Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמעתי שלרכבים גרמניים עלות הטיפול ברכב גבוהה מעלות הטיפול ברכבים אחרים .

אשמח לשמוע חוות דעת בנושא.

האם אמינות הרכב תורמת לכמות הטיפולים לרדת?

 

אני מעוניין לקנות פולווגאן פולו 2010

דגם comfortline אוט' 1.2 (105 כ''ס)

סליחה על הבורות!

פורסם (נערך)

רק לעשות סדר במושגים - יש טיפולים שוטפים ויש תקלות.

 

טיפולים הם פונקציה של מרחק וק"מ (החלפת שמן מנוע כל שנה וכולי).

 

תקלות בגלל חלקים שכושלים כמובן.

 

הטיפולים לא יקרים. יש מספיק מוסכים אמינים טובים ולא יקרים (באיזור המרכז יש, לא מכיר בשאר הארץ).

 

התקלות היקרות ועם הבלאי הכי נפוץ הם המכטרוניקס והקלאצים.

 

המכטרוניקס (רכיב בגיר) בשנים הללו נטה להתקלקל בקצב גבוה.

 

ב2013 הודתה VW שיש פגם בתכנון שגרם להם להתקלקל. אאל"ט ההסבר שלהם היה שחלק מפלסטיק שבא במגע עם שמן הגיר הפריש מלחים שגרמו למוליכות בשמן ולקצרים במכטרוניקס שהביאו למותו המוקדם.

 

אני לא יודע מתי ואיך פתרו ואיך מוודאים שפגם הייצור תוקן.

תחכה למומחים לתשובות +אבל גם תקרא את זה.

לגבי הקלאצים - יש להם בלאי גבוה. זה לא רכב אוטומט סטנדרטי אלה תיבה רובוטית עם שני מצמדים ומצמדים מטבעם נשחקים.

 

רכב שנסע הרבה בפקקים יפגין בלאי גבוה של המצמדים. לכן, אם אתה מתכוון לבלות כל היום בפקקים או שהרכב שאתה קונה בילה כל הזמן בפקקים ולא החליפו לו מצמדים תקופה ארוכה - אולי כדאי לבחון רכב אחר.

עריכה אחרונה על ידי Coro

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

שלום

מעבר לתקלות הגיר המהולל..שאגב הם חוזרות הכל עניין של מזל.

צפה לתקלות ברכיבים חשמליים יקרים..כדוגמה מחשב abs.

מצוף דלק..מנעולי דלתות..

ואל תשכח גם הצרה של מותחן הטיימינג והשרשרת עם הקיט "המשופר"..שגרמו גם להרס ראש מנוע ..

קויילים שמחליטים לא לתפקד..

נורות התרעה שדולקות ככה סתם בשביל הכיף ולך תרוץ למוסך כל פעם להתחבר למחשב.

בתור משומשת שוב פעם כל אחד והמזל שלו

לי הייתה חדשה מהיבואן והתקלות הרבות היו על חשבון היבואן..

על חשבוני היו העצבים וימי העבודה המבוזבזים כל פעם מחדש.

יד שניה...הייתי מוותר

לשיקולך.

פורסם

אגדות אורבניות. יש לנו בבית אחד "מזרח רחוק" ואחד "מערבי קרוב". עלויות הטיפולים והחלפים פחות או יותר זהות. מעולם גם לא שמעתי על רכב שזול לאחזקה אלא אם כן מטפלים בו במוסכים לא מורשים ובחלפים עלומי מקור ושם. מה שכן, ברור שככל שהרכב ישן יותר, היחס בין הערך שלו לעלות הטיפולים גבוה יותר ומן הסתם ככל שהרכב ישן יותר הוא מועד יותר לבלאי של חלקים וחלפים.

פורסם

מניסיון עם אחת, הגיר אכן רגיש לאחזקה כפי שכתבו מעליי אבל אצלי במשפחה לא חווינו איתו תקלות.

היה צריך להחליף טיימינג לקיט משופר עקב רעשים והייתה פעם אחת תקלה בחוט הצתה שנפתרה על ידי החלפתו.

×
×
  • תוכן חדש...