Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהו קנה פעם בפירסט קאר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

רציתי לדעת אם מישהו פעם קנה איזשהו מוצר בפירסט קאר,

הבנתי שהם נמצאים בכפר שנקרא ברטעה ליד חדרה.

המחירים שם ממש נמוכים לעומת מה שיש אצלי בעיר.

 

מדובר על חנות לאביזרי רכב.

יש שם רמקולים של פיונר שהם מוכרים ב 170 שקל, אני קניתי אותם ב 400 או 450 שקל בעיר.

פורסם

אינני מכיר את החנות.

אני מתייחס למיקום שלה - כפר ברטעה נמצא בחלקו בשטח ישראל ובחלקו נמצא בשטח הרשות הפלסטינית.

יתכן שהחנות נמצאת בשטח הפלסטיני ולכן המחירים הנמוכים (אך אינני בטוח לגבי כך).

בדף הפייסבוק שלהם יש גם (דיס)המלצות והתמצית שלהן הוא : מחיר המוצרים זולים, אך רמת ההתקנה גרועה (במילים אחרות - לקנות, אך להתקין במקום אחר).

 

https://www.facebook.com/pg/%D7%A4%D7%99%D7%A8%D7%A1%D7%98-%D7%A7%D7%90%D7%A8-%D7%99%D7%91%D7%95%D7%90-%D7%95%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%A7-%D7%90%D7%91%D7%96%D7%99%D7%A8%D7%99-%D7%A8%D7%9B%D7%91-259738784184443/reviews/?post_id=10203807989475855&referrer=page_recommendations_home_card

פורסם

אין פה קסמים. הם יותר זולים בכלל פערי המיסים. אם המחיר. כולל הדלק שווה לך אז כדאי כנראה. מה שכן, חייבים שם להיות עם מישהו שמכיר את האיזור כי קל מאד להגיע לאיזור שלא בשליטת ישראל ואז יכלים להגיע לאיזורים מסוכנים.

 

אופצייה נוספת היא לחפש באמזון. רוב הסיכויים שתמצא שם ביותר זול אפילו מאשר בבערטה.

פורסם
אין פה קסמים. הם יותר זולים בכלל פערי המיסים. אם המחיר. כולל הדלק שווה לך אז כדאי כנראה. מה שכן, חייבים שם להיות עם מישהו שמכיר את האיזור כי קל מאד להגיע לאיזור שלא בשליטת ישראל ואז יכלים להגיע לאיזורים מסוכנים.

 

אופצייה נוספת היא לחפש באמזון. רוב הסיכויים שתמצא שם ביותר זול אפילו מאשר בבערטה.

אני גר לא רחוק ואין שום אפשרות שבעולם להגיע לאזור שלא בשליטת ישראל. אגב, ברתעה היא כמו הכפר רג'ר שבגבול לבנון, מבחינה זו שהגבול שעובר במרכז הכפר אינו אמיתי, אלא וירטואלי לחלוטין...

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם
אינני מכיר את החנות.

אני מתייחס למיקום שלה - כפר ברטעה נמצא בחלקו בשטח ישראל ובחלקו נמצא בשטח הרשות הפלסטינית.

יתכן שהחנות נמצאת בשטח הפלסטיני ולכן המחירים הנמוכים (אך אינני בטוח לגבי כך).

בדף הפייסבוק שלהם יש גם (דיס)המלצות והתמצית שלהן הוא : מחיר המוצרים זולים, אך רמת ההתקנה גרועה (במילים אחרות - לקנות, אך להתקין במקום אחר).

 

https://www.facebook.com/pg/%D7%A4%D7%99%D7%A8%D7%A1%D7%98-%D7%A7%D7%90%D7%A8-%D7%99%D7%91%D7%95%D7%90-%D7%95%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%A7-%D7%90%D7%91%D7%96%D7%99%D7%A8%D7%99-%D7%A8%D7%9B%D7%91-259738784184443/reviews/?post_id=10203807989475855&referrer=page_recommendations_home_card

 

השאלה היא האם גם בהתקנה של כיסוי למושבים אפשר לטעות? כלומר שעדיף לקנות אצלם ולהתקין במקום אחר?

פורסם

בריפודים הכי קל להתקין בצורה חאפרית, בכל דבר האמת אפשר לעבוד בחאפריות, אם אתה צריך את המוצר נטו והמחיר שווה גם בלי ההתקנה אז אין לך מה לדאוג, תקנה ותלך.

לגבי עניין העוינות, כמובן שתמיד יש סיכון, אבל שים לב שלא סתם הפייסבוק שלהם בעברית, הם מרוויחים מהאזרחים הישראלים שמגיעים ואני מאמין שלא תהיה לך בעיה.

Miata ND2

 

×
×
  • תוכן חדש...