Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נגמר לי זמן העריכה, אז אני רוצה להוסיף:

 

התקופה המתאימה ללפלנד היא פברואר - מרס, אני מבין שבתקופה הזו אשתו ובתו של פות"ש נוסעות בכיוון ההפוך, כך שהטיול הזה לא ריאלי השנה.

 

לגבי איסלנד - הייתי עם המשפחה (5 מבוגרים) לפני כשנה, בסוכות. היו טיסות ישירות, שבינתיים הופסקו. הטיול, בן 8 ימים, עלה בסד"ג של 35-40 אש"ח. צריך להביא בחשבון שהצימרים והרכב הוזמנו יחסית מאוחר (מה שמייקר אותם), מצד שני, זה כבר היה אחרי עונת השיא.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הייתי מציע שתתגרש כדי לחגוג, אבל אתה לא אוהב לישון בחוץ.

 

טיול קראוון או כל טיול משמעותי עם המשפחה נשמע לי כדבר המשמעותי ביותר שאפשר לעשות.

 

חוויות נשמרות לאורך זמן יותר טוב מחפצים, ולך תדע מתי אפשר יהיה לעשות טיול כזה שוב כולם ביחד.

 

מקסימום תגור אחכ בקראוון אחרי שתתגרש... :-P

 

שיהיה במזל טוב ובכיף.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם (נערך)

פאסאט - לפלנד נפלאה, אבל לא מתאימה לספטמבר.

התקופה המתאימה ללפלנד היא פברואר - מרס

זה בדיוק מה שכתבתי.

הייתי מציע גם את לפלנד, אבל זה טיול יקר, וכדאי לממש אותו בעיצומו של החורף, בפברואר/מארס, ולא בתאריך יום ההולדת.

גם טיול לאיסלנד הוא יקר, דבר שפותח השרשור רוצה להמנע ממנו. מה שמחזיר אותי לכיוון אוסטריה. המון אפשרויות בילוי ואטרקציות במחירים יחסית סבירים.

חוויות באוסטריה, באיזור זלצבורג (הקישור הוא לפוסט הסיכום. מומלץ לקרוא את השרשור מהתחלה).

עריכה אחרונה על ידי pasat04

פורסם

קרוואן coast to coast או רק חוף אחד בארה"ב

מקסיקו

יפן

פיליפינים

גאורגיה - זול ומתאים לכל המשפחה

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

אתה והאשה לאירופה, תקנה שם אופנוע אספנות(אוטוטו ניתן לייבא 1989 ויש דגמי כביש נפלאים וזולים בשנות השמונים), טייל עם האופנוע ליוון, זרוק אותו בנמל ותמשיך עם האשה לעוד מספר ימי טיול. גם חוויה וגם מתנה נפלאה לעצמך לגיל חמישים- מה גם שזול מאד להחזיק אופנוע אספנות...

לחלופין קורס רכיבת מרוצים באנגליה.

לחלופין שיט תעלות עם כל המשפחה בצרפת/אנגליה.

גם טיול משפחתי עם קראוון באירופה הולך...

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

מתחילים להתגבש בראשי רעיונות /חלומות. הכיוון המסתמן: טיול לחו"ל, כנראה רק עם אשתי.

 

יעדים מועדפים: תאילנד, יפן, לפלנד...במיוחד יפן מושכת אותי.

 

מועד נסיעה משוער: חופשת חג סוכות 2019.

 

מחכה לתובנות מכם, לגבי הצקופה ולגבי עלויות, עדיין לא ניתן לקבל מחירים באתרי האינטרנט. Sperial, מה דעתך?

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

כבר כתבתי, לפלנד לא רלוונטית לפני דצמבר (ולא אחרי מרס). אם זה עדיין רלוונטי בדוק באתרי חברות התיירות. הניסיון (החיובי מאד) שלי היה עם קשרי תעופה ששיווקה את הטיול, איני זוכר את שם החברה שארגנה אותו מאחורי הקלעים.

 

לגבי המזרח - אין לי מושג.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יפן יעד מדהים

 

זריחה במצדה גם.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

היינו עכשיו חודש ביפן, גם על החגים.

אם אתם לא מחפשים מלונות חמישה כוכבים (שהם מאוד יקרים בערים הגדולות ביפן), טיול כזה יעלה לזוג כ-30,000 - כולל גם כרטיס לרכבות הבינעירוניות ומהירות שם, ל-21 יום, שעולה משהו כמו 2000 שח לאדם.

מבחינת התקופה, זו תקופה פחות מתוירת יחסית, מכיוון שזה לפני עונת השלכת. מצד שני, מעבר לזה שתמיד יש סיכוי לטייפונים, מזג האוויר מעולה רוב הזמן.

