Jump to content

tomeo123

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי tomeo123

  1. אני חושב שרובינו יותר מאשר עצלנים איננו מיומנים עם רזי החוק ועל כן ע"מ שלא נתבזה אנחנו מנמיכים ראש ומשלמים. אם הייתי מכיר את החוק כפי שאני מכיר את עבודתי, היתה דרכי למשפט קלה יותר כי הייתי יודע מה לומר ואיך לעמוד מול השופט... אם יש לכם תובנה יותר מעמיקה מאשר לעמוד ולומר "המצלמות לא אמינות כי היה דיון כזה בעבר" אז אשמח לדעת..
  2. תודה למגיבים, בימים אלה, לא יודע עד כמה המשטרה תשים לב או תתייחס לערעור נוסף אבל אין לי הרבה מה להפסיד. אגיש עוד אחד בנימוק של חוסר אמינות ובהנחה שידחו שוב, אחליט אם לשלם או ללכת למשפט (אין לי הרבה זמן להחליט בכל מקרה). כיוון שאני לא עבריין מועד, ואלו יהיו 8 הנקודות הראשונות שלי ב 10 שנים האחרונות, אני כנראה אוותר על התענוג של משפט ואשלם, כי כפי שנאמר זה שחור/לבן - או זיכוי או הרשעה (ולא הפחתה...)
  3. תודה על התגובה... שתי שאלות: ביקשתי כבר ביטול אבל לא מהנימוק הזה אלא מנימוק אחר (מיהרתי בלי לשים לב בגלל שיש לי ילד נכה בבית שקרא לי ואשתי לא היתה זמינה אז רצתי אליו מהעבודה). כמובן שהמשטרה דחתה את הערעור (כל בקשה לטעמי לא רלוונטית בין אם זה סיבה כמו שלי או בגלל שהמצלמות לא אמינות ואפילו ראיתי מישהו שניסה את הקו הזה עם תוצאות המשפט מעכו ודחו אותו). האם כל המשפטים (אם מבקשים להישפט) מתנהלים בעכו? כי אם כן (אני גר בהוד השרון) זה אומר לשרוף יום שלם ולא מעט ק"מ כדי להתייצב שם, מה שמוריד את המוטיבציה להישפט... מה דעתכם? אגב, אני צריך בכל מקרה לשלם את הדו"ח גם אם אני מבקש משפט? תומר אגב, ראיתי שגם m3x7r3m3 הגיב לנושא דומה...
  4. שלום לכולם, חדש בעסק ופעם ראשונה עם דוח מהירות ב 10-15 שנים האחרונות.. קיבלתי את המצורף על עבירה בדיוק בתאריכים שהגבתם.. מדובר על 21 קמ"ש (1 יותר מדי) מעל המותר (71 קמ"ש במקום 50 קמ"ש) בעת חציית צומת בירוק בלילה. איני יודע אם זה מדויק או לא, אבל זה 750 ש"ח ו 8 נקודות והמשטרה סרבה להמיר באזהרה (למרות עבר נקי). לגשת למשפט או לשלם? אני חושב שבמעבר של צומת בלילה (וזו צומת מרכזית למי שמכיר בכפר סבא לבאים מכיוון כביש 4 לכיוון הוד השרון) זה גבולי אבל איני יודע וחבל לי על הנקודות והכסף. תודה על העזרה, תומר
×
×
  • תוכן חדש...