Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

aviyefet

הסיפור המוזר עם הגיר - סקודה אוקטביה 2010

שימו לב! השרשור הזה בן 325 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

היי שלום לחברי הפורום,

 

ברשותי סקודה אוקטביה 1800 יד שניה שנת עליה לכביש 2010, מתוחזקת ומטופלת כראוי רק במורשה, אני חורש עליה כבר שנים...

לפתע לפני שבוע כבתה בעצירה ברמזור ולא התניעה, נדלקו נורות emc. הוזמן גרר, שהגיע לאחר שעות, התניע ללא בעיות והעלה לגרר.

במוסך, לא הבינו בהתחלה מה הבעיה, לאחר כמה שעות אובחן שיש צורך להחליף מוח גיר, עלות העבודה 8900, או 500 בלבד על הבדיקה.

התלבטתי, כי הרכב כבר עשה 230 אלף ק"מ, והמחירון שלו כבר נמוך. לבסוף קיבלתי החלטה כן להשקיע בטיפול.

הרכיב הוזמן, הגיע לאחר יום, הותקן ועדיין מתברר שיש בעיות. תחילה היועץ שירות אומר שיש בעיה במקודד, למחרת יגיעו המומחים ויבדקו.

בסוף עוד יום היועץ אומר שמתברר שיש בעיה נוספת ושיש להחליף גם קלאנצ'ים - עלות הטיפול הנוספת - 7500.

כאן כבר הבהרתי שאני מעוניין לבטל את כל העיסקה ולא מעוניין גם במוח גיר.

לאחר נסיונות שיכנוע מצד בעלי המוסך - ללא הצלחה - הסכימו להחזיר את הרכיבים המקוריים ולא לבצע את התיקון.

אך דורשים עלות של יותר מ1000 שקלים עבור הפירוק וההרכבה.

 

מה דעתכם? האם כל הסיפור בכלל אמין?

האם זה לא אחריות של המוסך לתת דיאגנוזה והצעת מחיר כוללת וסופית טרם הטיפול?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר הזה ידוע במחלות של קלאצ'ים ומוח, אבל אחרי 230 אלף אפשר להבין.

תעשה חיפוש קטן כאן בפורום לגבי DSG ותראה בעצמך,

סה"כ הטיפול זה 9000+7500 שק"ל, כלומר 16500 ??

 

לגבי פירוק והרכבה דיי הגיוני שיקחו את המחיר, זה מה שהיה לי פעם בפיאט שהלך הרובוט, פירקו ואמרו שזה או להחליף (10 אלף) או לשפץ או להחזיר הכל ולמכור ועלות הבדיקה פירוק והרכבה היתה דומה.

 

אל תשכח שיש עבודה אצלו גם בדיאגנוזטיקה שזה פירוק הגיר והחזרה למקום, זה זמן עבודה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לי זה נשמע כמו החלפת רכיבים, סתם, עד למציאת הרכיב התקול.

מציע לך ללכת למכון גירים מומלץ (כמו ספי למשל) או לרון

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם מוח הגיר הורכב לחינם ולא היה תקול אין להם זכות לגבות שקל על הפירוק וההרכבה שלו. אם מוח הגיר גם כן תקול ואתה החלטת שאתה לא רוצה לתקן אחרי שפרקו והרכיבו אז כן, אנשים עבדו ועל זה משלמים להם את מה שדורשים לפי שעתון על עבודה שכזו שאותה מגדיר היצרן. אתה מספיק מקצועי לומר בוודאות שמוח הגיר לא תקול בנוסף לקלאצים? האם התחייבו לך לפני שנגעו ברכב שמוח גיר בלבד ייפתור לחלוטין את התקלה?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לי זה מריח כמו שיטת מצליח.

זה רכב שבמוסך מורשה אמורים להכיר כבר את כל הבעיות והתקלות שלו.

לדעתי הם לא פגעו בפתרון, ומכיוון שהרכיב כבר הותקן אז הם אומרים שיש עוד תקלה.

אל תוותר בנושא. אתה לא צריך לשלם על חוסר מקצועיות.

