Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2745 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,נכנסתי במישהו ברוורס במהירות נמוכה מאוד אפילו,הרכב שלו הוא סיטרואן C4 לא חדשה,הקטע שכנראה אחרי הפגיעה הטמבון שלו נתפס ברכב שלי וכשניסיתי לזוז האוטו התחיל למשוך את הטמבון קדימה

בכל מקרה,אחרי בירור עם הביטוח בתור נהג צעיר וחדש הבנתי שככה או ככה אני יוצא פה ב2200 השתתפות עצמית בביטוח בערך.

כמה אתם מעריכים נזק כזה אצל פחח? כמובן שיש סיכוי שהכנף פגועה גם,שאלה אחרונה יש סיכוי לפגיעת מנוע? מהירות נמוכה מאוד מזכיר שוב רוב הנזק נעשה כתוצאה ממשיכה של הטמבון שלו בגלל שהרכבים שלנו נתפסו אחד בשני.

תודה רבה ושבת שלום .

 

43908214.jpg"]43908214.jpg[/url]

פורסם

כנראה שהפגיעה טיפה יותר עמוקה.

 

מעניין מה הנזק אצלך. כיוון שממילא תשלם השתתפות עצמית מומלץ לתקן גם אותו (בהנחה שיש לך ביטוח מקיף).

 

פגיעות מסוג זה, עם תמחור של תיקון בכיסוי הביטוח, יכול להגיע למעל 10K ש"ח לשתי המכוניות.

 

בכל מקרה, כיון שאתה אשם, הנפגע יצטרך להגיש הצעת מחיר לתיקון, ואם מופעל ביטוח - דוח שמאי, ואז קבל את ההחלטה המתאימה לך. אם לך יש נזק משמעותי הבחירה תהיה קלה מאד - הפעלת הביטוח ותשלום השתתפות עצמית.

 

תביא בחשבון שחוץ מההשתתפות העצמית תשלם גם אבדן הנחת העדר תביעות בשנים הקרובות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
כנראה שהפגיעה טיפה יותר עמוקה.

 

מעניין מה הנזק אצלך. כיוון שממילא תשלם השתתפות עצמית מומלץ לתקן גם אותו (בהנחה שיש לך ביטוח מקיף).

 

פגיעות מסוג זה, עם תמחור של תיקון בכיסוי הביטוח, יכול להגיע למעל 10K ש"ח לשתי המכוניות.

 

בכל מקרה, כיון שאתה אשם, הנפגע יצטרך להגיש הצעת מחיר לתיקון, ואם מופעל ביטוח - דוח שמאי, ואז קבל את ההחלטה המתאימה לך. אם לך יש נזק משמעותי הבחירה תהיה קלה מאד - הפעלת הביטוח ותשלום השתתפות עצמית.

 

תביא בחשבון שחוץ מההשתתפות העצמית תשלם גם אבדן הנחת העדר תביעות בשנים הקרובות.

קודם כל אני מודה לך מאוד,אני מצרף תמונה של הרכב הפוגע חשוב שתבין את הסיטואציה,הרכב שלי משך את הטמבון שלו אחרי המכה,הנזק שלי נראה מינורי נראה שהפלסטיק פשוט יצא מהמקום ואפשר אין להכניס אותו דיי בקלות במוסך כי הוא אפילו לא איבד חלק ואין כניסה או קימור מסויים,זה נראה כמו נזק מעבר לטמבון גם הכנף נכנסת פה?

הבן אדם השתמש המכר שלו שהוא פחח והוא העריך את הנזק בכ2000 שקלים לא כולל אופציה של פגיעת מנוע.

זה נראה סביר 2000?

יש לי צד ג אבל זה לא רלוונטי כי נראה שאין לי סיבה באמת להפעיל ביטוח כרגע אלא לסגור ב42792346.jpeg"]42792346.jpeg[/url]ינינו,פשוט אני יודע שאם מדובר פה רק בטמבון בלי כנף אז אין סיכוי שזה מגיע לסכום הזה,אני רוצה לצאת הוגן אבל לא פרייאר...הקלפים בידיים שלו בסופו של דבר .

פורסם

וידאת שאצלך אין נזק יותר עמוק שבירת קליפסים, נזק לחלק הפנימי של הפגוש ואולי גם בפח?

