי 4 צילינדר חלקים הרבה יותר. הרכב גם מאוד נוח ושקט. ה-C5 טוב ממנו בשיבושים עמוקים, אבל בשיבושים קטנים הספייסטורר מציעה נוחות דומה.

לא כ״כ ברור לי איך אפשר להתלבט בין צרפתיות לטויוטה. איכות הנסיעה בטויוטה לא מתקרבת לסיטרואן או פז׳ו. אם בעיניכם ההבדל לא קיים או זניח, חד משמעית לכו על טויוטה - סחירות ואמינות מובטחת.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...