Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

אני לא ממש מבין בעניין הגדלים שצריך וכו', אבל אני מעוניין במערכת לרכב החדש שלי.

אני יודע שיש אופציה להזמין דאבל דין או מערכת, אין לי מושג מה אני צריך ולכן מגיע לכאן כדי להתייעץ איתכם.

התקציב שלי הוא עד 1500,אבל יש המון הבדל בין להזמין מחו"ל מערכת מולטימדיה לבין להזמין דאבל דין.

ובכן, אתם המנוסים כאן, מה לדעתכם אני צריך? אשמח לדוגמאות והסברים.

פורסם

שלום מאור.

לא רשמת מה אתה צריך מחינת שימוש.

לרכב שלך נדרש פאנל למערכת שניתן להזמין בחו"ל על מנת לצמצמם עלויות.

בגדול יש לך כמה אופציות

מערכת אנדרואיד שתוכל להשתמש בוויז, יוטיוב וכו... כמו שיש לך בנייד

לחילופין מערכת מותג (פיוניר/קלריון/קנווד וכו..) שהם ברמה יותר גבוה, מבחינת סאונד, איכות.

וכמובן בכל מערכת תיהיה לך אפשרות לצלמת רוורס, חיבור טלפון, שליטה מההגה

בתקציב שלך ניתן לקנות את אחת האופציות

BESTRONG BEbeautiful BEYOU

פורסם
שלום מאור.

לא רשמת מה אתה צריך מחינת שימוש.

לרכב שלך נדרש פאנל למערכת שניתן להזמין בחו"ל על מנת לצמצמם עלויות.

בגדול יש לך כמה אופציות

מערכת אנדרואיד שתוכל להשתמש בוויז, יוטיוב וכו... כמו שיש לך בנייד

לחילופין מערכת מותג (פיוניר/קלריון/קנווד וכו..) שהם ברמה יותר גבוה, מבחינת סאונד, איכות.

וכמובן בכל מערכת תיהיה לך אפשרות לצלמת רוורס, חיבור טלפון, שליטה מההגה

בתקציב שלך ניתן לקנות את אחת האופציות

כן כמובן, מעוניין במערכת שתכלול וויז, יוטיוב ובעיקרון כל מה שמגיע עם מערכת אנדרואיד.

השאלה היא, האם אני זקוק למידה ספציפית או שכל מערכת תתאים לי?

אני צריך להזמין בנוסף למערכת גם פאנל?על הפאנל המערכת תורכב? איך זה עובד? אני קצת בור בקטע הזה, לכן הגעתי לכאן כדי לקבל קצת הבנה בנושא.

פורסם
כן כמובן, מעוניין במערכת שתכלול וויז, יוטיוב ובעיקרון כל מה שמגיע עם מערכת אנדרואיד.

השאלה היא, האם אני זקוק למידה ספציפית או שכל מערכת תתאים לי?

אני צריך להזמין בנוסף למערכת גם פאנל?על הפאנל המערכת תורכב? איך זה עובד? אני קצת בור בקטע הזה, לכן הגעתי לכאן כדי לקבל קצת הבנה בנושא.

 

 

כל מערכת דאבל דין תתאים, מערכות אנדרואיד ניתן להזמין בחו"ל כנס לאתר (joying/eonon) אלה מערכות אנדרואיד סיניות אבל ברמה מאוד גבוה.

או שניתן לרכוש פה בערך בעלות של 800-1200 ש"ח

המערכת המקורית אצלך ברכב צריכה לרדת, ובמקומה אתה שם פאנל תואם עם חור-מקום להכניס מערכת מולטימדיה. ממליץ להזמין באליאקספרס/אייבי

BESTRONG BEbeautiful BEYOU

פורסם
כל מערכת דאבל דין תתאים, מערכות אנדרואיד ניתן להזמין בחו"ל כנס לאתר (joying/eonon) אלה מערכות אנדרואיד סיניות אבל ברמה מאוד גבוה.

או שניתן לרכוש פה בערך בעלות של 800-1200 ש"ח

המערכת המקורית אצלך ברכב צריכה לרדת, ובמקומה אתה שם פאנל תואם עם חור-מקום להכניס מערכת מולטימדיה. ממליץ להזמין באליאקספרס/אייבי

מכיר את ג'ואינג, כנראה שאכן ארכוש משם. אך סלח לי על חוסר ההבנה שלי, פשוט אני לא מצליח כל כך לקלוט.

נניח הזמנתי את המערכת, בנוסף למערכת אני צריך להזמין פאנל? איזה פאנל אני צריך להזמין? באיזה מידות? איך אדע שהוא מתאים לרכב שלי ושהוא יתאים גם למערכת שאזמין?

קצת התבלבלתי..

×
×
  • תוכן חדש...