 

ההבנה שלי בפחחות היא אפס. ההתמצאות שלי מוגבלת לניסיון האישי (היתה לי מכונית שבה הפגוש האחורי הוחלף 4 פעמים וגם לאחת המכוניות שלי כעת הוחלפו שני הפגושים, בתאונות נפרדות), והתיקונים עלו הרבה יותר מ-2000 ש"ח.

 

אפילו אם תצטרך להוסיף מה"מ. חוץ מזה, בשביל נזק של 2000 ש"ח לא מפעילים ביטוח. ההשתתותהעצמית בתוספת אבדן ה.ה.ת. היא לפחות כפולה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
וידאת שאצלך אין נזק יותר עמוק שבירת קליפסים, נזק לחלק הפנימי של הפגוש ואולי גם בפח?

 

ההבנה שלי בפחחות היא אפס. ההתמצאות שלי מוגבלת לניסיון האישי (היתה לי מכונית שבה הפגוש האחורי הוחלף 4 פעמים וגם לאחת המכוניות שלי כעת הוחלפו שני הפגושים, בתאונות נפרדות), והתיקונים עלו הרבה יותר מ-2000 ש"ח.

 

אפילו אם תצטרך להוסיף מה"מ. חוץ מזה, בשביל נזק של 2000 ש"ח לא מפעילים ביטוח. ההשתתותהעצמית בתוספת אבדן ה.ה.ת. היא לפחות כפולה.

 

לא וידאתי שאין לי יותר נזק שוב,בגלל שמבחינה הגיונית אין משהו שנראה לעין כמו כניסה של המתכת או משהו דומה, אז אני יוצא מנקודת הנחה שהאוטו תקין...

אני ממש נואש לעזרה אין לי בעל מקצוע שאני מכיר,יש לך אולי מכר שיכול לייעץ?...אני פשוט אובד עצות זו תאונה ראשונה,הפחד שלי זה שיכולה להיות פה סוג של קומבינה במידה ואין באמת נזק רציני מעבר לטמבון.

פורסם (נערך)

ממש לא בתחום. פשוט, יש לי ניסיון מר עם פגיעות בפגושים. לפני איזה 17 שנה פגעו בי מאחור, השמאות הראשונית היתה 3000 ש"ח, התיקון הסופי קרוב ל-11000. כל פעם שקילפו עוד שכבה התגלה נזק נוסף.

 

אז אני לא אומר שזה מצבך, אבל צריך לודא זאת בבדיקה מקצועית.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
ממש לא בתחום. פשוט, יש לי ניסיון מר עם פגיעות בפגושים. לפני איזה 17 שנה פגעו בי מאחור, השמאות הראשונית היתה 3000 ש"ח, התיקון הסופי קרוב ל-11000. כל פעם שקילפו עוד שכבה התגלה נסק נוסף.

 

אז אני לא אומר שזה מצבך, אבל צריך לודא זאת בבדיקה מקצועית.

 

מבין מה אתה אומר,אבל זאת לא הסיטואציה שלי,בכל מקרה כשאלך לתקן את הפלסטיק שיצא אז אבדוק אם נגרם נזק מעבר,כרגע פחות אכפת לי מהרכב שלי ...

פורסם

מה שאני רוצה לומר הוא שאתה צריך לבדוק את הנזק המשולב של שתי המכוניות, שכן מדובר בהפעלת ביטוח אחת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הפעלת הביטוח כלומר ההשתתפות העצמית היא רק על נזקי הרכב שלו לא? לשלי אין קשר מבחינת ההשתתפות העצמית ?

מה שאתה אומר בעצם זה שעדיף לערב ביטוח אם יש לי גם נזק?

פורסם

הבן אדם השתמש המכר שלו שהוא פחח והוא העריך את הנזק בכ2000 שקלים לא כולל אופציה של פגיעת מנוע.

זה נראה סביר 2000?

 

מניסיון עם כמה פגיעות חזית שהיו לי,

ניראה שצריך להחליף פגוש וגם הכנף נפגעה וכמה כבלים וצינורות נתלשו ממקומם, 2000 שקלים בטוח יש פה. כלומר אם דורשים ממך 2000 כדי לסגור עניין זו עיסקה טובה.

ולפעמים נפגעים חלקים בפנים כמו רדיאטור אפילו שהפגיעה בפגוש נראית קלה. מנוע פחות סביר אבל לעולם אין לדעת.

