Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אשמח לעזרתכם!

 

מחפש רכב משפחתי להחזיק לתווך של 5 שנים לפחות.

הרכב לשימוש עירוני בעיקר ולפעמים בין עירוני (ירושלים-תל אביב) אחת לשבוע.

 

דגש על: אמינות, בטיחות וחסכוני בדלק.

 

 

אשמח לשמוע רעיונות. תודה.

פורסם

שלום,

אתה מבקש רכב יחסית חדש בתקציב לא גבוה.

בנוסף גם חסכוני.

אולי, אם מדובר במשפחה של 4 נפשות, במקום רכב משפחתי קלאסי אפשר להסתפק ברכב יותר קטן אבל יחסית מרווח ועם בגאז' בגודל נורמלי( הונדה ג'אז, למשל ).'

החסרון בג'אז זה הרגשה של חוסר כוח בעליות לירושלים. היתרון הגדול - צריכת דלק של רכב מיני, אמינות וסחירות.

אם בכל זאת רוצים רק רכב משפחתי, עדיין יש לך מבחרלא קטן בתקציב שלך :

מיצובישי לנסר, קיה פורטה/ סיד, אולי יונדאי i35/i30cw, אולי הונדה סיוויק. גם פיג'ו 308, פורד פוקוס 2016, רנו פלואנס/ מגאן.

מה שלא תוכל לקבל מ 2014 והאלה , זה "הלהיטים" ( טויוטה קורולה/ אוריס/ פריוס, מאזדה 2 עם מנוע 2.0).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

מאזדה 2 עם מנוע 2.0? אולי התכוונתה למאזדה 3? בכל מקרה ה3 2.0 2014 עונה על ה"דגשים" אך היא הרבה מעבר לתקציב, לא חושב שיש אחת עם קילומטראג' נורמלי בפחות מ68-70 אלף ש"ח, אולי יש קרוב למחיר הזה 2.0 דגם הACTIVE אך אני לא ממליץ על רמת האבזור הזו, היא לא מאובזרת מספיק כמו הדגמים האחרים, אם כבר עדיף ללכת על 1.5 קומפורט.

 

פות"ש, לא אמרתה כמה קילומטרים אתה מתכוון לנסוע בשנה, דיזל מעניין אותך? אפשר להציע רכב ידני?

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019
פורסם

אוסיף לרשימה את הסובארו אימפרזה, 2015 ואולי אפילו 2016 יכנסו לך בתקציב.

קח בחשבון שרכב כזה (כמו הלנסר/פורטה/סיד/i30/פלואנס) לא יהיה חסכוני. ה-308 יהיה יותר חסכוני מהם כנראה.

הפוקוס 2016 כנראה קצת גדול על התקציב הזה (לרכב במצב טוב) אבל הוא כנראה הטוב ביותר ברשימה ש-VLAD הכין.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

כמובן, התכוונתי למאזדה 3 ולא 2.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
מאזדה 2 עם מנוע 2.0? אולי התכוונתה למאזדה 3? בכל מקרה ה3 2.0 2014 עונה על ה"דגשים" אך היא הרבה מעבר לתקציב, לא חושב שיש אחת עם קילומטראג' נורמלי בפחות מ68-70 אלף ש"ח, אולי יש קרוב למחיר הזה 2.0 דגם הACTIVE אך אני לא ממליץ על רמת האבזור הזו, היא לא מאובזרת מספיק כמו הדגמים האחרים, אם כבר עדיף ללכת על 1.5 קומפורט.

 

פות"ש, לא אמרתה כמה קילומטרים אתה מתכוון לנסוע בשנה, דיזל מעניין אותך? אפשר להציע רכב ידני?

 

20 אלף בשנה. דיזל מעניין, ידני לא. איך הרנו מגאן גרנד קופה דיזל? (הרבה מעבר לתקציב אבל סתם מעניין לשמוע)

פורסם

בכל רכבי רנו dci נקודה חלשה - גיר רובוטי כפול מצמדים ומחשב הגיר, במיוחד כאשר נוסעים בעיקר בפקקים ובעיר.

חוץ מזה, רכב נוח מאוד, מרווח, חזק וחסכוני.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני יכול לתת לך השוואונת קטנה בין הרנו למאזדה, אך הניסיון שלי ברנו הוא מנסיעה קצרה של כחצי שעה-שעה.

אני נהגתי בגרנד קופה דיזל 2018 intense, המנוע סוחב יפה עם מומנט טוב, אולי לי לא הרגיש חזק מדי בהשוואה ל2.0 של המאזדה, אך המנוע סוחב ללא כל בעיה, ויחסית די שקט לדיזל,

הגיר היה לי די חלק האמת, אך לא יודע לגבי האמינות, אך לא מבין אם זה משהו שלא היה תקין ברכב שאני נהגתי בו, או שפשוט אין Hillhold, בחיפה זה די מעצבן, הרבה מתדרדר אחורה בעזיבת הברקס, אך לא כזה קריטי בעיני.

 

המאזדה הרגישה לי יותר נוחה ופחות מתרסקת בכביש, אהבתי את הכסא של הרנו די מרווח ונוח.

ההגה של הרנו, חצי חצי, הוא קל מאוד לתמרון בעיר, אך לא מספיק מדויק או כייפי.

בנהיגה הרכב לא מרגיש גדול כמו שהוא נראה מבחוץ, קטן וקליל לנהיגה.

לא התעמקתי יותר מדי בגדג'טים, אך מהבחינה הזו, לא חסר במה להתעסק, אהבתי את תאורת האווירה, והחלפת צורת לוח השעונים לפי מצב, נוחות, ספורט וכו..., למרות שהלוח שעונים של המאזדה הרבה יותר יפה בעיני,

עוד משהו נחמד, תא המטען נפתח אוטומטית בזיהוי הרגל מתחתיו.

 

לסיכום, די אהבתי את הרכב, והייתי מוכן לקנות אותו לעצמי אם הייתי מחפש רכב מרווח, נוח, עם בגאג' גדול וחסכוני, מה שכן, אני פחות מכיר את אמינות הגיר הרובוטי שנמצא שם.

פורסם

מה דעתכם על קיה סיד 2016 דיזל? טיפה מעל לתקציב (ניתן למצוא ב 55k) איך הרכב מבחינת בטיחות ואמינות?

פורסם

אם אתה מוצא אחת עם קילומטראז שפוי ובמצב שמור, סיד דיזל יכולה לסגור לך את רוב הפינות .

גם כאן הגיר הוא רובוטי כפול מצמדים, אבל נרשמו פחות תלונות עליו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...