Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2561 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חזרנו מיפן לפני כחצי שנה. הכי מיוחדת שביקרתי בה בחיי(וביקרתי ברוב העולם). עשינו 3 שבועות מדהימים.

אם תתכוונן לשם נוכל לתת לך טיפים לרוב.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז עברו כמה חודשים מאז פתחתי את השרשור, ובינתיים התגבשו לי כיוון, תקציב, ולו"ז. מבקש את עצתכם.

 

היעד: יפן!

התקציב: 25,000 שקל +/-.

הלו"ז: בערך 11 עד 27 לנובמבר 2019. מתוך התקופה הזו אשתי תהייה איתי 7-8 ימים ראשונים. כלומר, ההוצאות לזוג הם רק בחצי הראשון של התקופה, אחר כך אהייה לבד. מרבית הלינות שלי יהיו דרך AIRBNB, ראיתי דווקא דברים נהדרים ויש לי ניסיון מצוין עם AIRBNB בכל מקום בעולם בו הייתי.

 

עכשיו, אזדקק לחכמי הפורום ובמיוחד ליבגניפ ול-pasparto - אני צריך כיוון - לא מכיר את יפן בכלל, ורק התחלתי לרחרח. יהיה לי רכב שכור - היכן להתחיל והיכן לסיים?

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

יפן יעד מדהים

 

עולים על הגרמנים בסדר בנקיון ומה לא

 

דפוקים קצת כי נוסעים בצד הלא נכון של הכביש

 

ארץ לא זולה.

 

ארץ ארוכה כאורך הגלות.

 

תבדוק נסיעה ברכבת המהירה שלהם חוויה בפני עצמה. לכן רכב שכור לכיוון ואח"כ רכבת 1000 ק"מ ב 3 שעות וקצת.

 

קח מחברות הנסיעות חוברת לביקור ועל הבסיס הזה תתכנן.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אז עברו כמה חודשים מאז פתחתי את השרשור, ובינתיים התגבשו לי כיוון, תקציב, ולו"ז. מבקש את עצתכם.

 

היעד: יפן!

התקציב: 25,000 שקל +/-.

הלו"ז: בערך 11 עד 27 לנובמבר 2019. מתוך התקופה הזו אשתי תהייה איתי 7-8 ימים ראשונים. כלומר, ההוצאות לזוג הם רק בחצי הראשון של התקופה, אחר כך אהייה לבד. מרבית הלינות שלי יהיו דרך AIRBNB, ראיתי דווקא דברים נהדרים ויש לי ניסיון מצוין עם AIRBNB בכל מקום בעולם בו הייתי.

 

עכשיו, אזדקק לחכמי הפורום ובמיוחד ליבגניפ ול-pasparto - אני צריך כיוון - לא מכיר את יפן בכלל, ורק התחלתי לרחרח. יהיה לי רכב שכור - היכן להתחיל והיכן לסיים?

 

מברוק, מדינה מדהימה!

אם אשתך איתך רק בשבוע הראשון הייתי עושה איתה 3-4 ימים בטוקיו(אין סוף למה שאפשר לעשות שם), עוד 3-4 ימים עם רכב לכיוון פוג'י, מהמם לנהוג באזור שם והפוג'י הוא בגדר חובה.

מבין שלאחר מכן נשאר לבד לעוד כשבוע. אתה יכול לשחרר את הרכב וברכבות הבולט לדלג לקיוטו מספר ימים ואז להירושימה.

זה בגדול.

לא כ"כ ברור אם יכול לתת לאשתך לחזור לבד לטוקיו או צריך לחזור איתה(מה שיבזבז לך זמן).

 

יכול גם לעשות עם אשתך הירושימה, אי הצבאים, קיוטו. אבל אז היא מוותרת על טוקיו.

ת'כלס הכי מומלץ? תעשו הכל ביחד. זו חוויה של פעם בחיים.

