Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שורה תחתונה,אתה אומר בלי סיכונים מיותרים,לסגור את זה ב2000. נכון?

הוא נתן בינתיים רק הערכה ראשונית, כשיבוא עם דרישה קונקרטית עם סכום סופי תחשוב מה לעשות.

לכו קיבינימאט כולכם.

גם מסלפים מה שאמרתי, גם מוציאים דברים מהקשרם, גם משמיצים, גם חוסמים, גם לא נותנים הזדמנות להגיב ולהסביר, וכולכם פותחים עלי ג'ורה מאחורי הגב כשאני לא יכול לענות. "גברים"

פורסם
הוא נתן בינתיים רק הערכה ראשונית, כשיבוא עם דרישה קונקרטית עם סכום סופי תחשוב מה לעשות.

 

כן אבל זה לא סכום שיהיה נתון לויכוח...

אני פשוט שואל אם 2000 זה סכום שכדאי לי ולא לחפש הרפתקאות.

כמו שאמרתי לי אין איך להעריך את הנזק..

פורסם (נערך)

תשמע - אם זה יסתכם ב-2000 ש"ח שלם מכיסך ואל תערב את הביטוח. אם ההשתתפות העצמית שלך היא 2000 ש"ח, ובהנחה שיש לך בייטוח מקיף ושאבדן ה.ה.ת. ל-3 השנים הקרובות יסתכם בעוד סכום דומה תביעה של עד כ-4000 ש"ח עדיף לשלם מהכיס ולא לערב את הביטוח. שאל את סוכן הביטוח מהם הסכומים המדוייקים, והוסף על כך שיקול נוסף - שאם תהיה תביעה נוספת בשנתיים - שלוש הקרובות אתה עלול להפוך למסורב ביטוח - ולפי מידע זה קבע לך את הגבול העליו של תשלום מכיסך מול הפעלת הביטוח.

 

הניסיון מראה שבתאונות מסוג זה יתכן מאד שיש נזקים נסתרים, שמתגלים במהלת התיקון - ואני מהמר שה-2000 ש"ח הללו יהפכו בקלות ל-5000-10000 ש"ח. למשל - יימצא איזה סדק בפנס, ו-הופ - עוד 1500-2000 ש"ח. וזה בלי חלקים עמוקים שייתכן שניזוקו. אפילו לפני כן - יש להניח ש-2000 ש"ח זה לפני מע"מ, אם תוסיף מע"מ זה 2340 ש"ח.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
תשמע - אם זה יסתכם ב-2000 ש"ח שלם מכיסך ואל תערב את הביטוח. אם ההשתתפות העצמית שלך היא 2000 ש"ח, ובהנחה שיש לך בייטוח מקיף ושאבדן ה.ה.ת. ל-3 השנים הקרובות יסתכם בעוד סכום דומה תביעה של עד כ-4000 ש"ח עדיף לשלם מהכיס ולא לערב את הביטוח. שאל את סוכן הביטוח מהם הסכומים המדוייקים, והוסף על כך שיקול נוסף - שאם תהיה תביעה נוספת בשנתיים - שלוש הקרובות אתה עלול להפוך למסורב ביטוח - ולפי מידע זה קבע לך את הגבול העליו של תשלום מכיסך מול הפעלת הביטוח.

 

הניסיון מראה שבתאונות מסוג זה יתכן מאד שיש נזקים נסתרים, שמתגלים במהלת התיקון - ואני מהמר שה-2000 ש"ח הללו יהפכו בקלות ל-5000-10000 ש"ח. למשל - יימצא איזה סדק בפנס, ו-הופ - עוד 1500-2000 ש"ח. וזה בלי חלקים עמוקים שייתכן שניזוקו. אפילו לפני כן - יש להניח ש-2000 ש"ח זה לפני מע"מ, אם תוסיף מע"מ זה 2340 ש"ח.

אין לי מקיף,יש לי צד ג.

בקיצור אם זה מסתכל בסכום הזה אני צריך להחתים אותו על דף?

פורסם

מומלץ להחתים אותו על כך שאין לו תביעות נוספות.

 

לגבי שאר ההמלצות - התיחסתי למצב בו יש לך ביטוח מקיף, כמובן שכל מה שקשור לרכב שלך לא רלווני כאשר יש לך ביטוח צד ג' בלבד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מומלץ להחתים אותו על כך שאין לו תביעות נוספות.

 

לגבי שאר ההמלצות - התיחסתי למצב בו יש לך ביטוח מקיף, כמובן שכל מה שקשור לרכב שלך לא רלווני כאשר יש לך ביטוח צד ג' בלבד.

אז זה מפשט את העניין,כרגע האופציה הכי טובה היא לסגור את זה מבחינת הרכב שלו,ולקוות שזה ישאר 2000 שח אמת?

פורסם

דבר עם סוכן הביטוח שלך, שכן אם הבחור יחליט בכל זאת לתבוע תהיה בבעיה - התשלום והקבלה מהווים הודאה באשמה, מה שחברותהביטוח מאוד לא אוהבות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
דבר עם סוכן הביטוח שלך, שכן אם הבחור יחליט בכל זאת לתבוע תהיה בבעיה - התשלום והקבלה מהווים הודאה באשמה, מה שחברותהביטוח מאוד לא אוהבות.

הוא לא אמור לתבוע,הוא נתן לי להחליט,השאלה אם האופציה המשתלמת לי ביותר היא לסגור ביני לביני 2000 שקל וזהו?בלי תביעה לביטוח אבל עם הספק של אם באמת היה נזק יותר גדול מהטמבון (כנף וכו') אני מבין שזה קשה להעריך נזק בעזרת תמונה ששלחתינפה אבל בערך,להבין אם יש פה פגיעה מעבר לטמבון ולצאת מנקודת הנחה שהכי משתלם לי פה זה לסגור ב2000.

×
×
  • תוכן חדש...