Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לצערי גילתי נזילה ברדיאטור ברכב מסוג סובארו אימפרזה 2007.

הרכב עצמו עבר רק 120K ק"מ אז כנראה שמתחילות מחלות גיל.

הנזילה היא מהחיבור בין הפלסטיק לברזל.

תמונה

https://imgur.com/iyrBFKk

וידאו 1

https://imgur.com/WN7jQqB

וידאו 2

https://imgur.com/Qo7fejj

 

לדעתכם במקרה הזה כדאי לשפץ את הרדיאטור או להחליפו?

לפנות למסוך או למכון רדיאטורים?

פורסם

להחליף. תחפש רדיאטור של בשן הם בסדר גמור ועליהם יש את ההנחות הכדולות ביותר. אם אתה מהאיזור שלי אוכל לבדוק לך לפי הנחה שאני מקבל שזה קרוב ל 50 אחוז הנחה.

פורסם
להחליף. תחפש רדיאטור של בשן הם בסדר גמור ועליהם יש את ההנחות הכדולות ביותר. אם אתה מהאיזור שלי אוכל לבדוק לך לפי הנחה שאני מקבל שזה קרוב ל 50 אחוז הנחה.

 

אני מאזור חדרה.

מכיר מכון מומלץ?

פורסם

מחר חג אז ביום שני אבדוק לך מה עלות רדיאטור עם הנחה שלי ואעדכן פה. מה דגם המנוע ונפח? אוטומט/ידני?

אתה יכול גם להשאיר טלפון אפילו בפרטי וכך אוכל לעדכן אותך מיידית.

פורסם (נערך)
מחר חג אז ביום שני אבדוק לך מה עלות רדיאטור עם הנחה שלי ואעדכן פה. מה דגם המנוע ונפח? אוטומט/ידני?

אתה יכול גם להשאיר טלפון אפילו בפרטי וכך אוכל לעדכן אותך מיידית.

 

סובארו אימפרזה 2007 1.5 אוטומט.

שלחתי לך ה״פ.

 

לאיזו סדר גודל של עלות אני צריך לצפות?

עריכה אחרונה על ידי R'n'B
פורסם

חפש גם באתר של Auto365.co.il

יש להם מחירים טובים

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
סובארו אימפרזה 2007 1.5 אוטומט.

שלחתי לך ה״פ.

 

לאיזו סדר גודל של עלות אני צריך לצפות?

 

בין 400 ל 500 לא יותר..הנזילה היא מהדוד העליון. מחלה ידועה.

פורסם

אז בהמלצת חבר נסעתי למכון רדיאטורים שזיהו את הבעייה כדוד עליון סדוק.

פורק הרדיאטור, הוחלף הדוד העליון, בוצע שטיפה, על הדרך הוחלף גם הטורמוסטט.

בעל המקום המליץ לא להחליף את הרדיאטור כי מצבו טוב ואין סיבה להחליף.

לקחו לי על הכל 850 ש״ח. חלק אומרים שזה מחיר סביר חלק יקר.

פורסם

וואלק.... אתה שאלת כולם ענו לך להחליף, ואתה הלכת ותיקנת במחיר של רדיאטור חדש.

כאילו מה מה מה.....

רצית עצת מומחים ובסוף הלכת ועשית מה שנוח לבעל המוסך שאליו פנית.

בהצלחה.

 

Sent from...somewhere

פורסם (נערך)

אני גם לט מבין למה היתעסקת בתיקון...הרדיאטור ישן! בכל מיקרה כבר הספקתי לברר לך על רדיאטור. 500 שח כולל כבר את המעמ בפנים. זה רדיאטור של קויו. אני מקווה שהתיקון יחזיק אבל במידה וביום מן הימים תרצה אתה מוזמן לפנות אליי ואזמין לך חדש.

אצל מי תיקנת אגב?

עריכה אחרונה על ידי מאור30
פורסם

למה החליף תרמוסטט?

בטח גם שם חליפי זול, חבל.

 

אני מכיר מקום שמשפץ רדיאטורים ברמה טובה אבל אישית הייתי שם רדיאטור חדש.

פורסם
וואלק.... אתה שאלת כולם ענו לך להחליף, ואתה הלכת ותיקנת במחיר של רדיאטור חדש.

כאילו מה מה מה.....

רצית עצת מומחים ובסוף הלכת ועשית מה שנוח לבעל המוסך שאליו פנית.

בהצלחה.

 

Sent from...somewhere

 

אני לא מבין מה אתה קופץ עליו, אנשים זורקים פה מחירים של רדיאטור 400-500 שקל, שוכחים להוסיף עבודה שזה בין 200 ל300 שקל, כבר לפחות 700-800 שקל. החליפו לו גם תרמוסטט על הדרך - עוד 250 שקל. מחיר סביר.

אני החלפתי את הרדיאטור של האימפרזה שלי (מנוע 2000) במורשה ב1000 שקל בלי עבודה

פורסם
אני גם לט מבין למה היתעסקת בתיקון...הרדיאטור ישן! בכל מיקרה כבר הספקתי לברר לך על רדיאטור. 500 שח כולל כבר את המעמ בפנים. זה רדיאטור של קויו. אני מקווה שהתיקון יחזיק אבל במידה וביום מן הימים תרצה אתה מוזמן לפנות אליי ואזמין לך חדש.

אצל מי תיקנת אגב?

 

דווקא חיכיתי שתגיב בפרטי ותפנה לבעל מקצוע שלך.

בסוף בגלל שיקולים של זמינות מיידית של הרכב, איבוד יום עבודה כפול הלכתי עם ההמלצה של חבר.

 

נכון לעכשיו אני מעדיף את הסטאפ הנוכחי של רדיאטור מקורי שעשה 120 אלף ק״מ על פני רדיאטור סיני עם 3 חודשי אחריות.

 

וכל הזורקים באוויר רדיאטור ב400 ש״ח תבדקו טוב טוב מה שמים לכם ברכב. כל מקום שביררתי דיבר איתי על מחיר כפול. לא יודע אולי חדרה זה הת״א של הרידיאטורים :roll:.

 

ומי ששאל הטרמוסטט הוא יפני.

 

תודה לכולם.

פורסם

מבין את עניין הזמינות...בהחלט שיקול של הרגע ולפעמים אתה צודק..אין ברירה כי צריכים את הרכב. לגיטימי. המחיר הכפול שדיברו איתך עליו זה עדיין אותו רדיאטור של של קויו שאותם מביאים בשן רק בלי ההנחה כלומר את ההנחה גוזר בעל העסק בחנות החלפים ואתה משלם כמעט מלא. המחיר שאני נקבתי הוא לאחר הנחה של כ 50 אחוז.

×
×
  • תוכן חדש...