Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

 

אני מתלבט לגבי רכישת רכב פגו 206 טורבו דיזל שנתונים 2016/7, או דאציה סאנדרו סטאפוואי דיזל.

 

אם אפשר המלצות לגבי הרכישה? מה עדיף? מה יותר אמין?

 

תודה רבה לעונים

פורסם

הפיגו תהיה בטיחותית יותר, איכותית יותר, לדעתי בעלת מראה עדיף.

המנוע דיזל של דאציה זריז והאמת רמת הבידוד טובה ממה שציפיתי. את הדיזל של פיגו לא יצא לי לנסות.

 

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש לי כזה (02.2016), בינתיים 44,000KM בערך. רוב הנסיעות קצרות בחיפה (7-8 ק'מ לעתים קצרות יותר) ומדי פעם בין עירוני. צריכה ממוצעת כמעט 20 ק'מ לליטר. הרכב נוח, מהנה *מאד* לנהיגה, ללא בעיות מיוחדות (טפול שנתי וזהו).

פורסם

בכמה?

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ברשותי פיג'ו 208 2017 (בת שנתיים), דיזל.

מאוד חסכונית (22.7-21.7 קמ לליטר!), רק שרוב הנסיעות שלי בין עירוניות. עם זאת גם כשיש נסיעות עירוניות זה יורד לכיוון 20 קמ לליטר.

כמובן, כמו שכולם אומרים, היא נוחה מאוד (גם מעצם הישיבה, וגם מבחינת התנהגות מנוע).

 

מודה, שהיום, אחרי 65000 קמ (נוסע הרבה), ועם שנה לקראת תום האחריות, צצות לי מחשבות לגבי החלפת הרכב.

 

האם אגדת חוסר האמינות של פיג'ו היא אמת?

לאחרונה מצאתי את עצמי מחליף (במסגרת האחריות), את מיכל האוראה בעקבות תקלה. איך? מאיפה זה בא?

גם החלפתי (לא ממש יודע למה זה הפריע לי, אל בעקבות רעשים בנסיעה איטית) את הבולמים הקידמיים (זה לא היה באחריות, כי האחריות היתה עד 60000 קמ).

מה דעתכם?

האם הרכב אמין בד"כ?

האם במקרה "נפלתי על לימון"?

 

 

בלי ספקות האמינות שצצו, אני מאוד אוהב את הרכב. כמובן, שאין לי איך להשוות אותו לרכבים אחרים, אך מהנה מאוד, ו"בול" בגודל הנכון.

פורסם (נערך)

לימון?בגלל החלפת מיכל אוראה?,באמת? אחרי שישים וחמש אלף ק"מ..

 

את הבולמים לא היית צריך בכלל להחליף ,אין קשר בין רעשים בנסיעה איטית לבולמים{במיוחד שעברו רק 60000ק"מ}.

 

כדי לקבל אמת מידה תסתכל למשל בפורום הטכני על תקלה סדרתית במערכת המיזוג של המאזדה 2 דור אחרון.

 

תהנה מהרכב.

עריכה אחרונה על ידי Ron.P
פורסם

יש כשל ידוע במיכל האוריאה, כך שזאת לא אינדיקציה.

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)

מק, זה לא הרכב הכי אמין בעולם אבל בטח לא לימון. למעט בעיית האוריאה מה שהיה לך נקרא בלאי "טבעי".

 

אם היית קורא פה היית יודע שמיכל האוריאה זו בעיה סדרתית כללית.

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=5678349

 

ולגבי הרעשים : תופעה ידועה בדיזליות. זה מחזיק בין 70-100 קמ לפני שמתחיל לקשקש. זה לא בולמים. תבדוק בקבלה.סיכוי סביר שזה תושבות . (לא שזה משנה, הן לא ממש זולות. פייר,

לא ידעתי שיש בכלל אחריות מוגבלת על תושבות.)

ניחוש שלי:הם משתפים את החלקים האלה ממנועי הבנזין . רק שהדיזל יותר כבד.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

לפותח השרשור. ביצעתי על הרכב נסיעת מבחן קצרה. הרגיש נהדר, והרכב ממש כיפי לנהיגה.

 

ברשותי פיג'ו 208 2017 (בת שנתיים), דיזל.

מאוד חסכונית (22.7-21.7 קמ לליטר!), רק שרוב הנסיעות שלי בין עירוניות. עם זאת גם כשיש נסיעות עירוניות זה יורד לכיוון 20 קמ לליטר.

כמובן, כמו שכולם אומרים, היא נוחה מאוד (גם מעצם הישיבה, וגם מבחינת התנהגות מנוע).

 

מודה, שהיום, אחרי 65000 קמ (נוסע הרבה), ועם שנה לקראת תום האחריות, צצות לי מחשבות לגבי החלפת הרכב.

 

האם אגדת חוסר האמינות של פיג'ו היא אמת?

לאחרונה מצאתי את עצמי מחליף (במסגרת האחריות), את מיכל האוראה בעקבות תקלה. איך? מאיפה זה בא?

גם החלפתי (לא ממש יודע למה זה הפריע לי, אל בעקבות רעשים בנסיעה איטית) את הבולמים הקידמיים (זה לא היה באחריות, כי האחריות היתה עד 60000 קמ).

מה דעתכם?

האם הרכב אמין בד"כ?

האם במקרה "נפלתי על לימון"?

 

 

בלי ספקות האמינות שצצו, אני מאוד אוהב את הרכב. כמובן, שאין לי איך להשוות אותו לרכבים אחרים, אך מהנה מאוד, ו"בול" בגודל הנכון.

 

אי אפשר לדעת מה יוליד יום. מה שכן מבחינת קניה של רכב צרפתי אתה "באזור הבטוח", קנית דיזל ידני. צרפתים יודעים לייצר דיזל ידני טוב ואמין.

לא הייתי ממהר להחליף את הרכב בטח בק"מ הזה שהמנוע בקושי התחיל להיפתח. מקווה שהבעיה שהייתה לך במיכל האוריאה לא תחזור. לגבי הבולמים גם נשמע לי מוזר מאוד מאוד, לא בטוח שהם היו תקולים.

בכל מקרה זה נושא לשרשור אחר.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

לכל אלו שהגיבו להגיגיי: תודה.

אני באמת אוהב את הנסיעה ברכב. הוא נוח, בהיותו קטן, חזק וחסכוני.

אני שמח שאני יכול להירגע בשקט.

ומה מסתבר? הילוכים, לא רק שזה לא רע, זה דווקא טוב... רוב נהגי הארץ טועים...

פורסם

במה הם טועים?

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...