Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה למגיבים,

 

בימים אלה, לא יודע עד כמה המשטרה תשים לב או תתייחס לערעור נוסף אבל אין לי הרבה מה להפסיד. אגיש עוד אחד בנימוק של חוסר אמינות ובהנחה שידחו שוב, אחליט אם לשלם או ללכת למשפט (אין לי הרבה זמן להחליט בכל מקרה). כיוון שאני לא עבריין מועד, ואלו יהיו 8 הנקודות הראשונות שלי ב 10 שנים האחרונות, אני כנראה אוותר על התענוג של משפט ואשלם, כי כפי שנאמר זה שחור/לבן - או זיכוי או הרשעה (ולא הפחתה...)

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בתאריך 19.3.2020 בשעה 15:17, tomeo123 כתב:

כיוון שאני לא עבריין מועד, ואלו יהיו 8 הנקודות הראשונות שלי ב 10 שנים האחרונות, אני כנראה אוותר על התענוג של משפט ואשלם, כי כפי שנאמר זה שחור/לבן - או זיכוי או הרשעה (ולא הפחתה...)

וע"כ בדיוק 'בונה' הפרקליטות המשטרתית, על עצלותם(וגם אי הידיעה שקיימת אפשרות אחרת) של הנהגים :sleeping:

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לפני 9 שעות, kompy כתב:

וע"כ בדיוק 'בונה' הפרקליטות המשטרתית, על עצלותם(וגם אי הידיעה שקיימת אפשרות אחרת) של הנהגים :sleeping:

אני חושב שרובינו יותר מאשר עצלנים איננו מיומנים עם רזי החוק ועל כן ע"מ שלא נתבזה אנחנו מנמיכים ראש ומשלמים. אם הייתי מכיר את החוק כפי שאני מכיר את עבודתי, היתה דרכי למשפט קלה יותר כי הייתי יודע מה לומר ואיך לעמוד מול השופט...

אם יש לכם תובנה יותר מעמיקה מאשר לעמוד ולומר "המצלמות לא אמינות כי היה דיון כזה בעבר" אז אשמח לדעת.. :)

פורסם

זה כל העניין, שלא צריך יותר מכך.

תתחיל לחפש פה בפורום ואף בגוגל על הידיעה בדבר נהג כמוך בדיוק, אשר הואשם בנהיגה במהירות גבוהה מעל המותר, זוכה ואף זכה לפיצוי.

הוא היה בדיוק במקום בו אתה עומד היום, אך שלא כמוך בחר להשפט.

במקום לבקש תובנות 'יותר מעמיקות', תזיז את עצמך ותתחיל לעשות שיעורי-בית כפי שבטוח היית עושה אם זו היתה העבודה שלך.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...