Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אזעקת ביפר מומלצת?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים

מחפש מכשיר ביפר שיעשה את העבודה בכל ליטוף של הרכב, גם במכסה מנוע - לא אכפת לי תקציב.

אני רוצה גם שתהיה אופצית שליטה דרך הפלאפון אם יש אופציה כזו.

תודה מראש

 

Sent from my GM1913 using Tapatalk

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש בארה"ב אזעקה של וויפר שעובדת עם אפליקציה וsms לא יודע אם היא עשתה עלייה אי פעם אם כן שווה לבדוק אותה,

לאבא שלי הייתה אזעקת ביפר בקיה פרייד 1997 של רב בריח עשתה את העבודה מעולה עלתה בזמנו (2009) בערך 700-800 עד כמה שאני זוכר

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

פורסם
יש בארה"ב אזעקה של וויפר שעובדת עם אפליקציה וsms לא יודע אם היא עשתה עלייה אי פעם אם כן שווה לבדוק אותה,

לאבא שלי הייתה אזעקת ביפר בקיה פרייד 97 של רב בריח עשתה את העבודה מעולה עלתה בזמנו (2009) בערך 700-800 עד כמה שאני זוכר

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

יודע מה שמה במקרה כדי שאעשה לה חיפוש?

ולפי מה שהבנתי רב בריח הפסיקה לייצר אזעקות ביפר.

חיפשתי כאן פוסטים, אבל כל הפוסטים על ביפרים אלה פוסטים מאוד ישנים מלפני 6+ שנים.

פורסם
הלינקים ששלחת לא נותנים תוצאות.

האזעקה ביפר של וויפר אני אוסיף את הלינק שלה פה למטה היא מה שהתכוונתי

 

 

 

https://www.amazon.com/Viper-5906V-Color-Remote-Security/dp/B00H0874IG/ref=mp_s_a_1_3?keywords=viper+alarm&qid=1569521854&sr=8-3

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

 

וואו, 1800 שקל על דבר כזה, פסיכי קצת לא?

ולמה הלינקים לא עובדים? אצלי הם עובדים :-(

פורסם
לא מצליח לפתוח אותם משום מה...

כן האזעקות של וויפר די יקרות

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

אולי כי אתה דרך טפאטוק?

בכל מקרה, מצאתי 2 אחרים של וויפר

https://www.amazon.com/Viper-Responder-Security-System-3305V/dp/B006W9WDOY/ref=sr_1_1?keywords=car+alarm&qid=1569521051&refinements=p_72%3A2661618011%2Cp_89%3AViper&rnid=2528832011&s=gateway&sr=8-1

 

או

 

https://www.amazon.com/Viper-5305V-Vehicle-Keyless-Remorte/dp/B016WZ5OAW/ref=sr_1_29?keywords=car+alarm&qid=1569521695&refinements=p_72%3A2661618011%2Cp_n_condition-type%3A6461716011&rnid=6461714011&s=gateway&sr=8-29

 

הם רמה פחות בעצם?

פורסם

מניסיון כואב אל תזמין של ויפר

האזעקות שלהם יותר מדי משוכללות בשביל המתקינים בארץ ועד שמצאתי אחד שמוכן להתקין את המערכת הוא דרש 1500 על ההתקנה!

תסע לכל מקום של מערכות שיתקין לך ביפר ב1000 שקל ותהיה מרוצה מניסיון.

PEUGEOT 206XS

פורסם
מניסיון כואב אל תזמין של ויפר

האזעקות שלהם יותר מדי משוכללות בשביל המתקינים בארץ ועד שמצאתי אחד שמוכן להתקין את המערכת הוא דרש 1500 על ההתקנה!

תסע לכל מקום של מערכות שיתקין לך ביפר ב1000 שקל ותהיה מרוצה מניסיון.

אבל איך אוכל לדעת שמה שיתקינו לי יהיה איכותי מספיק?

יכולים לעבוד עליי בעיניים, לשים לי משהו נחות ולבקש 1000. אני לא באמת מבין בזה.

 

Sent from my GM1913 using Tapatalk

פורסם

הייתה לי בזמנו של רב בריח, נאלצתי לעשות עבור רכב קבריולט.

 

היו התראות אמת והיו גם לפעמים סתם שווא, בדיעבד חוץ משערות לבנות לא בטוח כמה היא אפקטיבי.

 

הולך על תרחיש קיצון:תפסת פורץ על "חם" שבשביל להמלט לא יהסס גם להרוג אותך, מה תעשה?

פורסם
הייתה לי בזמנו של רב בריח, נאלצתי לעשות עבור רכב קבריולט.

 

היו התראות אמת והיו גם לפעמים סתם שווא, בדיעבד חוץ משערות לבנות לא בטוח כמה היא אפקטיבי.

 

הולך על תרחיש קיצון:תפסת פורץ על "חם" שבשביל להמלט לא יהסס גם להרוג אותך, מה תעשה?

קודם כל, ברור שלא ארד בידיים חשופות. ברגע המקרה ישר מתקשר למשטרה, בתקווה שהם יפעלו מספיק מהר.

אם לא, ארד עם כלי(סכין או משהו, ברור שלא במטרה לתקוף אבל במטרה להפחיד)

 

Sent from my GM1913 using Tapatalk

פורסם

לגבי אזעקות שווא העניין הוא מיקום איכות הגלאים , מיקומם של הגלאים, כיוון הרגישות של הגלאים, ככל שמדובר בגלאי נפח ולא בגלאי שטח - רגישות לחדירת אוויר לרכב.

 

יש גלאי שיודע לזהות קרבה קיצונית לאיזור שמשות הרכב ואפשר לסדר שבמצב כזה תנתן התראה בלבד ולא הפעלה כללית של המערכת.

 

 

דרך אגב, סירנה של אזעקת רכב הוצאה מחוץ לחוק.

http://www.yediot.co.il/articles/0,7340,L-4994966,00.html

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 


×
×
  • תוכן חדש...