Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמן מנוע?


דורכהן
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אנשים,

 

ברשותי Z250, איזה שמן מנוע אידאלי לי?

 

הבחור בחנות הציע בקבוק שמן זול, ואחד שיקר פי שניים. אמרתי לו שאני אלך הביתה לקרוא מה החשיבות של שמן יקר ואני אחזור חח.

 

יודעים להגיד לי למה לבחור בשמן אחד על פני האחר?

פורסם

הדבר הכי חשוב שאתה חייב לשים לב הוא שהשמן שאתה שם עומד בתקן JASO MA (או MA2), אחרת הקלאצ' יתחיל להחליק לך מיד.

 

שים שמן 10W40 העומד בתקן הנל בדרגת SM או SN. אתה צריך 2.2 ליטר להחלפה מלאה כולל הפילטר.

 

אל תסגור את בורג ריקון השמן חזק מידי, מומנט הסגירה שלו סך הכל 20 ניוטון למטר. אם תסגור ברבאק, אתה תהרוס את ההברגה.

יום טוב גם לך

פורסם

סליחה שאני "מתפרץ", אבל לגבי בורג או פקק הריקון:

 

חשיבות עליונה להחליף בכל פעם גם את טבעת האטימה. בחיים בחיים ולעולם אל תעז להשתמש באותה טבעת.

שימוש חוזר באותה טבעת האטימה הוא הגורם להריסת ההברגה ומשם השיגוע והטרפת גדולים ונוראיים.

לא בפעם הראשונה, לפעמים גם לא בפעם השנייה אבל בשלישית כבר סיכוי גבוה.

ואילו אם עשית זאת פעם אחת, הרי שכבר התחלת בתהליך הריסת התבריג.

אני מקווה שלא תתפתה.

×
×
  • תוכן חדש...