Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מים ברדיאטור נגמרים מהר - לא התגלתה נזילה - מזדה 3 2010


Dj Nitrous
שימו לב! השרשור הזה בן 2014 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם



 

ברשותי

מאזדה 3

2010 והמים נגמרים בראדיאטור בדגש על שימוש



במזגן על חום

לא התגלתה נזילה מהאוטו

 

תודה לכל העוזרים

פתחת פקק מכסה שמן לראות צבע שמן? מומלץ בדרך כלל לבדוק נזילות מצינורות מים וכו'. בדיקת קומפרסיה ולחץ הפוך דרך הצילינדרים.

 

Sent from my SM-G610F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק שמן גיר ושמן מנוע.

רדיאטור עשוי להיפרץ מה שיעביר נוזל קירור לגיר. במידה וזה מה שקרה הנוזל יהיה בצבע ורוד אפור. נוזל גיר אמור להיות שקוף ובין צבע אדום לסגול. במידה וזה מה שקרה אז בגיר

רובוטי זה לרוב לא בר תיקון עקב הרס בכל מכלולי הגיר כולל קריעת ופירור גומיות ושסתומים. במידה והגיר פלנטרי אז ניתן לעתים לשטוף את זה (פתיחת הגיר כולל מאגר השמן ושטיפה באמצעות שמן חדש) תלוי כמב נסעת וכמה חמורה הבעיה.

 

כנ"ל לגבי שמן מנוע. עם נהרס אטם ראש מנוע מים עלולים לזלוג למנוע. אני לא מכיר פיתרון אבל אני מניח שאם לא נגרם נזק למנוע אז זה יסתכם בשטיפה והחלפת אטם ראש.

 

בהצלחה. ובוא נקווה שזה באמת סדק קטן....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך גם להרים את שטיחי הרצפה שלהנהג והנוסע לידו ולראות אם יש שם רטיבות

הנובעת מנזילת רדיאטור החימום הפנימי.

בברכה - רפי לין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במאזדה 3 דור ראשון היתה מחלה של קולר שמן גיר שנפרץ והתערבבות של שמן גיר+נוזל קירור הרסה את הגיר.

כאן מדובר במאזדה דור 2 או 3 (ב 2009 היו 2 צורות) ולדעתי,נדרשת בדיקת לחץ במערכת הקירור שתסביר בדיוק להיכן בורח הנוזל (אצלי ב I30,פלאנץ מים שיושב מאחורי המנוע גרם לאותו דבר אחד לאחד אבל כמובן שיתכן שהרדיאטור/משאבת המים/טרמוסטט/אחר הם הבעיה.

כמובן שהתאם למה שכתב גם רפי לין,יש להוריד את השטיחים הקדמיים כדי לוודא,שבבדיקת הלחץ לא רואים סימני נזילה על אחד מהם דבר,שיצביע על רדיאטור פנימי שהלך לעולמו.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנס לכל מוסך או מכון רדיאטורים ובקש שיבצעו בדיקה בלחץ למערכת הקירור עם דגש על שעוני הלחץ ולא סתם מקומפרסור ואקדח אויר וושיחפשו את הנזילה במקביל אני בטוח שיימצאו. אתה מתאר מצב של נזילה וודאית ולא קטנה בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2014 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...