Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התבקשתי להכין לנגד שיצא לפנסיה סרטון פרידה, שמורכב מתמונות שלו רצות עם אפקטים בין תמונה לתמונה, מוזיקה ברקע ובין לבין נדרש לשלב סרטוני וידאו שבהם בני המשפחה מברכים אותו. אם יש אופציה להוסיף כיתוב רץ לפני\בסוף המצגת זה בונוס.

התקנתי מלא תוכנות שמצאתי דרך גוגל ואתרים שונים, חלקם הגדול דורש תשלום לפני שימוש אז גם אין לי דרך לבדוק מה האופציות שיש לו להציע, אלה שעבדו לי טוב לא הייתה אפשרות להוסיף סרטונים בנוסף לתמונות אז זה לא רלוונטי לי..

אם מישהו עשה דבר כזה בעבר ויכול לתת הכוונה אני אשמח :)

פורסם

סרטים לידידה, מצגת לנגד... אתה חייב ללמוד להגיד לא, בנאדם.

באשר למצגת, אין לי רעיון מעבר לפאוורפוינט של מייקרוסופט.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אני מת על המנטליות הישראלית שמ2 משפטים הם מגיעים למסקנות של כל הסיפור מאחורי הקלעים :)

הידידה - רצון אישי שלי נטו לנסות לעזור לה, ואולי היא באמת לא סתם ידידה ופשוט לא ראיתי לנכון לפרט מה היא בשבילי?

המצגת - אחרי מה שהבחור שעבורו המצגת עשה בשבילי, אני מוכן לעשות לו 50 מצגות אם יהיה צריך, כרגע אני היחידי בבסיס שיודע להתעסק עם מחשב לדברים האלה אז זה "נפל עלי"

לא רואה סיבה מוצדקת להסביר את עצמי אבל החלטתי בכל זאת.

בכל מקרה, פאוור פויינט זה מינימליסטי מדי ולא נח לדברים האלה.

פורסם (נערך)

1. עורך וידאו ביוטיוב, מוריד את התוצאה דרך youtube-dl

2. קונה מק ועושה הכול ב-iMovie

3. בודק מה אפשר לעשות כיום ב-window movie maker או איך שלא קוראים לו עכשיו

4. מתקין את hit film express החינמי ובודק מה הוא יכול לעשות

5. בודק ביוטיוב אילו אופציות חינמיות נוספות יש

6. עורך הכול ידנית עם ffmpeg ;-)

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אשמח להסבר על אופציה 1... צריך להירשם אני מבין?

מובי מייקר מת.. ניסיתי לחפש משהו איתו..

4 אבדוק..

6, עד כמה זה ידני?

ותודה !

 

Spire - אם זה היה בהומור אז תנסה לשדר הומור... בכתב מרחוק מבלי להכיר אחד את השני קצת קשה.. :)

 

תודה לכולם על העזרה.

פורסם

ליוטיוב צריך להירשם, דרך אותו חשבון גוגל/ג'ימייל שכבר יש לך.

יש עוד עורכים חינמיים מלבד hit film, חפש ביוטיוב ביקורות free video editor וכיו"ב.

קח בחשבון שלא משנה מה תעשה, עריכת וידאו + מצגת זאת עבודת נמלים שלרוב דורשת קפיצה בין תוכנות בלי קשר לסכום ששילמת עליהן.

Ffmpeg זה כלי ידני לגמרי שרק משוגע יערוך איתו מצגת (התוכנות מפעילות אותו למעשה, מאחורי הקלעים)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אשתי התעסקה בזה בעבר.

תוכנת פרימייר של אדובי. תוכנה שעלתה לנו כסף, אבל ראיתי שיש ברשת הורדות חימניות.

לדעתי זה תוכנה מסובכת, אבל היא מוציאה תוצאות יפות מאוד.

 

או לחילופין תוכל לפנות לבעל מקצוע שיעשה לך כזה דבר. המחיר נע בין 80-120 שח לדקת מצגת.

מצגת של 5 דקות זו לא פשיטת רגל.

פורסם

בצעתי דבר כזה עם PP, ועבד סביר מאוד, והיא גם לא מסובכת מדי ליצירה חד פעמית.

הקושי היחידי היה בהמרת המצגת לסרטון, אבל אם אפשר להציג כקובץ מצגת (PPSX) לא אמורה להיות בעיה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתה לא צריך יותר מפאוורפוינט בשביל זה. אפשר לייצא גם קובץ ווידאו wmv מזה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני כרגע במצב דומה,

מכין מצגת שתכלול המון תמונות / קטעי וידאו + קטעי שמע + מוסיקה מלווה + כתוביות

עושה את הכל עם windows movie maker

לא מבין למה אמרת שהוא מת.

הורדתי אותו לפני כשנה מהאתר של מיקרוסופט.

הוא חינמי ויש לו את כל האפשרויות האלו - כך בחשבון - המוווווון שעות עבודה

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

×
×
  • תוכן חדש...