Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה על השיתוף...אכן יש שם דברים מעניינים במחירים טובים.

now: Honda Jazz 2011 1339 i-vtec 99 HP CVT

 

past: Honda Jazz 2009 1339 i-vtec 100 HP manual

opel corsa C 2001 EcoTec 75HP manual

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?667597-%D7%94%D7%90%D7%9D-%D7%94%D7%99%D7%99%D7%AA%D7%9D-%D7%9E%D7%A6%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%90%D7%AA%D7%A8-%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%9B%D7%91%D7%93-%D7%98%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%94%D7%99%D7%99%D7%AA%D7%94-%D7%9C%D7%94%D7%9D-%D7%91%D7%94%D7%A6%D7%92%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8

 

 

אני רק אניח את זה כאן... ואציין שכרגע באתר עדיין יש הרבה מוצרים עם משלוח חינם .. אבל מחייב בסוף עוד 19 ש"ח.

אם מבצע ההזמנה לא שם לב, אז אין לקיחת אחריות של החנות אלא רק אפשרות לבטל את העסקה לגמרי.

 

עדיין , המוצרים זולים יותר ממקומות אחרים, אבל הטעייה גרמה לי לקנייה מהירה יחסית של מוצר אחד

מבלי להתחשב בכך שאם משלמים כבר משלוח אז עדיף לרכז מספר מוצרים ולא רק אחד.

×
×
  • תוכן חדש...