Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

כשאני מכניס מפתח לסוויץ' לפעמים זה נכנס חלק ובקלות ולפעמים עליי להפעיל מעט כוח.

מה מומלץ לעשות כדי שיכנס חלק?איזה בעל מקצוע מטפל בזה?

תודה

פורסם

אם קשה לך להכניס את המפתח לסוויץ' כנראה שהמפתח קיבל מכה שמתבטאת בדרך כלל ב 2 צורות:

 

1. עיקום של המפתח [פחות סביר]

2. בקצה המפתח נוצרה "פטריה" או עיוות קל שמקשה על המפתח להיכנס, בדרך כלל שיוף עדין עם פצירה של ציפורניים פותר את הבעיה.

 

אם המפתח נכנס וקשה לך לסובב אותו, סביר להניח שזה בגלל שההגה ננעל, תזיז אותו טיפה ימינה\שמאלה בעדינות תוך כדי סיבוב המפתח והבעיה תיפתר.

פורסם

קודם כל תודה על התשובות.

מדובר ברנו קליאו.גם הרזרבי זה קורה.

נגיד 80 אחוז מהפעמים נכנס ילק ו20 אחוז צריך לדחוף יותר חזק.

ולגבי הסיבוב.תמיד מסתובב חלק.

פורסם

רסס על להב המפתח מעט WD40 ונגב אותו מעט כך שישאר רק קצת לח

ונסה להכניסו ולהוציאו מהמתג (סויץ').

בכך תבצע שימון עדין של הלשוניות הפנימיות שבמתג.

בברכה - רפי לין

פורסם

בדוק שהמפתח ישר , אם לא בעדינות ובעזרת פטיש פלסטיק ישר אותו .

בעזרת שופין עדין תעבור עליו בקצה .

תעבור עליו עם עיפרון . הגרפיט שבו טוב לשימון יבש של המפתח .

×
×
  • תוכן חדש...