Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

קראתי כמה שרשורים וכמה כתבות על כדאיות ליסינג פרטי.

כמעט בכל הדיונים ההשוואה היא בין רכישת רכב חדש לליסינג פרטי ועולות הצעות שעדיף משומש צעיר (בן כ 3).

 

אני כרגע רוצה להחליף את הרכב שברשותי (טוסון 2008 ) מהסיבות הבאות:

רצון לעבור לרכב חדש יותר

צריכת דלק

 

הצרכים הם:

להישאר עם רכב גבוה (התרגלנו לטוב)

עושים כ 15k km בשנה

5-7 מקומות (משפחה של 5, בוסטר ומושב בטיחות)

 

התקציב כמו שבנושא - באזור ה 45 - לא מאפשר לעלות הרבה בשנתון עם הצרכים הנ"ל... סביבות 2011-2013 תלוי בדגם (סקודה ייטי למשל - אבל לא עדיפה מבחינת נראות ולאישה זה חשוב; אחרות מיצרנים פחות אמינים סטייל "צרפתיות לא לגעת")

 

האפשרות של ליסינג פרטי קוסמת בעיקר מהיכולת בהון עצמי נמוך ועלות חודשית סבירה (חשבתי דווקא להגדיל מקדמה לטובת חודשי נמוך יותר) לנסוע ברכב חדש לחלוטין וחוסר הצורך להתמודד עם מכירה וקנייה פרטי (משהו שתמיד מעיק עלי).

מבחינה כלכלית לא ממש הצלחתי להגיע לתחשיב שמסייע בהחלטה.

 

אשמח לשמוע קצת דעות או חישובים (ובטח המלצות לדגמים מומלצים).

 

תודה

פורסם

בליסינג הפרטי - מרבית, אם לא כל, הסכום יימחק אחרי 3 שנים.

זה די דומה לירידת הערך שרכב חדש ייספוג.

 

לעומת זאת. רכב בן 6 שעולה היום 45 אלף, יעלה עוד 3 שנים נגיד 25 אלף.

לכן "הפסדת" רק 20 אלף.

 

חלק מה-25 הנותרים יילך על תיקונים ובלאי שלא יהיה ברכב חדש (צמיגים, תקלה או שתיים)- אז נוריד 5 אלף.

 

יצא ששילמת פחות. אבל! יש לך רכב ישן יותר (משמעותית אפילו) על כל המשתמע מכך.

מצד שני, אחרי 3 שנים, אתה יכול להמשיך להשתמש ברכב. בליסינג לא.

 

ליסינג פרטי מתאים למי שרוצה רק רכב חדש, מתכוון להחליף אותו כל 3 שנים ומוכן לשלם פרמייה קטנה על הנוחות.

כמו שקראת זה בהכרח יקר יותר ממשומש בן 3. אבל גם רכב חדש מהחברה יקר יותר ממשומש בן 3.

 

לגבי היטיי - אם אתה קונה DSG - קח בחשבון שתיתכן עלות של חלפת מצמדים ו/או מכטרוניק בסכום שיחד יכול להגיע למעל 5-6 אלף במוסך חיצוני.

 

פרקטית - אני הייתי מתחיל לנסות לאתר דגם שמתאים לי בתקציב.

פורסם
ליסינג פרטי מתאים למי שרוצה רק רכב חדש, מתכוון להחליף אותו כל 3 שנים ומוכן לשלם פרמייה קטנה על הנוחות.

.

 

תודה. זה מיצוי טוב וחשוב עבורי... תכלס זו הנקודה עליה אני צריך לחשוב הכי הרבה.

 

יש המלצות לגבי דגמים רלוונטיים?

×
×
  • תוכן חדש...