Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת - הונדה סיוויק האצ'בק 2016


AND1
שימו לב! השרשור הזה בן 1754 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן חברים

*לפני פגישה עם בחור שמוכר הונדה סיוויק האצ'בק 2016

הרכב עם 71 אלף ק''מ, יד ראשונה הייתה ליסינג פרטי עכשיו יד 2 פרטי. אני אהיה יד 3

 

המחיר שנקבע הוא 63 אלף ש''ח

 

השאלה שלי היא כזו, האם כדאי להמשיך לחפש משהו אחר או שזו בחירה טובה? (בהתחשב בידיים ובק"מ)

 

השימוש שלי הוא נורא פשוט

פעם בשבועיים נסיעה "גדולה" עד 20 ק''מ לכיוון

כיסא של תינוק (בעזרת השם)

 

*מאחר ואני לא נוסע הרבה, אני לא מחפש ריגושים יותר מדי, אך כן חשוב לי שהרכב יהיה מהיר יותר מהאיביזה שהייתה לי (1.4 2012) וחסכוני +- בדלק

 

האם זו עסקה טובה?

 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זאת עיסקה טובה בתנאי שהרכב יישאר אצלך המון שנים.

אם הכוונה למכור אחרי שנתיים, תהיה לך בעיה לקבל מחיר סביר ( בגלל כמות הידיים וכתם ליסינג ).

כמובן, גם בתנאי שהרכב טופל בזמן ולא עבר תאונות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת עיסקה טובה בתנאי שהרכב יישאר אצלך המון שנים.

אם הכוונה למכור אחרי שנתיים, תהיה לך בעיה לקבל מחיר סביר ( בגלל כמות הידיים וכתם ליסינג ).

כמובן, גם בתנאי שהרכב טופל בזמן ולא עבר תאונות.

 

הרכב יהיה אצלי לפחות 3 שנים, האם כדאי לחפש דיל אחר?

קשה למצוא רכב דומה (2016) עם נתונים דומים במחיר הזה, עד 2015 מוכרים ב-70/65 אלף ש''ח פשוט הזוי

שמתי לב שגם בשנים של עד 2015 אין בכלל אבזור ברכב, אחד מהפיצ'רים שאני הכי משתמש הוא בקרת השיוט וב-2016 הוסיפו אותו לכל הגימורים

זו אחת הסיבות להישאר על 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו אתה קונה יחסית בזול, בעוד 3 שנים תמכור גם בזול.

אם חוץ מכמות הידיים כל היתר בסדר, אפשר ללכת על זה .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו אתה קונה יחסית בזול, בעוד 3 שנים תמכור גם בזול.

אם חוץ מכמות הידיים כל היתר בסדר, אפשר ללכת על זה .

זהו, ככה חשבתי.. ירידת הערך לא יהיה משמעותית כך שאם אמכור בעוד 3 שנים פחות או יותר לא אפסיד הרבה

מןדה לך על העזרה אני אגש החופה לבדיקת הרכב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב מאכזב!

קיבלתי פעמיים כרכב חלופי, העיצוב, מנוע 1800 והתדמית של הונדה יצרו לי המון ציפיות והתאכזבתי מהביצועים הבינוניים שלו.

בנוסף לכך, איכות תא הנוסעים לא משהו: הגה פלסטיק לא נעים למגע, תפריטים מסובכים בעיצוב של משחק מחשב משנות השמונים והמולטימדיה המקומית היתה זוועתית.

 

אבל לזכות הסיביק עומדים כמובן האמינות ושמירה על הערך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ידני בא בחשבון ממליץ לך לבדוק את הגרסה הזו של ההאצבק. היא זריזה משמעותית מהאוטומטית (כמעט 2 שניות פחות ל100 קמ"ש) וגם מאוד חסכונית.

כמו כן הם גם נמכרות במחירים נמוכים יחסית לדגם האוטומטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב יהיה אצלי לפחות 3 שנים, האם כדאי לחפש דיל אחר?

קשה למצוא רכב דומה (2016) עם נתונים דומים במחיר הזה, עד 2015 מוכרים ב-70/65 אלף ש''ח פשוט הזוי

שמתי לב שגם בשנים של עד 2015 אין בכלל אבזור ברכב, אחד מהפיצ'רים שאני הכי משתמש הוא בקרת השיוט וב-2016 הוסיפו אותו לכל הגימורים

זו אחת הסיבות להישאר על 2016

בקרת שיוט יש כבר מדגמי 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ידני בא בחשבון ממליץ לך לבדוק את הגרסה הזו של ההאצבק. היא זריזה משמעותית מהאוטומטית (כמעט 2 שניות פחות ל100 קמ"ש) וגם מאוד חסכונית.

