Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לפני שבוע קניתי רכב סובארו אימפרזה 2006 מדגם ניו אייג' (נפח 1597), ויש לי מספר שאלות בנושא טיפולים:

הקילומטראז' של הרכב 170,000.

אציין שבדקתי את הרכב במוסך לפני הקנייה ונמצאו מספר תקלות שכולן אינן קריטיות לדברי המוסך.

 

1. שמתי לב שההתנעה שלו קצת קשה - לוקח בין שנייה ל-3 עד שהוא מתניע. שמתי לב גם שכאשר המנוע חם ההתנעה הרבה יותר מהירה. האם זה מעיד על משהו שכדאי לבדוק?

2. מצבר מ 2015. האם יש דרך לדעת מה מצב המצבר? האם כדאי להחליף כבר עכשיו כדי להימנע מלהיתקע עם רכב שלא מתניע?

3. האם יש דרך לדעת מתי הוחלפה בפעם האחרונה רצועת טיימינג? (הרכב לא טופל במוסך מורשה בשנים האחרונות). והאם כדאי להתעסק בזה? (הבנתי שזה עסק לא זול)

4. נורת האזהרה של המנוע (בצבע צהוב) דולקת קבוע. האם למוסך רגיל יש את הציוד להתחבר למחשב הרכב ולבדוק מה גורם לתקלה? או שרק מוסך מורשה יכול לדעת בוודאות?

5. הטיפול האחרון לרכב היה לפני כחודשיים ובוצע בו: החלפת שמנים, מסננים, ברקסים והחלפת רדיאטור. האם יש עוד פעולות מנע (שאינן יקרות במיוחד) שכדאי לעשות עכשיו כדי להימנע מלהיתקע עם הרכב?

 

תודה

נדב

×
×
  • תוכן חדש...