Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה הרכב כ"כ התאמץ ובקושי סחב ? טויוטה קורולה 2017


Uri-V
שימו לב! השרשור הזה בן 2030 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ערב טוב,

 

בסופ"ש האחרון הייתי בעין גדי .

בירידות מירושלים הקורולה הייתה מאוד נמרצת (כביש המנהרות מעולה)

בכניסה לירושלים,הרכב על 65 קמ"ש מקסימום 70, בקושי נסע. מצב Sport לא עזר.

כיבוי המזגן גם לא ממש עזרה.

הכי מצחיק היה כאשר אוקטביות עשו את העליה הזו כאילו הרכב נמצא במישור.

הקורולה שלי בת שנה וחצי עברה כ19K ק"מ.

אני תוהה אם הכל תקין ?

יכל להיות שזו "אשמת " הגיר הרציף?

תודה

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאתה אומר שהרכב על 65-70 זה עם דוושת גז דבוקה לרצפה?? אני מניח שלא (כי אם כן אז יש לך תקלה רצינית ומכיוון שהרכב באחריות, גש למוסך מורשה).

 

אם אתה לא לוחץ בעליה ומצפה שהרכב ייסע בעצמו אז זה בד"כ לא עובד. כשיש עליה רצינית אל תתבייש ללחוץ כדי לגרום למנוע\גיר להגיב בהתאם. כמה ללחוץ? זה כבר תלוי באיך הרכב\מחשב מכוייל, אני מניח שאתה כבר תרגיש לבד.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר בקורולה רועש יותר ונותן "אשליה" שהרכב מתאמץ - ואולי גורם לך גם להרפות מעט מהדוושה ולחשוב שהוא לא סוחב . בנוסף הרכב אטמוספרי ונדרש סל"ד גבוה כדי להשיג ביצועים טובים - מה שמעלה את כמות הרעש שהמנוע מפיק.

ובקשר לאוקטביות - הן מגיעות עם מנוע טורבו שהוא לא רק חזק יותר, אלא גם נותן את הכח בסל"ד נמוך, מה שמפחית מהרעש וגורם לנהג ללחוץ יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא בר השוואה לקחת מנוע אטמוספרי מימי סובארו DL שהוסיפו לו קצת פלסטיק לבידוד ולעשות השוואה עים מנועי ה Tsi המודרניים ומוגדשי הטורבו! לא בר השוואה בכלל.

המקום היחידי שטויוטה עוקפת הוא האמינות.

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סובארו DL?? איך הגזמת עכשיו. זה שיש מנועי טורבו לא אומר שהמנועים האטמוספריים לא התקדמו. הקורולה היא יפנאומטית ממוצעת, ולפי מה שאני רואה על הכביש לא חושב שהיא עגלה בכלל.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא בר השוואה לקחת מנוע אטמוספרי מימי סובארו DL שהוסיפו לו קצת פלסטיק לבידוד ולעשות השוואה עים מנועי ה Tsi המודרניים ומוגדשי הטורבו! לא בר השוואה בכלל.

המקום היחידי שטויוטה עוקפת הוא האמינות.

לא משתווה ל TSI, נכון. אבל אפילו פיאט אונו 45 שנת 1989 הייתה עולה שם על 80-90 קמ"ש ולכן אם קורולה חדשה לא מצליחה להאיץ מעל 70 זה או שהנהג לא לוחץ על הגז או שמשהו לא תקין.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר בקורולה רועש יותר ונותן "אשליה" שהרכב מתאמץ - ואולי גורם לך גם להרפות מעט מהדוושה ולחשוב שהוא לא סוחב . בנוסף הרכב אטמוספרי ונדרש סל"ד גבוה כדי להשיג ביצועים טובים - מה שמעלה את כמות הרעש שהמנוע מפיק.

ובקשר לאוקטביות - הן מגיעות עם מנוע טורבו שהוא לא רק חזק יותר, אלא גם נותן את הכח בסל"ד נמוך, מה שמפחית מהרעש וגורם לנהג ללחוץ יותר.

 

אני די בטוח שזה מה שקרה. בד"כ אני נוהג די רגוע-בלי האצות, בלי יציאות מהירות מהמקום .

לא יוצא לי לבקר הרבה באזור ירושלים ולכן לא ייצא לי בזמן הקרוב לבדוק האם הלחיצה של הגז עד הסוף או לא .

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרתי, אל תתבייש ללחוץ כשצריך. זה רכב חדש כמעט, לא יקרה לו כלום אם הוא יקבל בעיטה בתחת מידי פעם כדי לעשות עליה קשה במהירות הגיונית :) המחשב תמיד ינסה באופן טבעי למשוך הילוכים למעלה (או במקרה שלך זה גיר רציף אבל רעיון דומה) כדי לחסוך בדלק, אז לחיצה טובה על הדוושה תגרום לו מהר להבין שאתה עכשיו לא רוצה לחסוך אלא רוצה שהרכב יזוז, והוא יגיב בהתאם.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Buki היקר..