 

לא מכיר דרך קלה וסטנדרטית להתגונן מפני קומבינה. הניפגע לוקח שמאי מטעמו ומתקן במוסך שהוא בוחר. נקווה שהשמאי הגון.

השאלה גם מה ההבדל מבחינתך בין תביעת ביטוח למשל של 4000 לבין קומבינה של 10000, אם האובדן ה.ה.ת. הוא אותו סכום, זו בעיה של חברת הביטוח.

טוב שצילמת אבל, זה מגביל את הסיכון.

 

עוד בקשר לקומבינה: חבר פגע ברכב, הניפגע פנה לביטוח, הביטוח שאל את החבר אם מודה באשמה לתאונה - כן, הביטוח מיד שילם הכל בלי לבדוק ודרש השתתפות עצמית מהחבר. למדתי מזה: לפני שמודים במשהו, לבקש קבלות ודו"ח שמאי.

לכו קיבינימאט כולכם.

גם מסלפים מה שאמרתי, גם מוציאים דברים מהקשרם, גם משמיצים, גם חוסמים, גם לא נותנים הזדמנות להגיב ולהסביר, וכולכם פותחים עלי ג'ורה מאחורי הגב כשאני לא יכול לענות. "גברים"

פורסם
מניסיון עם כמה פגיעות חזית שהיו לי,

ניראה שצריך להחליף פגוש וגם הכנף נפגעה וכמה כבלים וצינורות נתלשו ממקומם, 2000 שקלים בטוח יש פה. כלומר אם דורשים ממך 2000 כדי לסגור עניין זו עיסקה טובה.

ולפעמים נפגעים חלקים בפנים כמו רדיאטור אפילו שהפגיעה בפגוש נראית קלה. מנוע פחות סביר אבל לעולם אין לדעת.

 

לא מכיר דרך קלה וסטנדרטית להתגונן מפני קומבינה. הניפגע לוקח שמאי מטעמו ומתקן במוסך שהוא בוחר. נקווה שהשמאי הגון.

השאלה גם מה ההבדל מבחינתך בין תביעת ביטוח למשל של 4000 לבין קומבינה של 10000, אם האובדן ה.ה.ת. הוא אותו סכום, זו בעיה של חברת הביטוח.

טוב שצילמת אבל, זה מגביל את הסיכון.

 

עוד בקשר לקומבינה: חבר פגע ברכב, הניפגע פנה לביטוח, הביטוח שאל את החבר אם מודה באשמה לתאונה - כן, הביטוח מיד שילם הכל בלי לבדוק ודרש השתתפות עצמית מהחבר. למדתי מזה: לפני שמודים במשהו, לבקש קבלות ודו"ח שמאי.

ה.ה.ת זה קשור להשתתפות עצמית?

בכל מקרה, הוא לא לקח שמאי,לדבריו,חבר שלו פחח והוא העריך את הנזק בכ2000 שקלים,מבחינתי ברור שיש הבדל כי אם הנזק מוערך לדוגמא ב4000,כבר עדיף לי לשלם 2200 השתתפות עצמית...

נניח שבאמת מה שנפגע זה הטמבון והכנף סכום כזה מגיע בקלות ל2000 שקל?

בקשר למה שרשמת בסוף,זה הפחד שלי,אין לי איך לוודא שמחר הוא אומר לי שיש נזק במנוע (נניח והוא אדם הגון והוא לא מנסה להרוויח עליי) אני דיי בטוח שממכה כמו שנתתי לו קשה להגיע לנזק במנוע,רוב הנזק נעשה מפעולת הנסיעה קדימה כדי לנתק מגע ולא נהנסיעה אחורה,בכל מקרה מה אתה אומר שורה תחתונה?

לתת לו את הכסף ולהחתים אותו על מסמך שהוא משחרר אותי מהתחייבות כלפיו?

פורסם
ה.ה.ת זה קשור להשתתפות עצמית?

הנחת העדר תביעות. זה עוד סכום שאתה מפסיד בנוסף להשתתפות עצמית.

 

נניח שבאמת מה שנפגע זה הטמבון והכנף סכום כזה מגיע בקלות ל2000 שקל?

לפחות 2000. ואם לא סגרתם ביניכם אז רק לשמאי הוא צריך לשלם בסביבות 700.

