Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2802 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לרכב השחור שלי יש עוד מהבעלים הקודמים שלו שריטות שמן הסתם נראות לעין יותר.

מה ניתן לעשות כתחליף לצביעה?

הבנתי שמילוי וואקס אבל יש מצב שזה ירד בגשם? האם זה באמת עוזר?

האם יש עוד פתרונות אפשריים, עמידים, שהם לא לצבוע את כל הרכב עכשיו?

פורסם (נערך)

משקפי שמש.

עכשיו ברצינות : צבע שחור הוא בעייתי.

לפעמים ווקס ומשחות פלא אחרות יכולות קצת לטשטש אבל אם השריטה רצינית... משקפי שמש כהים במיוחד יעשו את העבודה.

אולי פשוט לא לשטוף את האוטו ובסוף הלכלוך גם מטשטש.

אם היית מצרף תמונה באור יום זה היה עוזר...

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

לא מדובר בשריטות עמוקות אלא יותר בשפשופים כאלה של חנייה.

השריטות אכן לבנות כי רואים על רכב שחור הכל, הן קלות אבל מה לעשות שהן על צבע שחור ולכן הן עדיין נראות לעין.

פורסם

בלי תמונה יהיה קשה לדעת אם הסיפור יכול להיסגר בפוליש או בצביעה.

 

וחוץ מזה מילוי של שריטות הוא של כאלה מאוד מאוד עדינות, כדי באמת להעלים שריטות או סווירלים צריך לבצע פוליש, שלא ימכרו לך שטויות.

×
×
  • תוכן חדש...