Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל היא יובאה



יש כמה - ממש בודדים

 

בעקרון ההבדל במנוע הוא הזרקת דלק רב נקודתית

 

חוץ מזה - מדובר בעיקר בהבדלים בגימור ובחוזק מכלליםכ-כמו מוטות יצוב עבים יותר,צמיגים רחבים וחישוקי מגנזיום

כיסאות "ספורט" של רקארו אם אני לא טועה

מיכל דלק שונה-

מראות חשמליות מחוממות

פנסי ערפל

 

ועוד כמה....

 

פורסם

גם 4X4 לא יובאה לישראל...

מדי פעם יש שמועות על אחת כזו למכירה אבל תמיד הסתבר שזה לא מדוייק.

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

 

עם 270000 ק"מ (ועוד בצרפתיה ועוד עם BX רחמנה לצלן) הוא צריך לחשוב כמה הוא מוכן לשלם לקונה כדי שיקנה את הרכב ממנו :smile:

אלו שטויות במיץ ,אני גם בעל בי אקס והקילומטרז' אצלי היום עומד על 295! ואין שום סימנים לאיבוד קומפרסייה או גסיסה כל שהיא והמנוע עובד כמו שעון!

 

נכון ,החיסרון המובהק בבי אקס הוא המערכת ההידראולית ,אבל חוץ מזה אם אתם לא מכירים ויודעים אל תכתבו.

פורסם

כמה שזה אולי ישמע מוזר(אולי)

מרגע שמצאתי מוסכניק מתמחה במערכת ההידראולית-אין לי בעיות באיזור כבר 5 שנים

(מה שמזכיר לי שהגיע הזמן להחליף את התמנון:???:)

פורסם
האמת היא שמר, שדיברתי עם אדם מת"א לפני כמה ימים ויש לו BX 1.9 יד ראשונה(!) שנת 92 - הוא מבקש בעבורה 9.5K ולא אכפת לו מה המחירון.

 

אלעד.

 

זה המחירון שלה.:idea:

 

בעייה נפוצה נוספת היא המחלה של מנוע ה-XU , באשר הוא - סדק בבלוק.

בין אם מקורוזיה ובין אם מסגירה לא נכונה של ראש המנוע. סדקים הם דבר נפוץ מאוד בבלוק הזה.

פורסם

המנוע שלי הוא לא XU, הוא B2C (כתבתי נכון?), וכמו ש ASHER כתב; הוא עובד מצויין ואין לו שום סימני חולשה מלבד שסתומים קצת מרעישים.

 

אייל; מי זה המוסכניק שמתמחה בהידראוליקה? אולי הוא יעזור לי לפתור את בעיית ה SSSSSS של המערכת שלי?

 

אלעד.

בריאות לכולם!

פורסם

חמודי תלמד

המנוע שלך הוא ממשפחת מנועי הXU כמו ה105 305 405 וכו...

הסדרה/משפחה היותר מודרנית היא TU ב307 406 קסנטיה 206וכו...

B2C הוא תת דגם שמתאר שינויים שוליים כמו מבנה קרטר שמן ותושבות למכלולי מנוע

 

אגב דגם זה עם 94 סוסים נקרא רישמית B2C (XU52C

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
ובכל זאת, מי זה המוסכניק שמתמחה בהידראוליקה????

אם תרצה להרחיק עד ירושלים?

רח' בעלי המלאכה 2 תלפיות

מוסך רנדן

הבחור שמו רן

02-6780790

 

ורק את רן.

פורסם

אני מציע לך שתדבר איתו מראש



המוסך מלא בד"כ ולא נעים להגיע ולראות שאין מקום

 

בכל מקרה אם לא עשית עד עכשיו

תתכונן

ל

2 קורקטורים

4 בומבות

תמנון אחד

הח' גומיות אטימה במחלק הגה הכח ובבומבה המרכזית

ניקוי המיכל המרכזי והפילטר שלו

ניקוי הארנק...

 

×
×
  • תוכן חדש...