 

בקשר למה שרשמת בסוף,זה הפחד שלי,אין לי איך לוודא שמחר הוא אומר לי שיש נזק במנוע (נניח והוא אדם הגון והוא לא מנסה להרוויח עליי) אני דיי בטוח שממכה כמו שנתתי לו קשה להגיע לנזק במנוע,רוב הנזק נעשה מפעולת הנסיעה קדימה כדי לנתק מגע ולא נהנסיעה אחורה,בכל מקרה מה אתה אומר שורה תחתונה?

לתת לו את הכסף ולהחתים אותו על מסמך שהוא משחרר אותי מהתחייבות כלפיו?

אין מה לפחד יותר מדי, יש לך ביטוח, יש גבול למה שיצא מהכיס שלך בכל מיקרה.

עקרונית אם הוא דורש עד 2000 בלי לערב ביטוח זה הכי משתלם בשבילך.

איך לעשות את זה בפועל אני פוחד לייעץ, הניסיון שלי מוגבל ל 200 שקל ששילמתי ומיסמך די מרושל.

כמובן שצריך מיסמך מסודר כזה, ולוודא את זהות מקבל התשלום, ושהוא בעל הרכב וכו', אולי עוד דברים. ולהתייעץ על הנוסח עם חברת הביטוח, לוודא שלא יוכל לתבוע אותם אחר כך.

לכו קיבינימאט כולכם.

גם מסלפים מה שאמרתי, גם מוציאים דברים מהקשרם, גם משמיצים, גם חוסמים, גם לא נותנים הזדמנות להגיב ולהסביר, וכולכם פותחים עלי ג'ורה מאחורי הגב כשאני לא יכול לענות. "גברים"

פורסם
הנחת העדר תביעות. זה עוד סכום שאתה מפסיד בנוסף להשתתפות עצמית.

 

 

לפחות 2000. ואם לא סגרתם ביניכם אז רק לשמאי הוא צריך לשלם בסביבות 700.

 

 

אין מה לפחד יותר מדי, יש לך ביטוח, יש גבול למה שיצא מהכיס שלך בכל מיקרה.

עקרונית אם הוא דורש עד 2000 בלי לערב ביטוח זה הכי משתלם בשבילך.

איך לעשות את זה בפועל אני פוחד לייעץ, הניסיון שלי מוגבל ל 200 שקל ששילמתי ומיסמך די מרושל.

כמובן שצריך מיסמך מסודר כזה, ולוודא את זהות מקבל התשלום, ושהוא בעל הרכב וכו', אולי עוד דברים. ולהתייעץ על הנוסח עם חברת הביטוח, לוודא שלא יוכל לתבוע אותם אחר כך.

אין פה שמאי בסיפור כרגע,כרגע זה מה שהוא אומר..1900 שקל לא כולל מנוע שצריך לבדוק...

הכנף ניזוקה בוודאות אתה אומר?

פורסם
אין פה שמאי בסיפור כרגע,כרגע זה מה שהוא אומר..1900 שקל לא כולל מנוע שצריך לבדוק...

הכנף ניזוקה בוודאות אתה אומר?

 

קשה לראות כמה נזק ניגרם לכנף.

 

העיניין הוא, שאם לא תסגרו ביניכם והוא צריך לפנות לביטוח, החשבון שלך מתחיל בשכר טירחת שמאי, ומשם החלקים, צבע, שעות עבודת מוסך מע"מ מביאים אותך בקלות ל 2000.

לכו קיבינימאט כולכם.

גם מסלפים מה שאמרתי, גם מוציאים דברים מהקשרם, גם משמיצים, גם חוסמים, גם לא נותנים הזדמנות להגיב ולהסביר, וכולכם פותחים עלי ג'ורה מאחורי הגב כשאני לא יכול לענות. "גברים"

פורסם
קשה לראות כמה נזק ניגרם לכנף.

 

העיניין הוא, שאם לא תסגרו ביניכם והוא צריך לפנות לביטוח, החשבון שלך מתחיל בשכר טירחת שמאי, ומשם החלקים, צבע, שעות עבודת מוסך מע"מ מביאים אותך בקלות ל 2000.

שורה תחתונה,אתה אומר בלי סיכונים מיותרים,לסגור את זה ב2000. נכון?

×
×
  • תוכן חדש...