Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2553 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עוקב תקופה אחרי השוק שלהם, הם מפורסמות וממש לא נמכרות במחיר הזה. תוריד תוסף לדפדפן שנקרא handz תוכל בדיוק לראות כמה זמן מפורסם כל רכב ומה היסטוריית המחירים, יש כאלו מפורסמות במחיר הנ"ל תקופה ארוכה. אחרי מיקוח סביר בהחלט שאחת תיכנס לך בתקציב.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היו לאחרונה כמה מדגם טיטניום שאני מעריך שנמכרו בסביבות 65K, אולי קצת פחות. אתה יכול לנסות להציע 65K לאלו שמפרסמים ב 70+, הרכבים האלה עומדים לפחות חודשיים בלוח אין לך מה להפסיד.

פורסם

תבדוק באוטוסנטר. יש להם שפע של הונדות למרות שהמחיר שכתבת דיי סביר.

 

אני רואה למשל שיש להם סיויק סדאן עם 37000 ק"מ. אל תתייחס למחיר באתר, בפועל שתהיה מול סוכן לדעתי תוכל להשיג מחיר טוב יותר:

 

https://www.autocenter.co.il/cars/%d7%9e%d7%a9%d7%a4%d7%97%d7%aa%d7%99/5d11b2e78b67b/

פורסם
תבדוק באוטוסנטר. יש להם שפע של הונדות למרות שהמחיר שכתבת דיי סביר.

 

אני רואה למשל שיש להם סיויק סדאן עם 37000 ק"מ. אל תתייחס למחיר באתר, בפועל שתהיה מול סוכן לדעתי תוכל להשיג מחיר טוב יותר:

 

https://www.autocenter.co.il/cars/%d7%9e%d7%a9%d7%a4%d7%97%d7%aa%d7%99/5d11b2e78b67b/

 

אני חושב שאני מוותר על ההונדה,

מנסה למצוא משהו אחר, חבל שגרמניות יש DSG ...

פורסם

אני מחזק את ההמלצה על הפורד, הרבה יותר רכב בכלום כסף... תבדוק שוב ביד 2, עולות טיטניום לפעמים, צבעים פגז ובכלל רכב שנראה טוב, מנוע 1.5 חזק ועם תוכנה חזק עוד יותר ההונדה עגלה מתה לידו

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם
אני מחזק את ההמלצה על הפורד, הרבה יותר רכב בכלום כסף... תבדוק שוב ביד 2, עולות טיטניום לפעמים, צבעים פגז ובכלל רכב שנראה טוב, מנוע 1.5 חזק ועם תוכנה חזק עוד יותר ההונדה עגלה מתה לידו

 

הייתי שמח אם ביד2 היה לפחות רכב 1 ..

יש שם בעיקר סטיישן או מודלים ישנים יותר עם הגיר הבעייתי

פורסם

ביקרתי היום באלבר,

נראה כמו עסקה טובה

פורד פוקוס 2016 דגם טרנד (לעצרי אין טיטניום) יד 00 ליסינג פרטי, סה''כ 18 אלף קמ !

הם מבקשים 58 אלף אחרי מיקוח

 

הרכב נראה בדיוק מה שאני מחפש, הזמנתי אותו לנתניה בכדי לראות את הרכב פיזית

 

מה אתם אומרים?

פורסם

החסרונות הם צפיפות קלה במושב האחורי (אבל לכיסא בטיחות אחד לא אמורה להיות בעיה), צריכת דלק לא אופטימלית (אבל גם לא קטסטרופלית), מולטימדיה בהתקנה מקומית לא איכותית במיוחד ושוק חלש.

 

מעבר לזה רכב מצוין. באמת (גילוי נאות: מחזיק אחת ידנית מלפני מתיחת הפנים).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
החסרונות הם צפיפות קלה במושב האחורי (אבל לכיסא בטיחות אחד לא אמורה להיות בעיה), צריכת דלק לא אופטימלית (אבל גם לא קטסטרופלית), מולטימדיה בהתקנה מקומית לא איכותית במיוחד ושוק חלש.

 

מעבר לזה רכב מצוין. באמת (גילוי נאות: מחזיק אחת ידנית מלפני מתיחת הפנים).

לדעתי הרכב לא מוערך מספיק.. בארץ לפחות

מבחינת מה שאני מחפש יש לו את כל ה״פיצ׳רים״ שרציתי וכמובן הכוח שיש לו.

מה שהכי חשוב זה אמינות ואני שמעתי רק דברים טובים - לאחי היה פוקוס ישנה יותר 0 תקלות וגם מונדאו 0 תקלות

 

מקווה שהרכב יהיה שמור כמו שהציגו לי אותו

פורסם

אתה תלך ותבדוק אותו מסודר בלי להאמין לאף אחד, הדגם מגלה אמינות טובה מרגע ההגעה שלו ואם חסר לך כח, שוב, אתה יכול לשים תוכנה..

 

עשית נסיעת מבחן ?

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

נשמע כמו פוטנציאל לעסקה טובה.

להתעקש לקחת לבדיקה מטעמך ולבצע נסיעת מבחן, כמו כן תבדוק שבוצע טיפול כל שנה למרות הק"מ הנמוך.

פורסם
אתה תלך ותבדוק אותו מסודר בלי להאמין לאף אחד, הדגם מגלה אמינות טובה מרגע ההגעה שלו ואם חסר לך כח, שוב, אתה יכול לשים תוכנה..

 

עשית נסיעת מבחן ?

 

אני מקווה שלא "יחסר" לי כח, לפני כן היה 308 עם המנוע טורבו 1.2 וזה היה מעל ומעבר בשבילי, למען ההתענינות, לשים תוכנה?

לגבי נסיעת מבחן, אעשה זאת ביום ראשון כאשר הרכב יגיע, אם לא ימצא חן בעיני מכל סיבה שהיא, אבטל את העסקה

 

 

נשמע כמו פוטנציאל לעסקה טובה.

להתעקש לקחת לבדיקה מטעמך ולבצע נסיעת מבחן, כמו כן תבדוק שבוצע טיפול כל שנה למרות הק"מ הנמוך.

 

לפני שביצעתי הזמנה ושמתי מקדמה, אמרתי לבחור שאקח את הרכב לבדיקה, לפיו היו שתי טיפולים, הרכב עלה לכביש בחודש 11 שנת 2016

לכן מבחינת טיפולים נראה שזה בסדר מאחר והטיפול השלישי אמור להיות בנובמבר - כשנה שלישית של הרכב

פורסם
אתה יכול לעדכן תוכנת ניהול מנוע שתעלה את ההספק ברכב, בפוקוס תקבל בערך 200 כ"ס ו 33 קג"מ.

ראיתי שנכנסה אחת פרטית:

https://www.yad2.co.il/s/c/p0q00z

 

העדכון הזה "חוקי" - האם הוא פוגע אכישהו במנוע?

 

דווקא נראת טוב הפרטית,

האם המחיר שאני קיבלתי אמור לעלות נורה אדומה? אני רואה שביד 2 אפילו גרסאות טרנד אפילו לא קרובות למחיר שאני קיבלתי..


×
×
  • תוכן חדש...