אני מקבל את דברך ..

אשמח אם תסביר אילו טכנולוגיות מתקדמות חוץ מה vvti משנת 2002 בטיוטה מה השתנה?

לפי ספרות היחס דחיסה זהה ושאר הפרמטרים.

הכיר זה כבר נושא נפרד..

בתודה מראש .

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא בר השוואה לקחת מנוע אטמוספרי מימי סובארו DL שהוסיפו לו קצת פלסטיק לבידוד ולעשות השוואה עים מנועי ה Tsi המודרניים ומוגדשי הטורבו! לא בר השוואה בכלל.

המקום היחידי שטויוטה עוקפת הוא האמינות.

אכן נתת תיאור נכון, ואוסיף לא רק שמנועי טורבו נותנים יותר כח כבר מסל"ד נמוך אלא שהמומנט גדול בהרבה ממומנט מנוע אטמוספרי.

 

אם הרכב שלך מרגיש "עגלה" אני לא חושב שיש תקלה אלא אתה פשוט כמו שכתבו לך כאן צריך לתת לו לחיצה נמרצת

וטוב שתכיר את הרכב שלך כי זה דבר שצריך לדעת גם במקרה עקיפה או חירום.

א תתחיל לנסות ולהכיר את הרכב שלך

 

שבוע נהדר

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Buki היקר..

אני מקבל את דברך ..

אשמח אם תסביר אילו טכנולוגיות מתקדמות חוץ מה vvti משנת 2002 בטיוטה מה השתנה?

לפי ספרות היחס דחיסה זהה ושאר הפרמטרים.

הכיר זה כבר נושא נפרד..

בתודה מראש .

 

קורולה 2004:

110 כ"ס ב 6000 סל"ד

15.3 קג"מ ב 4800 סל"ד

0-100 11.8 שניות, מהירות מירבית 175

 

קורולה 2018:

132 כ"ס ב 6400 סל"ד

16.3 קג"מ ב 4400 סל"ד

0-100 11.1 שניות, מהירות מירבית 200 קמ"ש

 

אז נכון ההתקדמות לא היסטרית כמו הנתונים של מנועי הטורבו הקטנים, אבל גם אלה ייעצרו כשהמזעור והטכנולוגיה תגיע לשיאה ואז החשמל השתלט כפי שכבר נראה שקורה.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן נתת תיאור נכון, ואוסיף לא רק שמנועי טורבו נותנים יותר כח כבר מסל"ד נמוך אלא שהמומנט גדול בהרבה ממומנט מנוע אטמוספרי.

 

ועדיין, נניח לרגע שקורולה ואוקטביה לצורך השוואה משתמשות באותו גיר ובעלות אותו משקל ושאר נתונים שעשויים להשפיע (צמיגים למשל), אז האוקטביה אכן תשיג במיאוץ מ 0-100 אבל בסופו של דבר במיאוץ מספיק ארוך כששני הרכבים עם דוושה ברצפה, הקורולה תשיג בגלל שיש לה הספק גבוה יותר.

 

כמובן שבשימוש יומיומי מצוי מנוע טורבו קטן ייתן יותר מאשר מנוע אטמוספרי עם הספק גבוה יותר.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועדיין, נניח לרגע שקורולה ואוקטביה לצורך השוואה משתמשות באותו גיר ובעלות אותו משקל ושאר נתונים שעשויים להשפיע (צמיגים למשל), אז האוקטביה אכן תשיג במיאוץ מ 0-100 אבל בסופו של דבר במיאוץ מספיק ארוך כששני הרכבים עם דוושה ברצפה, הקורולה תשיג בגלל שיש לה הספק גבוה יותר.

 

כמובן שבשימוש יומיומי מצוי מנוע טורבו קטן ייתן יותר מאשר מנוע אטמוספרי עם הספק גבוה יותר.

לא כיוון שנתון המומנט שונה, והוא משפיע הרבה מאד על יכולת הרכב להתמיד במשיכה.

הממנט של מנוע הסקודה הוא 25 לעומת 15 או 16 תלוי בדור ומה גם שהוא מגיע בסל"ד נמוך מאד

 

גיר יכול לסרס מנוע והתנהגות, גיר ה DSG (גירסה דפוקה dsg7 עם בעיות אמינות קשות) עדיין יותר זריז מכל גיר רציף אז גם כאן יש ייתרון

 

מאמין שיש אנשים שמכירים יותר ויוכלו לתת תשובות מנומקות יותר - מחכה לכם :)

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2030 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...