אם היו אומרים מראש שייתכן שיהיה צורך גם במצמדים והם מנסים לחסוך את ההוצאה זה היה נראה אחרת.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סוף סיפור:

 

אחרי שלקחתי חזרה את הרכב בלי התיקונים, ושילמתי למוסך 1100 עבור הפירוק וההרכבה, גררתי אותו לספי מגירים אוטומטיים בצומת סגולה. הוא איבחן שיש בעיה במחשב גיר, הרכיב לי מחשב חלופי במצב טוב, וגבה ממני 3300 כולל מעמ בלבד. על מחשב חדש היה גובה 4680 כולל מעמ, אבל לא הצלחנו למצוא חדש.

שום בעיה עם מצמדים.

 

לסיכום מוסך מורשה (זני מורשה סקודה ירושלים) רצו: 8900 עבור החלפת מכטרוניק + 7500 עבור החלפת מצמדים = 16400.

מחירים מופקעים ובעיה גדולה באמינות.

לעומת עלות התיקון אצל ספי 3300.

 

לשיקולכם פעם הבאה שאתם חושבים לטפל אצל זני סקודה בירושלים. אני כבר לא אטפל שם יותר!

עריכה אחרונה על ידי aviyefet

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שמח לשמוע שזה נגמר כך.

תודה על העדכון

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ועכשיו מה שנותר לך זה:

1) לבדוק למשך 1000 או 2000 ק"מ לראות שהכל תקין

2) לחזור למוסך המורשה ולהסביר לו שהתקלה תוקנה במקום מקצועי והם בכלל לא היו בכיוון

3) לדרוש את ה 1100 שלך בחזרה.

4) להסביר טוב טוב שכעת לאחר שתוקנה התקלה, ברור לחלוטין שהדיאגנוסטיקה שלהם הייתה שגויה,

ואין שום סיבה שתשלם על משהו שהם לא עשו.

 

לדעתי אם תהיה צנוע ותגיש תביעה לבית משפט לתביעות קטנות של 1100 ש"ח בלבד .. בלי לנפח ל 15,000 ש"ח (כולל עוגמת נפש ורכש שכור לתקופה)

בקלות השופט מקבל את תביעתך

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיוני מוסכים מורשים לא טובים בטיפול ברכבים ישנים, בהם נדרשת יכולת אילתור כדי למצוא פתרון במחיר סביר יחסית לערכו של הרכב.


"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא קשור לרכב ישן - מחשב גיר זה חלק משמעותי - לא איזה סנסור שאולי הם לא מכירים.

אני בטוח שגם אם היתה את אותה התקלה ברכב חדש - הם עדיין לא היו מוצאים מה הבעיה....

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איזה מנוע יש אצלך?

על החלפת מוח גיר ברכב של ההורים שלי הצעת המחיר הייתה 7300 כולל עבודה ומע"מ ממוסך מורשה יבואן.

8900 זה עושק

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הקלות שמוסכים מורשים, ולא רק, מחליטים לפעול לפי שיטת 'מצליח' פשוט מקוממת. ממש ביזיון.

בבעיות גיר, תמיד כדאי לפנות למכון גירים ולהתרחק ממוסכים מורשים, שד''א גם הם שולחים את הגירים לתיקון באותו מכון גירים וגוזרים עליך קופון.

תכלס.. על כלום ושום דבר.

 

בנוסף למוסך רון המצויין ששמו הולך לפניו, יש גם את מוסך 'אלכס' בראשון. מקצועי מאוד.


Geschmacksmusterschutz

Jetta mk5 TDI 🤮

Golf MK3 TDI

פאפואס בלאט...

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה כל כך מעצבן שאתה מבקש אבחון לתקלה X, מוצאים רכיב בלוי שעלול להשפיע אבל לא בהכרח. שיטת מצליח, בקטע רע של חוסר מקצועיות פשוט - נחליף חלקים קשורים עד שנצליח והכל כמובן על חשבונך!


Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ועוד מהללים מורשים שהם הטובים ביותר לרכבים מהמותג שלהם. אבסורד שהפך לבדיחה או יותר נכון עצב שזה בסוף גם עלה בכסף למרות שלא היה צריך לעלות כלל.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש מורשים ויש מורשים, הבעיה בכל המותגים שהרמה של מוסכים ברשת היבואן לא אחידה. יש מוסכים מאד מקצועיים ויש כאלו שפחות. זאת תופעה שקיימת אצל כל היבואנים.

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk


Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 325 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...