Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גיר רגיל מזגן ה"כ 4 ח"ח במצב מכני מעולה עברה 166 אלף יד רביעית

יד ראשונה של מבוגר אחד שבקושי נסע עליה

יד שניה של בחורה בת 30 ככה שגרה באזור שלי

יד שלישית של חבר שלי

ואני יד רביעית שקניתי תאוטו מהחבר

 

המחירון של האוטו 12500

אני מוכר ב 8

אני אומר ישר למה המחירון נמוך

אין לי אינטרס אבל הבטחה שלי מי שקונה אותו ומשקיע עוד 2000-2500 שקל יש לו אחלה אוטו בעולם

יש כמה דברים לסדר

כבל קלאץ:200-300 שקל

ציריות קדמיות דופקות : 500 שקל שתי ציריות כולל הרכבה המחיר בדוק

ברקס אחורי ימני :בערך גם 300 שקל צריך לסדר כדי להעביר טסט

האגרה של הטסט שולמה

ובפחחות יש מכה בבגאז מאחורה הבגאז לא נפתח יש שם עבודה של איז 800-1000 שקל

כל המחירי תיקונים נבדקו ונשאלו

מי שקונה תרכב הזה מקבל אחלה רכב שמור ומטופל רק הבעיות שנ"ל לא סודרו כי אין תקציב כרגע

מי שקונה תרכב לא יתאכזב אני מאזור המרכז חולון אזור בת ים!

0546490376 נתי

49204833.jpg

×
×
  • תוכן חדש...