 

לגבי האוכל, לא יקר וטעים בטרוף.

לינה- תלוי בתקציב, מה שכן, אל תוותרו לפחות פעם-פעמיים על לינה במלון יפני מסורתי(ריוקן) ולא לאכול שם ארוחת בוקר מסורתית...:lol:

 

בקיצור תתארגן מעט יותר וחזור לעצות יותר ספציפיות.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
מברוק, מדינה מדהימה!

אם אשתך איתך רק בשבוע הראשון הייתי עושה איתה 3-4 ימים בטוקיו(אין סוף למה שאפשר לעשות שם), עוד 3-4 ימים עם רכב לכיוון פוג'י, מהמם לנהוג באזור שם והפוג'י הוא בגדר חובה.

מבין שלאחר מכן נשאר לבד לעוד כשבוע. אתה יכול לשחרר את הרכב וברכבות הבולט לדלג לקיוטו מספר ימים ואז להירושימה.

זה בגדול.

לא כ"כ ברור אם יכול לתת לאשתך לחזור לבד לטוקיו או צריך לחזור איתה(מה שיבזבז לך זמן).

 

יכול גם לעשות עם אשתך הירושימה, אי הצבאים, קיוטו. אבל אז היא מוותרת על טוקיו.

ת'כלס הכי מומלץ? תעשו הכל ביחד. זו חוויה של פעם בחיים.

 

לגבי האוכל, לא יקר וטעים בטרוף.

לינה- תלוי בתקציב, מה שכן, אל תוותרו לפחות פעם-פעמיים על לינה במלון יפני מסורתי(ריוקן) ולא לאכול שם ארוחת בוקר מסורתית...:lol:

 

בקיצור תתארגן מעט יותר וחזור לעצות יותר ספציפיות.

 

תודה pasparto!

הנה תכנון גס וכללי מאד שלי. מה דעתך?

 

 

יום 1-3 – טוקיו כולל רובע הגדג'טים אקיהברה

יום 4-5 – באזורי הר פוג'י והאגמיםkawaguchiku

יום 6 – בבוקר - נסיעה 4 שעות למוזיאון טויוטה באייצ'י (Toyota Automobile Museum, Yokomichi, Nagakute, Aichi) יום שלם במוזיאון ובאזור.

יום 7-8 – אוסקה. בבוקר נסיעה שעתיים וחצי לאוסקה. היום ה-7 בערב: אשתי חוזרת לארץ מנמל התעופה אוסקה.

יום 9 – בבוקר – נסיעה שעה וחצי לטירת הימג'י טירת הימג'י, Honmachi, Himeji, Hyogo . בצהריים נסיעה שעתיים לכיוון קיוטו

יום 10-11 קיוטו ונארה

יום 12-14 – הירושימה וטיסה מנמה"ת הירושימה לנירנברג גרמניה

יום 15 – נירנברג וחזרה לישראל

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

בדיוק חגגתי 40 לפני שבועיים, אז אחלוק מניסיוני.

אנחנו עשינו שילוב של טיול + מוטורי + אוכל (אני אישיתי, הבת שלנו נשארה עם סבתא).

היינו סה"כ 9 ימים 4 ימים רכוב ו5 ימים בים.

עשינו טיול עם רכב מיוחד בפלורידה (ביום יום יש לי רכב מאד מיוחד אז לקחנו רכב מיוחד מסוג אחר).

ואחכ עשינו קרוז לקובה (אוכל פלוס מוטורי) וחזרנו הביתה (קליפורניה).

 

אני מאד ממליץ, היה לנו כיף והחוויה היתה מאד מעשירה.

יש דברים כמובן גם בארופה אם תרצה קרוב יותר.

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם (נערך)
תודה pasparto!

הנה תכנון גס וכללי מאד שלי. מה דעתך?