 

לא יודע אם אתה מכיר או לא, אבל יש את האתר הנחמד הזה שמרכז בערך את כל המידע על טיולים ומקומות מעניינים ביפן.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

יבגני - אין לי לצערי יותר משבוע וחצי/שבועיים לצורך הנסיעה. כמה יכולה לעלות לי תקופה כזו ביפן בהנחה שאיעזר ב-AIRBNB ? האם בכלל זה נפוץ ללון במקומות ביפן בדרך זו? (במקומות רבים אליהם הגעתי באירופה ובארה"ב זה עובד נהדר).

 

להבנתי, לא חייבים רכב שכור ביפן, יש תחבורה נהדרת. האמנם?

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

איירבינבי דיי גוסס ביפן, העבירו שם חקיקה חדשה לפני כמה חודשים שהוציאה את רוב הדירות מהשוק. אבל פערי המחירים מול בתי מלון סבירים לא מטורפים.

 

לא צריך רכב. בתוך הערים זה לא כיף כל כך, ובין הערים התחבורה פסיכית (ברמה שאיחור בכמה דק של רכבת זה כבר אירוע חריג). בתוך טוקיו מערכת הרכבות והמטרו גם מעולה, מעבר לזה שבשעות וקווים מאוד ספציפיים מאוד עמוס. הכל גם מונגש באנגלית, כך שגם שפה זו לא ממש בעיה.

 

אם אתה טס לשבועיים, יכול להיות שגם אין לך סיבה לקנות את הכרטיס לרכבת שהזכרתי קודם. הוא משתלם רק אם נוסעים הרבה יחסית (יש מחשבונים באינטרנט שאפשר לבדוק איתם אם הוא משתלם או לא). לדעתי, בטיול של שבועיים לא שווה להתאמץ לדחוס יותר מטוקיו - קיוטו \ אוסקה, ואז יש בסך הכל 2 נסיעות יקרות.

 

סך הכל, אזור של שבועיים עם כל זה, זה אזור ה-10,000, אולי קצת פחות (אני החשבתי בזה גם תקציב יומי של כ-200 שקל לאדם, אבל זה נורא פרסונלי).

 

יש גם את הקבוצה הזו בפייסבוק (אם יש לך פייסבוק) שמרכזת המון מידע. כמובן שאם זה יהיה רלוונטי, ותרצה, אני יכול לחלוק איתך את המסלול שעשינו גם בביקור הקודם (גם סדר גודל של שבועיים).

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
איירבינבי דיי גוסס ביפן, העבירו שם חקיקה חדשה לפני כמה חודשים שהוציאה את רוב הדירות מהשוק. אבל פערי המחירים מול בתי מלון סבירים לא מטורפים.

 

לא צריך רכב. בתוך הערים זה לא כיף כל כך, ובין הערים התחבורה פסיכית (ברמה שאיחור בכמה דק של רכבת זה כבר אירוע חריג). בתוך טוקיו מערכת הרכבות והמטרו גם מעולה, מעבר לזה שבשעות וקווים מאוד ספציפיים מאוד עמוס. הכל גם מונגש באנגלית, כך שגם שפה זו לא ממש בעיה.

 

אם אתה טס לשבועיים, יכול להיות שגם אין לך סיבה לקנות את הכרטיס לרכבת שהזכרתי קודם. הוא משתלם רק אם נוסעים הרבה יחסית (יש מחשבונים באינטרנט שאפשר לבדוק איתם אם הוא משתלם או לא). לדעתי, בטיול של שבועיים לא שווה להתאמץ לדחוס יותר מטוקיו - קיוטו \ אוסקה, ואז יש בסך הכל 2 נסיעות יקרות.

 

סך הכל, אזור של שבועיים עם כל זה, זה אזור ה-10,000, אולי קצת פחות (אני החשבתי בזה גם תקציב יומי של כ-200 שקל לאדם, אבל זה נורא פרסונלי).

 

יש גם את הקבוצה הזו בפייסבוק (אם יש לך פייסבוק) שמרכזת המון מידע. כמובן שאם זה יהיה רלוונטי, ותרצה, אני יכול לחלוק איתך את המסלול שעשינו גם בביקור הקודם (גם סדר גודל של שבועיים).

 

תודה יבגני! אני עדיין בגישושים ראשוניים ובדיקת היתכנות מבחינת מועד, ותקציב. אגב, יצא לך לבקר במוזיאוני רכב או בסיורי מפעלי רכב?

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם
תודה יבגני! אני עדיין בגישושים ראשוניים ובדיקת היתכנות מבחינת מועד, ותקציב. אגב, יצא לך לבקר במוזיאוני רכב או בסיורי מפעלי רכב?

בכיף :)

בטוקיו יש מרכז די גדול של טויוטה. יש שם תצוגה של כמה עשרות מכוניות, קרטינג (לדעתי רק לדוברי יפנית) ואפשרות לעשות נסיעת מבחן במסלול קצר שיש בחוץ. חוץ מזה אני יודע שבנגויה יש כמה אתרים אחרים שקשורים לטויוטה, ובהירושימה יש את המפעל של מאזדה, אבל לא הייתי באף אחד מהם :)

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.

×
×
  • תוכן חדש...