כמו כן הם גם נמכרות במחירים נמוכים יחסית לדגם האוטומטי.

יש לי ידנית כזו.

אני מאמין ומקווה שאתה טועה (בנוגע למחיר).

 

הביקוש לידניות גדול מההיצע. אני משער שככל שהרכב יותר ישן הפער בין האוטומטי לידני מצטמצם.

אף אחד לא קונה ידני כדי לרכוש בזול יותר. ידני קונה מי שמחפש ידני.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן חברים

*לפני פגישה עם בחור שמוכר הונדה סיוויק האצ'בק 2016

הרכב עם 71 אלף ק''מ, יד ראשונה הייתה ליסינג פרטי עכשיו יד 2 פרטי. אני אהיה יד 3

 

המחיר שנקבע הוא 63 אלף ש''ח

 

השאלה שלי היא כזו, האם כדאי להמשיך לחפש משהו אחר או שזו בחירה טובה? (בהתחשב בידיים ובק"מ)

 

השימוש שלי הוא נורא פשוט

פעם בשבועיים נסיעה "גדולה" עד 20 ק''מ לכיוון

כיסא של תינוק (בעזרת השם)

 

*מאחר ואני לא נוסע הרבה, אני לא מחפש ריגושים יותר מדי, אך כן חשוב לי שהרכב יהיה מהיר יותר מהאיביזה שהייתה לי (1.4 2012) וחסכוני +- בדלק

 

האם זו עסקה טובה?

 

תודה!

שני דברים מטרידים אותי בהצעה.

רכב 2016 כעת בידי יד שניה אחרי ליסינג.

 

אם הליסינג היה שלוש שנים אז מדובר במישהו שמוכר די מהר את הרכב. למה? אולי רכב בעייתי.

 

יש לי ידנית. אני לא חושב ששלי מהירה יותר מאיביזה 1.4. והאוטומטית עוד פחות.

 

כתב כאן מישהו שלהונדה תדמית של רכב מהיר יותר מהמציאות. זה נכון.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי ידנית כזו.

אני מאמין ומקווה שאתה טועה (בנוגע למחיר).

 

הביקוש לידניות גדול מההיצע. אני משער שככל שהרכב יותר ישן הפער בין האוטומטי לידני מצטמצם.

אף אחד לא קונה ידני כדי לרכוש בזול יותר. ידני קונה מי שמחפש ידני.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

אני עוקב תקופה אחרי השוק של הידניות, יש כאלה שלא נמכרות חודשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעדכן את כולם,

הלכתי לראות את הרכב, ואני יכול להגיד רק דבר אחד, כל כך רציתי הונדה כזו וממש התאכזבתי.

המושבים מאוד מאוד נמוכים (אני מטר 90 וזה פשוט הזוי) הרכב ממש לא "חזק" האיביזה שלי אכן הייתה יותר זריזה למרות ה85 כ"ס..

ובכללי הבחור שמוכר את הרכב כמובן "העלים" עיין על כל הליקויים כגון מכות חלודה על גג הרכב שזה משהו שאני לא מוכן לקחת גם אם מורידים סכום משמעותי

 

בקיצור, נקסט לרכב הבא..

אני לא יודע איזה רכב לרכוש, עברתי את יד 2 אלפי פעמים ואני לא מוצא משהו סביר עד סכום של 60 אלף ש''ח, אני מחפש משפחתי שיספיק (כרגע) לכיסא בטיחות אחד ושיהיה מספיק זריז על הכביש, כמובן יש מקום לרכב סימפתי.

חשבתי אולי גם על SX4 CROSSOVER? אבל במחיר מצאתי רק ידני ואני לא יודע אם הידני סחיר..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץר לך לבדוק את הפוקוס החדשה (החל משנת 2016) , מנוע טורבו זריז, תיבת הילוכים פלנטרית ללא בעיות כמו בדור הקודם. הרכב נמכר במחירים נמוכים בגלל התדמית שנשארה לו מהדגם הקודם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץר לך לבדוק את הפוקוס החדשה (החל משנת 2016) , מנוע טורבו זריז, תיבת הילוכים פלנטרית ללא בעיות כמו בדור הקודם. הרכב נמכר במחירים נמוכים בגלל התדמית שנשארה לו מהדגם הקודם.

 

אני מאוד מתחבר לרכבים של פורד, זו גם הייתה אחת הבחירות הראשונות שלי ביד 2 אך לא מצאתי כלום..

רק סטיישן מוצפת בכל האתר ואני לא אוהב את הסטיישנים, ראיתי 2016/2017 האצ'בק שנמכרים באיזור ה 70 אלף +

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1754 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...