 

 

יום 1-3 – טוקיו כולל רובע הגדג'טים אקיהברה

יום 4-5 – באזורי הר פוג'י והאגמיםkawaguchiku

יום 6 – בבוקר - נסיעה 4 שעות למוזיאון טויוטה באייצ'י (Toyota Automobile Museum, Yokomichi, Nagakute, Aichi) יום שלם במוזיאון ובאזור.

יום 7-8 – אוסקה. בבוקר נסיעה שעתיים וחצי לאוסקה. היום ה-7 בערב: אשתי חוזרת לארץ מנמל התעופה אוסקה.

יום 9 – בבוקר – נסיעה שעה וחצי לטירת הימג'י טירת הימג'י, Honmachi, Himeji, Hyogo . בצהריים נסיעה שעתיים לכיוון קיוטו

יום 10-11 קיוטו ונארה

יום 12-14 – הירושימה וטיסה מנמה"ת הירושימה לנירנברג גרמניה

יום 15 – נירנברג וחזרה לישראל

 

תצמצם את המסלול ב-70% לפחות.

 

רק בטוקיו אפשר להיות 14 ימים בלי למצות.

 

המסלול שתכננת זה מסלול של ריצה ונסיעות. תפסת מרובה לא תפסת.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

אם זה יפתח לו תיאבון לעוד אחר כך, למה לא

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אז כאמור, התחלתי לתכנן את הטיול ליפן, שיתרחש בין 11 ועד 26 לנובמבר הקרוב. ועכשיו, שאלה קצת קשה ולא נעימה לי - אמי במצב לא הכי טוב, בלשון המעטה. הבנתי מסוכן הנסיעות שסידר לי את הטיסות, שאני מבוטח ב-100% להחזרת התשלום לי ולאשתי, במידה והטיול מתבטל מסיבה רפואית או חלילה מוות של קרוב משפחה מדרגה ראשונה. ומה קורה לגבי השכרת רכב ומלונות? (למשל AIRBNB) האם שם יש החזרים? טרם הזמנתי את הנ"ל.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

תקרא טוב את הפוליסה מה התנאים לביטול עקב מצב בריאותי של קרוב משפחה.

 

לגבי רכב ומלונות תלוי בתנאים הספציפיים. אפשר להזמין עם ביטול עד קרוב לנסיעה (יותר יקר מן הסתם), ללא אפשרות ביטול ועם כל האפשרויות בין לבין. הכל תלוי במקום ובמחיר.

 

רפואה שלמה לאימך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

רק להרחיב את דברי נהג הלילה - יתכן שמדובר בהרחבות לביטוח שתוכל לרכוש בתשלם נוסף. כמה עשרות דולרים לטובת השקט הנפשי. תצטרך גם להצהיר על מצבם הבריאותי של אותם קרובים - שמצבם אינו סיעודי, שלא ביקרו במיון ולא אושפזו בחודשים האחרונים וכו'. כל חברה וכל פוליס העם הניואנסים שלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

איזו חברת השכרת רכב שיש לה נציגות בארץ או שלא, מאפשרת החזר מלא של תשלום?

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

תצטרך לעשות עבודת אצבעות. דווקא שכירת רכב לא צריכה להיות בעייתית, בדרך כלל יש אפשרות לבטל - אם לא ברגע האחרון אז עד הימים האחרונים. אבל צריך לכתת אצבעות במרשתת כדי לבדוק, ולפעמים זה עולה בתשלום נוסף. צריך גם לבדוק את כיסויי הביטוח בחו"ל וצרוך ברכישת השלמות בארץ (למשל - החזר השתתפות עצמית.

 

דרך אגב, פות"ש - יש לך ניסיון בנהיגה "בצד הלא נכון"?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לספריאל: נהגתי מעט בקפריסין. לא צריכה להיות בעיה, מה גם שהבנתי שהכבישים ביפן משובחים, הנהגים אדיבים ועל השילוט מקווה שאצליח להתגבר...

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.


×
×
  • תוכן חדש...