תודה למגיבים,
בימים אלה, לא יודע עד כמה המשטרה תשים לב או תתייחס לערעור נוסף אבל אין לי הרבה מה להפסיד. אגיש עוד אחד בנימוק של חוסר אמינות ובהנחה שידחו שוב, אחליט אם לשלם או ללכת למשפט (אין לי הרבה זמן להחליט בכל מקרה). כיוון שאני לא עבריין מועד, ואלו יהיו 8 הנקודות הראשונות שלי ב 10 שנים האחרונות, אני כנראה אוותר על התענוג של משפט ואשלם, כי כפי שנאמר זה שחור/לבן - או זיכוי או הרשעה (ולא הפחתה...)